Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Konala lapsiperheelle?

Äääääiiiitiiii
23.09.2023 |

Hei!

Kaipaisin kokemuksia millaista on asua lapsiperheenä Konalassa (Hilapellontie).

Päiväkoti Karhi? Mitä hyvää, mitä huonoa? Onko Eskari päiväkodin yhtrydessä? Onko päiväkodissa vakituinen henkilökunta, vai paljon sijaisia? Paljonko lapsia? Millainen viikko-ohjelma? (Liikuntaa? Retkiä?)

Entä alakoulu? Onko sisäilmaongelmista päästy?

Paljonko on muun.kuin suomenkielisten osuus päiväkoti Karhissa ja alakoulussa?

Millainen asuinalue Hilapellontie (vuokratalot) lapdiperheen näkökulmasta?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostaloissa paljon ei-suomalaisia joten varmaan mukavan monikulttuurinen tarha.

Vierailija
2/5 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokrakorttelissa pyörii katujengin alkuja. Mölinä parvekkeilla on jatkuvaa kesäisin. Kuljen usein siitä ohitse. En muuttaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa - armeijatermein - gonahtaneelta alueelta.

Vierailija
4/5 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen aina muuttoa harkitessa käyvän itse ihan paikanpäällä tutustuu miltä näyttää, mahdollisesti jutella tulevien naapureiden kanssa ja kouluissakin saa käydä tutustumassa kun kerrot että mahdollisesti olisitte sinne vaihtamassa.

Vierailija
5/5 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse asiassa ole itse muuttamassa, vaan asun aivan ihanalla rauhallisella alueella naapurikaupungissa. Lapseni isä muutti tuonne ja haluaisi lapsen asumista luokseen.

Kävin siellä eilen ihsn pyydettynä ja havaitsin että talon nimitaulun sukunimistä yli 2/3 oli vierasperäisiä ja joku huonovointinen nuori nainen yritti pummia jotain rapun edessä (en jäänyt kuuntelemaan). Lapseni kertoo muös että pihan lapset kiusaavat isän puolison lasta. Koska en haluaisi näin vähän näkemäni perusteella olla ennakkoluuloinen, kyselen siksi kokemuksia.

:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi