Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä teillä auttaa narskutteluun?

Vierailija
24.09.2023 |

Ja mitä oireita narskuttelu teille aiheuttaa?

Mulla on vähän väliä ihmeellisiä kasvokipuja, silmän taakse sattuu, paikattuhin hampaisiin sattuu, yläniska ihan hitsin jumissa kokoajan.

Oon yrittänyt itse hieroa lihaksia kasvon alueelta ja niskasta. Tehny niitä harjoituksia mitä suositellaan narskuttelijoille, ei ole auttanut. Ostin myös apteekista sellaisen suojan hampaisiin, mutta pelkkä hukkaostos, kun ei tuo edes muotoudu hyvin hampaisiin.

Onko kellään auttanu se, että käy jollain muulla hierottavana? Vai pitääkö käydä hammaslääkärissä laitattumassa ne överikalliit suojat hampaisiin?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/8 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti ei narskuttelijoita paikalla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purentakisko. Joka euron arvoinen.

Vierailija
4/8 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen auta muu kuin purentakisko. Itse ostin apteekista sellaisen, joka pehmitettiin kiehuvassa vedessä ja muotoiltiin puremalla. Se on kyllä ollut ihan toimiva. Maksoi viime keväänä 70 euroa, eli törkeän kallis, koska se ei kai kestä kuin vuoden jos sitäkään. Kannattaa teettää oikea kisko hammaslääkärillä, jos pääset kunnalliselle, niin se ei tule niin kalliiksi. Itsellänikin sellainen on ollut.

Vierailija
5/8 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen kanssa purentakiskoa. Itse olen käyttänyt kiskoa jo 18 vuotta joka yö. Vähän aikaa siihen toki menee, ennen kuin kiskoon tottuu, mutta sen jälkeen ei osaa eikä edes halua olla ilman.

Vierailija
6/8 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostat Biltemasta sellaista vaahtomuovia ja teet siitä pallon suuhun. Teippaat sen gorillateipillä sitten suuhun kiinni unten ajaksi. No ei vainekaan! Ei ole mitään kotikonstia, äläkä edes kysele sellaisia. Hammaslääkärille mars! Ei mitään puliveivauksia.

Vierailija
7/8 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai voi minkään. Pitää sit varata hammaslääkäriin aikaa tuosta kiskosta. Osaako kukaan sanoa, että onko noista hieronnoista mitään hyötyä?

Ap

Vierailija
8/8 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla hieronnat auttaa narskuttelun aiheuttamiin kipuihin mutta ei itse narskutteluun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme