Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni teistä ei suunnittele eroa, vaikka mies pettää?

Vierailija
26.12.2006 |

Elämä on ulkoisesti mallillaan - ainoa kurja juttu on, että muuten mukava mieheni ei taida olla yksiavioisuuteen pystyvää sorttia.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä kyllä olla eroamassa.

Vierailija
2/4 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olisi viimeinen hetki aloittaa suhteen korjaaminen. Uskottomuus on tietenkin suuri virhe, mutta jotta voisitte kasvaa suhteessanne teidän MOLEMPIEN pitää keskustella ja hyväksyä että olette YHDESSÄ antaneet tilanteen ajautua siihen pisteeseen.

Useimmiten molempien pitää myös katsoa peiliin ja korjata asioita omassakin asenteessa. Jos miehesi tai sinä itse ette kumpikaan siihen pysty niin sitten teillä on oikeastaan vain kulissien ylläpito tai ero vaihtoehtoina. Ja tietenkin molemmilla pitää olla HALU korjata suhdetta.

Uskottomuus voi olla ratkaiseva käänne josta lähdette rakentamaan uutta parempaa suhdetta.

Toivotan sulle jaksamista, mustasukkaisuus ja katkeruus tuntuvat tietenkin pahalta - ja suosittelisinkin ulkopuolista apua sekä itsellesi että parisuhteelle, harva on oikeasti sellainen superihminen että kykenee ihan itsekseen tuollaista ongelmaa ratkaisemaan kädenkäänteessä. Siihen menee vuosia.

Mutta se on sen arvoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syitä:

- Olen sen verran " vanha" , etten jaksa enää metsästää uusia suhteita

- Suhteessa oleminen on taloudellisesti kannattavaa

- Arki toimii

- Vaatii energiaa repiä kaikki auki ja aloittaa alusta nelikymppisenä

- Lapsetkaan tuskin tykkäisivät toisesta avioerosta (= epävarmuustekijöitä)

Vierailija
4/4 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon 40 vuotias ja jo kerran eronnut, mutta en vain voi antaa kohdella itseäni huonosti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme