Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksiä miehen kanssa josta ei voisi tulla kumppania

Vierailija
23.09.2023 |

Kannattaako tuollainen edes?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, kuulostat minulta 11 vuotta sitten. No en voinut vastustaa kiusausta. Siinä kului 10 vuotta ja kaksi lastakin ilmestyi. Suurin osa suhteesta oli kärsimystä, koska emme sopineet yhteen. Seksi taisi olla ainoa koossa pitävä liima. Himoon perustuva suhde, vailla yhteisiä arvoja. Valitse itse haluatko ottaa riskin.

Mikä tuossa on riski, jos tietää jo etukäteen, ettei ole mitään muuta yhteistä kuin seksi? Onko se jotain jakomielisyyttä sitten, että ihastuu ja kehittelee tunteita ihmiseen, jonka arvot ja elämäntapa ovat vääriä?

22/29 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En suosittele. Rakastelussa erittyy mm. oksitosiinia, jota sanotaan myös parisuhdehormoniksi ja -liimaksi. Sen tarkoitus on liittää kaksi ihmistä yhteen ja parisuhteeseen.

Paneskelussa ei mitään "parisuhdehormonia" erity. Antaa mennä vaan, seksi on fyysinen tarve, johon monasti on turha mitään tunteista sekoittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, kuulostat minulta 11 vuotta sitten. No en voinut vastustaa kiusausta. Siinä kului 10 vuotta ja kaksi lastakin ilmestyi. Suurin osa suhteesta oli kärsimystä, koska emme sopineet yhteen. Seksi taisi olla ainoa koossa pitävä liima. Himoon perustuva suhde, vailla yhteisiä arvoja. Valitse itse haluatko ottaa riskin.

Mikä tuossa on riski, jos tietää jo etukäteen, ettei ole mitään muuta yhteistä kuin seksi? Onko se jotain jakomielisyyttä sitten, että ihastuu ja kehittelee tunteita ihmiseen, jonka arvot ja elämäntapa ovat vääriä?

Seksin kautta kehossa käynnistyy hormonicocktail, joka voi käynnistää rakastumisen tai sen kaltaisen tilan.

Vierailija
24/29 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ehkä mistä syistä hänestä ei voisi tulla kumppania. Itselleni tosin ei ole ongelma, jos jokin suhde on vain seksisuhde, jos se kuitenkin toimii sellaisena, enkä pidä ongelmana sitä, jos seksisuhteessakin on kiintynyt toiseen, jos itse ei kuitenkaan halua parisuhdetta siitä. Mutta jos ne suhteen estävät syyt ovat jotain mielenterveysongelmia tai epävakaa persoonallisuus, rikollisuus, muut vastaavat ongelmat, silloin jättäisin väliin. Myöskään varattujen kanssa tuskin lähtisin säätämään, koska en jaksa mitään draamaa.

Vierailija
25/29 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sopi hyvin tuollainen järjestely eron jälkeen. Seksi oli hyvää, mutta hän oli sen verran erityylinen ihminen, että ikinä ei olisi voinut tulla mitään vakavampaa.

Vierailija
26/29 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksin kautta kehossa käynnistyy hormonicocktail, joka voi käynnistää rakastumisen tai sen kaltaisen tilan.

Ok. No sitten kannattaa päättää haluaako cocktailiin jonkun epämieluisan kanssa vai ei.

Vierailija
27/29 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta on ja ei kannata. Kerran, pari ok. Jos kertoja on toistuvasti, niin jommallakummalla tai molemmilla ilmestyy tunteita peliin. Hyvin hankalaa jos järjellä on tiedossa, ettei sovita yhteen.

Vierailija
28/29 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fuckbuddies, friends with benefits. Toisille sopii, toisille ei.

No olen aina ollut älytön tunneihminen ja etenkin hyvä seksi niitä tuo.

Hän ei vaan ole mitään poikaystävämateriaalia.

Ap

Missä mielessä ei ole? Onko pettäjätyyppiä tai muuten epäluotettava?

Vierailija
29/29 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et jatka hakemista? Esim. tuolla on roppakaupalla miehiä. Et päästä jatkoon turhan päiväisiä renkaanpotkijoita.

https://www.mamba.ru/en/landing/estonia-10968/guys

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä