Haluaisin lähestyä naapurinmiestä, neuvoja?
Naapurissani asuu ehkä hieman itseäni nuorempi sinkkumies (minä n50). Hän on ujo, mutta juttelee kyllä välillä ihan oma-aloitteisestikin, kun toisinaan pihassa tai rapussa törmäämme, ei kylläkään kovin usein. Muutaman kerran olen kyllä hänen ovikelloaan soittanut johtuen ongelmista, joita rapussamme jokunen vuosi esiintyi.
Tykkäisin tutustua häneen vähän lähemmin ja saada selville, olisiko hän kiinnostunut aina välillä harrastamaan seksiä kanssani. Olisi hirveän kätevää, kun voisi sopia tapaamiset lyhyelläkin varoitusajalla, koska hän olisi niin lähellä. Hän on miellyttävän näköinen ja oloinen. Harmikseni hän kuitenkin tupakoi.
Olisikohan ihan tyhmä idea käydä kysymässä sytkäriä lainalle/pyytää saada yksi savuke/käydä yhdessä hänen parvekkeellaan tupakalla?
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Minä tutustuin naapurin sinkkumieheen kun lähestyin tahdikkaasti pyytämällä kerran kesällä rivaripihalleni aurinkoa ottamaan ja parille lasilliselle. Seuraavalla viikolla pyysin saunomaan mikä oli luontevaa kun miehiä ollaan molemmat.
Teillähän meni sitten kivasti kuvio!
Voisin tokalle tapaamiselle pyytää naapuria saunomaan mutta en ehkä ekalle.
Aina voisi tietysti pyytää apua myös valaisimen polttimon tai palohälyttimen patterin vaihtoon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tutustuin naapurin sinkkumieheen kun lähestyin tahdikkaasti pyytämällä kerran kesällä rivaripihalleni aurinkoa ottamaan ja parille lasilliselle. Seuraavalla viikolla pyysin saunomaan mikä oli luontevaa kun miehiä ollaan molemmat.
Aina voisi tietysti pyytää apua myös valaisimen polttimon tai palohälyttimen patterin vaihtoon!
Jos haluaa tutustua niin miksei vaan voi sanoa että haluaa tutustua. Tekosyyt on vähän hassuja.
Mitähän minun pitäisi tehdä että naapurin naiset kiinnostuisivat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa tutustua niin miksei vaan voi sanoa että haluaa tutustua. Tekosyyt on vähän hassuja.
Kun asuu vakituisesti naapureina, niin ei ehkä halua jotenkin pilata tai mokata sitä suhdetta olemalla liian suora. En tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Naisena itse tykkään kohteliaista (mies)naapureista, jotka hymyilevät (hymy on aivan maaginen juttu), tervehtivät, avaavat oven, vaihtavat pari sanaa, vaikkeivät sänkyyn kanssani edes haluaisi jne. Sellaisen avoimen, keskusteluun aidosti osallistuvan miehen on helppo pyytää kahville, eikä siitä tarvitse ajatella sen kummempia. Jos sitten huomaakin, että siitä voisi syntyä jotain muutakin, niin eiköhän sitä voisi toiselle kertoa, että tämä on mielestäsi kiinnostava ja mukava kaveri ja kysyä, mitä hän sinusta ajattelee.
yläkerrassa asuva nainen puhui pihalla että ongelmia pesukoneen kytkemisen kanssa ja sanoin että huomen aamulla tulen käymään no menin ja uusi kone ja putket irti, aloin ruuvaileen niitä ja nainen oli aamutakissaan ja tuli siihen availeen uukkua ja ottaam putkea käteen tms ja aamutakki oli roikunnassa ja näin se isohkot kiinteät ryntäät silmieni edessä, no en virkannut mitään keitti kahveet ja loppuviikosta kertoi että tuletko kulmakapakkiin tarjoan oluset no menin sinne vaikka en sellaisissa oikein käykkään,oli ekä kerta
siellä sit kaljoiteltiin ja tulitiin samalla taksilla ja muija veti yläkertaan perässään ja loun arvaattekin estotonta seksiä joka reikään ja taisin kännipäissäni vielä sen dildoa sovitella vaginaan kun ujuttelin lerssiä perseeseen
näillä eväillä
Vierailija kirjoitti:
yläkerrassa asuva nainen puhui pihalla että ongelmia pesukoneen kytkemisen kanssa ja sanoin että huomen aamulla tulen käymään no menin ja uusi kone ja putket irti, aloin ruuvaileen niitä ja nainen oli aamutakissaan ja tuli siihen availeen uukkua ja ottaam putkea käteen tms ja aamutakki oli roikunnassa ja näin se isohkot kiinteät ryntäät silmieni edessä, no en virkannut mitään keitti kahveet ja loppuviikosta kertoi että tuletko kulmakapakkiin tarjoan oluset no menin sinne vaikka en sellaisissa oikein käykkään,oli ekä kerta
siellä sit kaljoiteltiin ja tulitiin samalla taksilla ja muija veti yläkertaan perässään ja loun arvaattekin estotonta seksiä joka reikään ja taisin kännipäissäni vielä sen dildoa sovitella vaginaan kun ujuttelin lerssiä perseeseen
näillä eväillä
Keksi parempi tarina ja mene jonnekin kirjoituskurssille!
