Miehen käytös seksin jälkeen
Onko tavallista, että miehet alkavat heti laukeamisen jälkeen ajatella/tehdä jotain ihan muuta? Itse haluaisin orgasmin jälkeen vielä nautiskella - kaipaisin hellyyttä, läheisyyttä ja kauniita sanoja seksin jälkeen, mutta mies alkaa saman tien puhua jotain arkipäiväistä, ajatukset jo ihan muualla. Onko kaikilla miehillä näin?
Kommentit (16)
Riippuu miehistä. Tavoite saavutettu-aika rentoutua ja miettiä tilinpäätöstä
p.mp. voisi tulla mitoille
Sveddu
Mårttista
Kaipa. "kaipaisin hellyyttä, läheisyyttä ja kauniita sanoja seksin jälkeen.." ? Kaipa tuo lie, kaipausta: 'johonkin jotenkin.. jotain sellaista'. Ehkä
k a u n e u t t a ?
Arkeen ja elämänharmauteen. (ajatus hyvä, toteutus huono..)
Aivan tavallista, jos hipsuttelevat aktin jälkeen, niin tekevät sen vain velvollisuudesta. Me miehet ollaan aika yksinkertaisia, kun rojut on saatu ränniin tavoite on saavutettu. Sitten on aika keskittyä muihin asioihin.
Ei minulla ole koskaan ollut tuollaista miestä. Jokainen on halunnut jäädä sänkyyn halailemaan ja hempeilemään. Yleensä se olen ollut minä, joka on ensimmäisenä noussut ylös tai alkanut viedä keskustelua arkisiin suuntiin.
Satunnaisseksissä sitä toki jää vielä hekumoimaan ja tiedä vaikka etenis toiselle kierrokselle. Vaimon kanssa ajatukset kääntyy kyllä muutamassa sekunnissa aivan muihin asioihin
Me tavattiin jo nuorina. Tuli tavaksi maata rinnakkain kylki kyljessä tai lusikassa. Sitä jatkettu koko ikä. Seksikin alkaa aina lähekkäin maaten, silitellen ja pillua hieron päältä, klittaa ja kevyesti sormettaen. Seksin loppuessa yhdynnän jälkeen fiilistellään vielä kalu sisällä vähän aikaa. Sitten pesulla käynnin jälkeen palattu alkuun ja kiinni toisiimme. Vaimo yleensä selällään, minä kyljelläni hänen kyljessä kiinni. Käteni laitan yleensä pillun päälle ja usein vielä silittelen vaimon uneen, jos en itse nukahda samalla. Seksikin tainnut olla enemmän henkistä kuin fyysistä yhtymistä. Toki molempi parempi.
Se riippuu ihan naisesta ja omista tunteista. Silloin kun on ollut rakastunut, niin olen halunnut hoidella myös naisen nirvanaan, mikäli hän ei jo siellä ollut. Vaikka oman sperman nuoleminen ei nyt niin ihanaa ole ollut, niin rakkaalle annettu orgasmi on ollut sitäkin tärkeämpää. Satunnaisten kanssa ei olisi tullut mieleenkään mennä nuolemaan oman orgasmin jälkeen, tai edes viedä kasvoja lähelle tinder naisen naamaa jos lasti on sitä ennen mennyt suuhun.
Vierailija kirjoitti:
Satunnaisseksissä sitä toki jää vielä hekumoimaan ja tiedä vaikka etenis toiselle kierrokselle. Vaimon kanssa ajatukset kääntyy kyllä muutamassa sekunnissa aivan muihin asioihin
naiset. nainen on epä-romantisempi kuin mies (vanhatotuus).
mies. miehet osaa, osa heistä ainakin, arvostaa niitä herkempisäa puolia rakkaudessa.
Vierailija kirjoitti:
Ei minulla ole koskaan ollut tuollaista miestä. Jokainen on halunnut jäädä sänkyyn halailemaan ja hempeilemään. Yleensä se olen ollut minä, joka on ensimmäisenä noussut ylös tai alkanut viedä keskustelua arkisiin suuntiin.
(hitto.väärä artikkeli oli) nyt oikea. Sori mun moka!
naiset. nainen on epä-romantisempi kuin mies (vanhatotuus).
mies. miehet osaa, osa heistä ainakin, arvostaa niitä herkempiä puolia rakkaudessa.
Kaikki miehet eivät tunne termiä "jälkileikit". Niitä harrastavat vain ne miehet, jotka ajattelevat nenäänsä pidemmälle. Onneksi isäni opetti, että jälkileikki on seuraavan yhdynnän esileikin esileikki. Eli seuraava yhdyntä alkaa heti silloin, kun vetää peniksen yhdynnän lopuksi ulos naisesta. Kukaan nainen ei ole vastustellut jälkileikkejä kanssani, eivät nekään, joiden kanssa kaikki asiat eivät matchanneet emmekä enää tavanneet seksin merkeissä koskaan. Mutta heitäkin on kivempi moikata kunnollisten jälkileikkien jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki miehet eivät tunne termiä "jälkileikit". Niitä harrastavat vain ne miehet, jotka ajattelevat nenäänsä pidemmälle. Onneksi isäni opetti, että jälkileikki on seuraavan yhdynnän esileikin esileikki. Eli seuraava yhdyntä alkaa heti silloin, kun vetää peniksen yhdynnän lopuksi ulos naisesta. Kukaan nainen ei ole vastustellut jälkileikkejä kanssani, eivät nekään, joiden kanssa kaikki asiat eivät matchanneet emmekä enää tavanneet seksin merkeissä koskaan. Mutta heitäkin on kivempi moikata kunnollisten jälkileikkien jälkeen.
Miehen puhetta. Herrasmiehet jättävät naiselleen hyvän ja tyydetyn mielen.
Jotkut vaan ei osaa pysähtyä hetkeen ja makustella sillä. Aina kiire seuraavaan asiaan, pää käy koko ajan, nykyhetki jää kokematta.
Saitilla on näyttänyt olevan tosi paljon itsekkäitä ihmisiä, jota ei kiinnosta muu kuin oma nautinto. Vielä harvempi mies puhuu rakkaudesta ja mitä tekee rakkaansa edestä, tai sielunkumppanuudesta. Kuten jo edella fiksusti sanottiin, niin seuraava rakastelu kertaa alkaa edellisen loppuessa ja silloin sytytetään nainen seuraavaa kertaa varten. Näin tehnyt koko ikäni, eikä ole seksistä ollut puutetta.
Hyvä Ap kun muistutit . Tuo vaan miehen tulee
oppia. Vaikka nainen makais raukeana ja kuin
tiedottomana hyvän seksin jälkeen, niin ei häntä noin vaan jätetä.
Käännän selän, pierasen ja nukahdan.