Oletko sinä uskossa?
Oletko sinä uskossa?Voitko sanoa että olet uskovainen?
Kommentit (42)
Olen fatalisti-agnostikko, enkä tietenkään kuulu mihinkään uskontoryhmittymään.
Tuossa piti valita kahden välillä, joista molemmat osuisivat. Pöh.
Olen uskossa, toivossa ja rakkaudes.
Mitä se uskossa oleminen on?Mihin pitäisi uskoa?Miksi pitäisi uskoa?
En ole uskovainen sanan varsinaisessa merkityksessä, mutta uskon silti.
Eilen illalla olin Uskossa ja tulin Uskoon väkevästi.
Vierailija kirjoitti:
Jes! "Palvelun kautta on eronnut 854 133 henkilöä, eilen 8."
Vierailija kirjoitti:
Tuossa piti valita kahden välillä, joista molemmat osuisivat. Pöh.
Sama. Tuli mieleen, että aloittaja haluaa hajauttaa kahteen osaan vastapuolen äänet, jotta ne eivät murskaisi uskovaisten äänipalkkia.
Minulla on oma uskoni ja Triple Goddess on jumalattareni
Hihhuloinnista ei ole seurannut mitään hyvää. Huolestuttava ilmiö kaiken kaikkiaan koko uskonnollisuus.
Vierailija kirjoitti:
Hihhuloinnista ei ole seurannut mitään hyvää. Huolestuttava ilmiö kaiken kaikkiaan koko uskonnollisuus.
Huolestuttavaa hihhulointia löytyy maailmasta uskontojen ulkopuolellakin. Niin kauheasti vastustetaan kirkkoa mutta ei tämä maailmanmeno siltikään ole parantunut millään tavalla. Arvot monella hukassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huolestuttavaa hihhulointia löytyy maailmasta uskontojen ulkopuolellakin. Niin kauheasti vastustetaan kirkkoa mutta ei tämä maailmanmeno siltikään ole parantunut millään tavalla. Arvot monella hukassa.
Arvot ovat hukassa, joo. Mutta sitä asiaa ei uskonnoilla, mielikuvitusolennoilla ja satukirjoilla korjata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jes! "Palvelun kautta on eronnut 854 133 henkilöä, eilen 8."
Tämä on loistava kehityssuunta. Toivottavasti sama tuuletus käynnissä kaikissa lahkoissakin. Ihmiset voi todella huonosti kaikissa seurakunnissa.
Ihmiskunnan saattaa pelastaa vain uskonnottomuus.
tuleuskoon.fi