Vierailija kirjoitti:
aamutakki oli roikunnassa ja näin se isohkot kiinteät ryntäät silmieni edessä, no en virkannut mitään keitti kahveet ja loppuviikosta kertoi että tuletko kulmakapakkiin tarjoan oluset no menin sinne vaikka en sellaisissa oikein käykkään,oli ekä kerta/quote]
Sehän se olisi puuttunut, että tissit nähtyäsi olisit ruvennut virkkaamaan =) =)
naapuritalon tyttö oli aina samalla pysäkillä samaan aikaan ja ruvettiin siinä juttelemaan. sitten kerran tultiin perjantai-iltana myöhään samassa bussissa ja tyttö vähän kikattavalla tuulella, pyysin yömyssylle, mutta ei mulla ollutkaan tarjottavana kuin teetä. siinä ruvettiin suutelemaan ja hätäisesti panemaan, aamulla sitten paremmalla ajalla. Tyttö oli töissä täällä pk-seudulla mutta sillä oli poikaystävä itä-suomessa, En koskaan kysynyt olivatko sopineet vapaasta suhteesta vai pettikö. Pari vuotta jatkui tämä satunnaisjärjestely, tyttö soitti aina kun poikaystävä oli lähtenyt ja halusi minulta seksiä. Tilapäisjärjestlyhän tämä oli ja aikanaan lopetettiin, eikä enää asuta naapurissakaan.
Kerrothan sitten, kuinka onnistuit![/quote]
Jes!!! Mä tein sen nyt!!! Ap
Vierailija kirjoitti:
Kerrothan sitten, kuinka onnistuit!
Hyvähyvä-siitä se lähtee, onnittelut !
Vierailija kirjoitti:
Olla hyvännäköinen?
Vierailija kirjoitti:
ala moikkailemaan tavatessanne pihalla tai rappukäytävässä. Katso silmiin. Ole herrasmiesmäinen, mutta ei liikaa. Kommentoi jotain neutraalia. Yhteen entiseen napuriini tutustuin siten, että häntä huvitti kun kerran raahasin mukanani kolmea kassia, olkapäällä oli joku matto ja selässä reppu tai jotain ja tämä sitten sanoi jotain, että heh... hei.. yksi asia kerrallaan. se oli vähän koominen tilanne, mutta siinähän se jää sitten oli murrettu.
yhden kanssa (johon minulla on tällä hetkellä suhde, varsin uusi suhde vielä) ihan lähdettiin moikkailulinjalta ja siitä pikku hiljaa alkoi silmämme lukittua toisiinsa ja jonkun ajan kuluttua ei kumpikaan enää voinut sietää tilannetta ja mies sitten tuli kerran oveni taakse ja kysyi, tarvitsenko autokyytiä kauppaan, jos jotain isompaa tavaraa piätisi ostaa, hän on lähdössä autolla ja pääsen kyytiin, jos haluan. Siitä se lähti sitten. Autossa on aina kiva jutella, kun se on sellainen jokseenkin julkinen tila, mutta kuitenkin suljettu ja yksityinen ja ollaan sillä lailla neutraalilla maaperällä ettei olla kummankaan kotona tai naapureiden katseiden alla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrothan sitten, kuinka onnistuit!
Hyvähyvä-siitä se lähtee, onnittelut !
Kiitos!
Soitin hänen ovikelloaan, tervehdittiin, ja sanoin, että kun ei oltu hetkeen törmätty käytävällä tai pihassa, niin tulin kysymään, mitä kuuluu! 😄
Viitisen minuuttia juteltiin, ja mietin samalla kuumeisesti, uskallanko pyytää kahville Sitten vain kuulin kysyväni, joiko hän kahvia, ja koska kuulemma joi, kysyin, tulisiko joku päivä sitten kahville!!! Kääk.
Olisin voinut pyytää vaikka hänen puhelinnumeronsa, mutta niin paljon en tajunnut, joten sovittiin, että ilmestyn vain jonain päivänä lähitulevaisuudessa hänen ovensa taakse ja jatketaan siitä mun luokse. 😁
Aika jännittävää! Kiva odotus vähän tässä päällä! Josko ensi viikolla sitten!
Vierailija kirjoitti:
AP, olet rohkea :)
Hienoa työtä
Laskin, että oltiin kuitenkin juteltu monia kertoja aikaisemminkin, että enpä nyt ihan korkealta tipu, jos hän ei juo kahvia, teetä tmv. eikä sano tulevansa käymään luonani mistään muustakaan syystä. 😅
Ihan kiva tunne tuli kaiken kaikkiaan! Kiitos sanoistasi!
Mitä suunnitelmia muuta kuin kahveen hörppimistä ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
näillä eväillä
Keksi parempi tarina ja mene jonnekin kirjoituskurssille!
tuo ei ollut tarina vaan ote elävästä elämästä ja näppäilyvirheethän voit mielessäsi ikorjata siinä kun runkkailet
Vierailija kirjoitti:
Mitä suunnitelmia muuta kuin kahveen hörppimistä ?
Kahvittelua, jutustelua, vähän silmiin katselua, ehkä ohimennen kosketusta, hänen tuoksunsa hiljaista nuuhkaisua, hienovaraista vihjailua kiinnostuksestani Vinkkejä?
Aioin kyllä (mietin tänään) pukeutua vähän miehen silmää hivelevämmin kuin yleensä arkena. Mekko kyllä tosi usein muutenkin kotona ollessa, mutta ehkä vähän antavampi kaula-aukko tällä kertaa.
Jees, laitan infoa, kun saan aikaiseksi siirron. Työkuviot täytyy huomioida.
Mistä tuli muuten mieleen, että jos tavataan ensimmäisellä kerralla maaperää tunnustellen naapurin kanssa, niin voinhan pyytää häntä seuraavalla kerralla esim. saunomaankin, mikä ei enää hirveästi jätä arvailujen varaan, joten jos hän suostuu, ei ole suuri askel enää kysyä, haluaisiko hän aloittaa seksisuhteen.