Mulla palaa pöydällä mökillä kynttilä. Taustalla soi Kiss fm. Juon punaviiniä. Huomenna tarkoitus siivota täällä
ja ottaa osa vaatteista täältä mukaan ja pestä kaupungissa. Aion tulla tänne läpi syksyn ja talven, ihanaa vaihtelua kerrostalo asumiseen.
Kommentit (22)
Minä olin eilen koko päivän metsässä
Ihanaa
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa
"Tattejako" etsit, ei niitä sieltä metsästä löydy.
Minä tykkään myös mökillä olosta syksyisin ja talvisin <3
Minä juon keskikaljaa ja kuuntelen black metallia.
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään myös mökillä olosta syksyisin ja talvisin <3
Pikkasen karmii selkäpiitä, ku7n pikkulassa käydessä ilves karjaisee varoitusäänen poikaselleen.
Vaihda nyt edes se kissfm johonkin siedettävään kanavaan! Se soittaa ihan karmeata roskaa. Ei maailman punaviinit riitä saamaan sitä kanavaa siedettäväksi!
Olisin halunnut nuorena tajuta kaksi asiaa. Valtavirtamusiikin ja koneäänen aivopesevyyden (taajuudet) ja alkoholin aivopesevyyden. Ehkä olisin ottanut jotain eri juomaa ja rummun vaikka mukaan. Luonto ja mökki kiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa"Tattejako" etsit, ei niitä sieltä metsästä löydy.
Tinder vain soimaan! Kyllä sinne joku setä volvolla ajelee sitten tarjoamaan vähän tattispalaa.
Et siivoa, ähkit ja oksennat kanuunassasi.
Olet mies vissiin? Kun piti joku kynttilä mainita.
muista sammuttaa kynttilä ennenkuin itse sammut
Ei pelota. Olen lapsesta saakka ollut samalla mökillä ja tää paikka menee tulevaisuudessa perintönä mun lapsille.t.ap
Tämä on jotenkin ihanan viaton ja mukava aloitus. Miksi tämä palsta ei voi olla enemmän tämmöinen.
Vierailija kirjoitti:
Eikö sua pelota yksin mökillä?
Miksi pitäisi pelätä, miten kaksin mökillä on vähemmän pelottavampaa? Mitä pitää pelätä? Möröt ja karhut käy kaikkien kimppuun, ei vain yksinäisten.
Ja nämmä pikku uinelmointia menneistä ajoista punaviinin soitaessa rumpua.