Fazerin sininen maksaa jo 6 euroa. Ensi vuonna 12.
Kommentit (22)
En ostais edes eurolla sitä paskaa.
Lidlin halvin suklaalevy on alle euron.
Lidlissä on tarjouksessa 5 levyä kympillä.
Suklaa on luksustuote ja kuuluu vain erityisiin hetkiin. Silloin se on hintansa arvoista.
Cittarissa on nytkin tarjous 5 kpl/ 10€
Fazerin sininen on suklaamaailman kaurapuuro. Tylsää ja arkista syötävää. Erilaiset makusuklaat ovat paljon parempia.
Levyn hinta on enimmillään 3,75 euroa, mitä itse olen nähnyt.
Harmillista, jos hinta tuosta vielä nousee, koska ainakaan minä en voi korvata Fazerin maitosuklaata millään halpissuklaalla. Olen totuttanut itseni hyvään suklaaseen. Edes Marabouta en kelpuuta, saati jotain Lidlin suklaata.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt sentään. Runsaasti päälle 3e maksaa, ja sekin on toki liikaa. 2e olisi sopiva hinta, niin kun oli vielä pari vuotta sitten.
Miten se on liikaa? Vaikka maksaa yli kolme euroa, eivät Fazerin orjat etelässä saa siitä siltikään osaansa.
Faith kirjoitti:
Levyn hinta on enimmillään 3,75 euroa, mitä itse olen nähnyt.
Harmillista, jos hinta tuosta vielä nousee, koska ainakaan minä en voi korvata Fazerin maitosuklaata millään halpissuklaalla. Olen totuttanut itseni hyvään suklaaseen. Edes Marabouta en kelpuuta, saati jotain Lidlin suklaata.
Fazerin suklaa on ihan yhtä paskaa. Sokeria ja rasvaa.
En osta Fazerin tuotteita, eivät ole minun makuun
Meillä lähikaupassa Fazerin sininen on edelleen 2,25 e.
Kuinka paljon suklaata kuluu sulla, jonka mielestä levy maksaa tällä hetkellä liikaa? Ja jos kerrot vielä pituuden ja painosi.
Onneksi en tykkää Fazerin sinisestä. HK:n sinisestä kylläkin.
Luksustuotteet täytyy hinnoitella niin että rahvaalla on niihin varaa vain juhlatilanteissa. Ihan liikaa syödään nykyään herkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Luksustuotteet täytyy hinnoitella niin että rahvaalla on niihin varaa vain juhlatilanteissa. Ihan liikaa syödään nykyään herkkuja.
Ruokajaossa on muutes ihan tolkuttomasti nykyään herkkuja.
Hienoa, että hinta nousi. En ole ostanut ainoataan levyä sen jälkeen kun hinta nousi yli 3 euron. Sama sipseille ym. Juuston syömisen lopetin myös kun hinnat nousivat. Ihan hyvä systeemi. Nostakaa vaan lisää herkkujen hintoja, ne ovat epäterveellistä ja sairastuttavaa töhnää muutenkin.
Ja läskit akat vinkuu kun alkaa tulemaan kalliiksi sen moskan kurkkuun tunkeminen
Ei nyt sentään. Runsaasti päälle 3e maksaa, ja sekin on toki liikaa. 2e olisi sopiva hinta, niin kun oli vielä pari vuotta sitten.