Wtf!? Sipsipussit maksaa melkein neljä euroa
Tuohan on tuplahinta siihen mikä ennen (eli vielä joku vuosi sitten) oli normihinta ja useinhan oli vielä joku sortti tarjouksessa, mutta nyt oli kaikki taffelin isot pussit 3,95 ja estrellan 3,79..
No, ilmankin pärjään toki enkä mikään suurkuluttaja ole koskaan ollutkaan, mutta oikeastiko "joku muu" maksaa myöskään niistä noin posketonta hintaa vaikka varaa siihen olisikin?
Kommentit (33)
Hyvä. Oikein että nousee herkkujen hinnatkin jos tupakan hintakin nousee.
Mä eilen ostin Bravo sipsejä ja maksoin niistä 3 euroa. Alueelliset erot hinnoissa?
Aamulla oli kivaa kun ostin sipsipussin tarjouksesta (en ole ostanut yli vuoteen). Nyt on niin karmeat mahanpurut, että toivottavasti muistan seuraavasta tarjouksesta jättää ne kauppaan.
Lantrinkimehu maksaa täällä lähikaupassa melkein 6 euroa. Siivoushanskapaketti 11e korvilla. Wc-paperi 11 euroa isompi pakkaus ja kaksi maksaa 22 euroa, koska pienempää ei kannata ottaa kalleuden vuoksi - tulisi vielä kalliimmaksi kuukauden jaksolla. Juusto on 5 euroa kiekko tai pala. Kananugetti on 2-4e ja paistettava raakakana on 4e ainakin, monta kertaa kalliimpia paketteja löytyy myös.
Mä olen siirtynyt ostamaan Rainbowta, ne on ihan hyviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei lidlissä. Tänäänkin 2 pussia 2,50e yhteensä! Muutenkin parhaat sipisit löydän sieltä.
Makusuosituksia? Viimeksi kun kävin en löytänyt vinegar-sipsejä. Ne on mun suosikkeja.
On niitäkin mutta erinä kuten lidlillä tapana. Etsi Sol y Mar ja Snack Day (suosikkini sweet chili flavour creme fraicheen dipattuna) merkkiset sipsit rapeimpia mitä suomesta löytyy. Espanjassa opin mitä on oikeasti rapeat sipsit, taffelit ja estrellat ei sitä todellakaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Sipsut
Ihana. Mä syön tästä lähin sipsuja!
Kävisin lidlissä jos olisi lähempänä ja nyt matkaa 40km. Joutuu käyttämään s-markettia jos k kauppa liian kallis. Nyt just valmistui uusi myymälä paltamon k market ja saa nähdä miten vaikuttaa hintoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei lidlissä. Tänäänkin 2 pussia 2,50e yhteensä! Muutenkin parhaat sipisit löydän sieltä.
Makusuosituksia? Viimeksi kun kävin en löytänyt vinegar-sipsejä. Ne on mun suosikkeja.
On niitäkin mutta erinä kuten lidlillä tapana. Etsi Sol y Mar ja Snack Day (suosikkini sweet chili flavour creme fraicheen dipattuna) merkkiset sipsit rapeimpia mitä suomesta löytyy. Espanjassa opin mitä on oikeasti rapeat sipsit, taffelit ja estrellat ei sitä todellakaan ole.
Eikä pringlesit!
Jos tuntuu kalliilta, jätä ostamatta. Tällä kertaa terveellinen valinta.
Vierailija kirjoitti:
Sais maksaa 20€/pussi. Lihottavaa roskaa.
Parempi verottaa niistä läskeistä eikä miten ne hankkii.
Alle kaksi euroa se oli ja taisi olla vähän reilumminkin koska jostain syystä muistelen hinnan olleet aika vakkaristi 1,79..
Lisäksi estrellan pussikoko oli silloin isompi mitä nyt.