Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Adhd nainen, voisitko kuvitella kumppaniksesi adhd miestä?

Vierailija
23.09.2023 |

Minulla on diagnoistu adhd, mutta olemukseltani olen melko rauhallinen. Joskus olen työni kautta törmännyt adhd miehiin ja olen arvannut jo siitä koko olemuksesta, puhetavasta, ruumiinkielestä jne että varmaan on adhd ja sit se on tullut esille. Olen kyllä myös treffannut joitakin sähköjäniksiä.

Niin minulle tuollaiset olisi vihonviimeisiä kumppaneita. Itse kaipaan olemukseltaan rauhallista miestä ja luulen että se johtuu juurikin sisäisestä rauhattomuudestani.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
2/11 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on add jos ei ole sellainen sähköjänis, nykyään vaan nää molemmat ovat ADHD diagnoosin alla, mikä minusta ei ole hyvä, koska tulee paljon väärinymmärryksiä siitä että ei sulla voi olla ADHD kun oot niin rauhallinen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että molemmilla suhteessa on sama diagnoosi voi korostaa ongelmia, mutta parhaimmillaan se tuo ymmärrystä ja hyväksyntää suhteessa toisiaan kohtaan.

Vierailija
4/11 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol, siitähän se riemu repeääkin kun samassa huushollissa kaksi tuuliroottoria pyörii 24/7/365.

Vierailija
5/11 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi. ADHD::n huonot puolet triggeröityvät vähemmän ei-ADHD-kumppanin kanssa.

Vierailija
6/11 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mulla myöskin ADD.

Vierailija
7/11 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on add jos ei ole sellainen sähköjänis, nykyään vaan nää molemmat ovat ADHD diagnoosin alla, mikä minusta ei ole hyvä, koska tulee paljon väärinymmärryksiä siitä että ei sulla voi olla ADHD kun oot niin rauhallinen...

Tuota mulla on joitakin impulsiivisiä piirteitä, vaikka olemukseni on rauhallinen. Eli kyllä sitä H:takin siellä on..

Ap

Vierailija
8/11 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nii en lukenut kunnolla edes loppuun ennen kuin vastasin 🤦🏻

Sorry, sanoo ap

Vierailija
9/11 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että on adhd, ei tarkoita myöskään, että on sähköjänis. Jostain syystä osa kuvittelee, että adhd on duracell-pupu, joka jaksaa ja jaksaa ja toimii aina vaan. Adhd on nimenomaan aktiivisuuden säätelyn häiriö (myös) ja ainakin itselläni tuo korostuu valtavasti. En ole (aina) sähköjänis, mutta hyvin selkeä h sieltä silti löytyy.

Vierailija
10/11 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla on nykyään adhd.

Vierailija
11/11 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voisin, oman kokemuksen mukaan parhaiten tulen toimeen juuri toisten adhd-ihmisten kanssa. Ymmärretään toisiamme ja meillä on hauskaa. Arkea en tosin ole jakanut toisen samanlaisen kanssa vielä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme