Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia kotitreenisivustoista?

Kumpparijumppari
23.09.2023 |

Netistä löytyy erilaisia online-liikuntakeskuksiksi itseään mainostavia paikkoja, ainakin Olo.fit, Keventäjien kotitreenit, Joogit, Treenaakotona jne. Sit on tietty Maikki Marjaniemi, mutta vähän erityylinen ratkaisu hänellä, samoin kuin Muutos.netin treenijutussa.

Mulla on siis kotona kaikenlaisia varusteita, mm. kahvakuulia eri kokoja, kuminauhoja kahvoilla ja ilman, joogajuttuja jne. Ja löytyy riittävän suuri rauhallinen tila, jossa pystyn niitä myös käyttämään ilman häiriöitä tai turhaa varomista. Eli pystyisin aika monipuolisesti treenaamaan kotona, mutta helpompi olisi että olis joku palvelu mistä niitä vois valita ja vähän rakennella viikko-ohjelmaa itselleen .

Haluaisin sellaisen, jossa voin hakea eri vaihtoehtoja vaikkapa niin, että etsin vastuskuminauhoilla tehtävää ylävartalotreeniä, tai yin-joogaa jossa käytetään blokkeja ja bolsteria. Tai sitten pilatesta tai vaikka jotain tanssillista ilman välineitä. Ja ohjatut alku- ja loppuverkat myös, muuten luistan niistä liian helposti.

Joku youtube-kanavakin vois tietty olla, mutta ajattelin että noi palvelut ainakin mainostaa just sillä että löytyy ns. saman katon alta kaikki. Ja mua ei haittaa maksaa toimivasta palvelusta jonkunlaista maksua, koska sitten säästyn kuntosali- ja ryhmäliikuntamaksuilta, jos pystyn tekemään jutut kotona.

Eli onko kokemusta joistain tuollaisista palveluista? Saa toki sanoa, jos on sitä mieltä että ne on turhaa rahastusta, mutta mulla on tässä elämäntilanteessa se kymppi-pari kuussa varaa maksaa siitä, että saan toimivan palvelun, jonka avulla sit jaksaa tehdä kans, eikä mene kaikki aika siihen että surffailee jossain sivustoilla ja etsii niitä treenejä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olo.fit treenien haku ainakin on aika kehno, kokeilin sitä viikon mutta jäi siihen.

Vierailija
2/8 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys. Minuakin kiinnostaisi tietää.

Onko täällä kotonakuntoon.fi- palvelua kokeilleita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian monimutkaista. Ihan vaan iltaisin tekee päivittäin vatsat, selän, kyljet. punnertaa.

Nopeimmillaan 10 minuuttia. Itse venyttelen puol ysin uutisten aikaan ja hyvin narulla. Mulla on tiettu soutulaite - voi katsoa dokkaria samaan aikaan. Vähän sählään käsipainoilla. 

183/65 

Vierailija
4/8 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin nimen omaan noista palveluista tietoa, en siitä miten muut treenaavat itsekseen. :)

Tiedän kyllä että voisin itsekin touhuta omiani, mutta haluan seurata jonkun toisen kehittämiä ohjelmia, jossa tulee sopivat liikkeet ja vastaliikkeet, ja voin käyttää haluamiani välineitä.

Vierailija
5/8 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotikuntoilijoita hereillä tänään? :)

Vierailija
6/8 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yoga with Adriene YouTubesta. Sieltä löytyy esim. 30-päivän joogahaaste sarjoja ja paljon selkeitä foundation-videoita, jossa opetetaan miten tehdä liike oikein.

Vierailija
7/8 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
8/8 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyi tämmöinen sovellus kuin Fitbod, mutta siitä puuttuu jooga ja kardio. Mutta lihaskuntoon se näyttäisi olevan suunnilleen sellainen kuin kaipasin. Tarvii ehkä sitä kokeilla myös.