Lidlin tuotteista puuttuu useasti bäst före-merkintä
Kommentit (23)
Eikö tuotteita sitten tarkasteta ennen myyntiin laittoa?
Sokeripusseissa ei yleensä olekaan tuota merkintää.
Lidl ei poikkea muista.
Meiltäkin puuttuu tomusokerista parasta ennen leima.
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut saman. Kaapissa ny 4 pkt tomusokeria ilman minkäänlaista merkintää.
Mihin tarvitset noin paljon tomusokeria?
Vierailija kirjoitti:
Lidl ei poikkea muista.
Miksei? Eihän nekään mitään ikuisia ole.
Elintarvikkeissa pitää olla päiväykset. Mikäli näin ei ole niin yhteys kuluttaja- asiamiehen että kunnan elintarviketoimistoon. Kauppaan kannattaa myös sanoa tästä.
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut saman. Kaapissa ny 4 pkt tomusokeria ilman minkäänlaista merkintää.
Sama mun suolapurkissa ei ole myöskään mitään merkintöjä. Vieläköhän uskaltaa käyttää? Jos keittäisi kiehuvassa vedessä ja kuivaisi, niin kuoleekohan kaikki haitalliset bakteerit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lidl ei poikkea muista.
Miksei? Eihän nekään mitään ikuisia ole.
Ovat ilmeisesti.
Katso muidenkin kauppojen sokerit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teen mokkapaloja aika usein ja muitakin leivonnaisia mihin tomusokeria kuluu kuorrutukseen.
Yh äitinä pakko ostaa Lidl:stä lähes kaikki. Pakko syöttää lapsille vaikka mikä päivämäärä. Eli on hyvin asiat nyt. Orpo leikkauksien jälkeen ei sitten ilmeisesti tarvitse enää syödä lainkaan.
Miten minulla ei ole ihmisarvoa köyhänä? En saisi syödä, elää katon alla lämpimässä,
mutta
töihin kelpaan vaikka koirana???
Vierailija kirjoitti:
Elintarvikkeissa pitää olla päiväykset. Mikäli näin ei ole niin yhteys kuluttaja- asiamiehen että kunnan elintarviketoimistoon. Kauppaan kannattaa myös sanoa tästä.
Banaaneistahan tämä merkintä usein puuttuu. Soitan aina heti 112.
Sokeriin ei lain mukaan tarvitse laittaa parasta ennen -merkintää, koska se ei käytännössä pilaannu.
Kvg.
Useasti tuotteita on homeessa jo ennen tuota merkintääkin ja joskus jopa tuoretuotteet ovat hyviä vielä viikkoja sen jälkeenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teen mokkapaloja aika usein ja muitakin leivonnaisia mihin tomusokeria kuluu kuorrutukseen.
Montako grammaa laitat kukkaa yleensä yhteen pellilliseen mokkapaloja?
Vierailija kirjoitti:
Sokeriin ei lain mukaan tarvitse laittaa parasta ennen -merkintää, koska se ei käytännössä pilaannu.
Kvg.
No niin, nyt opittiin tämänkin, mammat.
Vierailija kirjoitti:
Kvg.
Paitsi hillosokeriin tarvitsee. Minä sain ilmaiseksi hillosokeria Lidlistä. Yli vuosi oli vielä päiväys voimassa. Tyhjensivät kai varastoja, kun hillosesonki oli ohi.
Vierailija kirjoitti:
Siirapissa on.
Minä vedän Kaalikääryleen päälle vuosikertasiirapit. Ei ole kukaan vielä huomannut mitään ja perhe on elossa.