Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isot nännipihat!

Vierailija
01.09.2008 |

Minun jo valmiiksi isot pihat kasvoivat raskauksien aikana entisestään. Ovat mielestäni rumat ja häpeän niitä. Onko kellään mitään sanottavaa moisista?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni isot ja tummat nänninpihat on kiihottavan näköiset. Tähän kun yhdistetään vielä terhakat pystössä nöpöttävät nännit, niin onpas syötävän hyvän näköiset...

Mies 40v

Vierailija
2/22 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummanpuhuvat nänninpihat vastaavasti kielivät siitä, että nainen on seikkailumielinen ja kiihkeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot tummat pihat ovat erittäin kiihottavat ja hyvännäköiset, on mullekin joskus hävennyt sellaisia mutta aivan turhaan. 10-15 cm.n: halkaisija niin aivan mahtavat, nainen on musta hedelmällisen näköinen isoilla pihoilla.

m42

Vierailija
4/22 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja isot, luumun kokoiset nännit.

Isot tummat pihat ovat erittäin kiihottavat ja hyvännäköiset, on mullekin joskus hävennyt sellaisia mutta aivan turhaan. 10-15 cm.n: halkaisija niin aivan mahtavat, nainen on musta hedelmällisen näköinen isoilla pihoilla.

m42

Vierailija
5/22 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja isot, luumun kokoiset nännit.

m42

Mutta 10-15cm:n on joillakin naisilla, harvassa on nekin nam.....

Vierailija
6/22 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nännit saa olla tavikset

Vierailija
7/22 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka eipä mulla niin jätit taida ollakaan, "vain" n. 7-8 cm. Olen vain aina pitänyt niitä valtavina. Kaipa se sitten on uskottava kun mies sanoo tykkäävänsä! :) ap

Vierailija
8/22 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla on mutta 15cm:n on suurimmat mitä olen nähnyt, tissit eivät olleet erityisen isot. Pihat oli 1/3 tissistä ja tummat, aivan uskomattoman kiihottavat.

m42

Vierailija
9/22 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole noin huono arvioimaan mittasuhteita...

sulla on mutta 15cm:n on suurimmat mitä olen nähnyt, tissit eivät olleet erityisen isot. Pihat oli 1/3 tissistä ja tummat, aivan uskomattoman kiihottavat.

m42

Vierailija
10/22 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sitä uskois että sellaiset voi olla ennen kuin on nähnyt.

m42

Vierailija
11/22 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tummat erottuu paremmin.

Vierailija
12/22 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos 15 cm on kolmasosa tissistä, niin kyllä muuten on ISOT tissit. Siis kommenttina duunarille, joka puhui normaalikokoisista

Vierailija
13/22 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sellaiset nyt mitään erikoisen isot ole.

Vierailija
14/22 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sellaiset nyt mitään erikoisen isot ole.

Vierailija
15/22 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ylipäätänsä kauheat sellaiset vaaleenpunaiset.

Vierailija
16/22 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miesten takia, niin ihan turhaan. Kaikki miehet pitävät isoista nännipihoista, varsinkin tummista.

Kohottaisiko itsetuntoa, jos suurin osa miehistä kehuisi nännipihojasi? Mitä väliä on naisten, kuten nro 19 mielipiteellä?

Vierailija
17/22 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan pidä paikkansa.

Sama kuin sanotaan jostain julkkisnaisesta,että on joka miehen päiväunen kohde.

Ei sellaista ihmistä ja asiaa ole olemassakaan,että kaikki siitä tykkäisi.

Vierailija
18/22 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä mä mitään kehuja kaipaa, ei ne mun itsetuntoani ainakaan kohota. Musta nämä nännipihat on rumat ja häpeän aina kun mieheni ne näkee. Myönnettäköön kuitenkin, että mieluummin tällaiset isohkot tummat kuin pienet vaaleanpunaiset. Ja fakta on sekin, että eipä naisten mielipiteillä niinkään ole väliä. Paremmin varmaan miesten kommenteista voi päätellä oman mieheni mielipiteen todenperäisyyttä. ap

Jos miesten takia, niin ihan turhaan. Kaikki miehet pitävät isoista nännipihoista, varsinkin tummista.

Kohottaisiko itsetuntoa, jos suurin osa miehistä kehuisi nännipihojasi? Mitä väliä on naisten, kuten nro 19 mielipiteellä?

Vierailija
19/22 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että 19 on nainen, isot ja tummat pihat tekee tisseistä himoittavat.

m42

Vierailija
20/22 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sopivan kokoset nännit. Ei isot eikä pienet.

m27