Haluaisin lähestyä naapurinmiestä, neuvoja?
Naapurissani asuu ehkä hieman itseäni nuorempi sinkkumies (minä n50). Hän on ujo, mutta juttelee kyllä välillä ihan oma-aloitteisestikin, kun toisinaan pihassa tai rapussa törmäämme, ei kylläkään kovin usein. Muutaman kerran olen kyllä hänen ovikelloaan soittanut johtuen ongelmista, joita rapussamme jokunen vuosi esiintyi.
Tykkäisin tutustua häneen vähän lähemmin ja saada selville, olisiko hän kiinnostunut aina välillä harrastamaan seksiä kanssani. Olisi hirveän kätevää, kun voisi sopia tapaamiset lyhyelläkin varoitusajalla, koska hän olisi niin lähellä. Hän on miellyttävän näköinen ja oloinen. Harmikseni hän kuitenkin tupakoi.
Olisikohan ihan tyhmä idea käydä kysymässä sytkäriä lainalle/pyytää saada yksi savuke/käydä yhdessä hänen parvekkeellaan tupakalla?
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
No miks ei? Pyydät sitten vaikka kahville tai lasilliselle ja vihjaat suoraan mitä olet vailla.
Minä ainankin olisin ollut innostunut aikanaan jos joku olisi niin tehnyt.
Kiitos! Tulee ihan tyhmä olo, kun luen ehdotuksesi - niin yksinkertainen asia kuin kahville pyytäminen ei tullut edes mieleeni. Taidanpa tehdä juuri tuon. Miten tuon vihjailun sitten teen? Korostanko rintojani? Pyllistänkö pudotettuani jtk lattialle, kun hän kahvilla? Vai pitäisikö uskaltaa sanoa jotain? Mitä esim? Pelkään vähän, että hän juoksee karkuun, jos vihjaan liian suoraan / rohkeasti!!! Ap
No jos normaali heteromies on kyseessä niin luulen että ei se karkuun juokse. Mulle aikoinaan vihjattiin aika suoraan mutta mulla oli siinä kavereita mukana joten jouduin tyrmäämään aktin vaikka oikeasti halusin sitä. Siitä jo parikymmentä vuotta ja edelleen kaduttaa..
Vierailija kirjoitti:
No jos normaali heteromies on kyseessä niin luulen että ei se karkuun juokse. Mulle aikoinaan vihjattiin aika suoraan mutta mulla oli siinä kavereita mukana joten jouduin tyrmäämään aktin vaikka oikeasti halusin sitä. Siitä jo parikymmentä vuotta ja edelleen kaduttaa..
Olitko sinkku silloin vai varattu (, kun jouduit kieltäytymään)?
Hän on kyllä niin ujo, että pelkään hänen torjuvan jo kahvikutsunkin. Tai ehkä takellellen saa vastattua jotakin. Saas nähdä. Olisiko ihan typerää/lapsellista sujauttaa kortti postiluukusta, jossa kysyisin asiaa (siis kahville tuloa)?
Jos välillä juttelette niin eikö olisi vaan helpointa törmätä rapussa ja pyytää kahville. Toki täytyy järjestää se kohtaaminen muuten jäät ikuisesti odottamaan sopivaa hetkeä.
Mun naapurin rouva pyysi illalla viinilasilliselle. Juteltiin niitä näitä ja kun tein lähtöä, niin meni vähän vaivautuneeksi. Sai sitten kuitenkin tokaistua, että voitaisko vähän panna.
Muutama viikko sitten pantiin aika tiiviisti, kunnes meni ja otti ex ukkonsa takaisin.
Jos on ujo niin ehkä ei ekalla kerralla kannata edes yrittää tehdä kummempaa aloitetta. Toki joku vihjaus voisi olla hyvä että mielenkiinto herää.
Nuorena opiskelija kiinnostuin minäkin kerran naapuristani. Jutteleminen kyllä onnistui, mutta itse asustelin yhdessä silloisen avokkini kanssa. Eräs viikonloppu tuli lopulta, että avokkini lähti reissuun. Silloin päätin, että leivon pullaa ja niiin tein. Sitten täyden pullavadin kanssa soittamaan naapurin ovikelloa. Sänkyyn päädyttiin samana iltana. Omatunto soimasi, mutta yhtään ei silti kaduttanut. Noin vuosi tapailtiin aina, kun voitiin. Kunnes sitten naapuri muutti pois. Omaksikin olisin huolinut, mutta ei omien sanojensa mukaan ollut sitoutuvaa sorttia.
Mutta siis... toimisiko vaikka ihan lautasellinen lämmintä pullaa ap:llä? Minulla toimi.
Pitää ensin varmistaa, että on gay. Esim. pitkillä katseilla.
Joku ei täsmää! Sinua harmittaa miehen tupakointi, mutta kuitenkin olet valmis lainaamaan häneltä sytkärin ja pyytäisit jopa parvekkeelle tupakoimaan kanssasi? Hirveä kiimasi saa sinut sekoamaan, tai ehkä olet vaan keksinyt koko tarinan?
1) Hankkiudu vahingossa rappuun tai pihalle, jotta törmäät vahingossa kohteeseen
2) kysele pikkuisen kuulumisia hei-tervehtelyn lisäksi
3) kerro meneväsi iltapäiväkahvin keittoon ja kysy joutaisko hänkin kupposelle
4) Tarjoa kahvin ohelle konjakit. Juttele niitä näitä ja käännä pikkuisen maaston-mukaan-edeten keskustelua siihen kuinka sinkkuna diipa-daapa ja kysele hänen sinkkuelämästään hiukan.
5) Etene rohkeampaan suuntaan jos maasto mahdollistaa ja jollei niin jätä kuitenkin vihjailuilla asia hänelle hautumaan
6) Jos ja lopulta kun saat hänet saalistettua, anna hänelle oikein tosi hyvät kyydit, niin voipi kaveri tulla toistekin
Nauttikaa elämästä 😊
Vierailija kirjoitti:
Mun naapurin rouva pyysi illalla viinilasilliselle. Juteltiin niitä näitä ja kun tein lähtöä, niin meni vähän vaivautuneeksi. Sai sitten kuitenkin tokaistua, että voitaisko vähän panna.
Muutama viikko sitten pantiin aika tiiviisti, kunnes meni ja otti ex ukkonsa takaisin.
Tuollainen viinilasille pyyntö illalla on jo niin suora pyyntö, kuin asiaan voi tehdä ilman että sanoo mistä on kyse. Hyvä vinkki siis miten toimia. Tässäkin tapauksessa kumminkin vaadittiin loppujen lopuksi asian ilmaisua ihan suullisesti. Eli ei kannata olettaa että miehet vaan "tajuaa" mitä nainen on vailla ja ryhtyy toimiin, niinkuin jossain rakkausromaanissa. Ei etenkään nykyaikana, kun ennen fyysistä kosketusta mieluusti pitää pyytää suostumus kirjallisesti ja kahtena kappaleena.
Aloitteen teko väärässä paikassa voi johtaa aika karmeisiin seurauksiin miehelle.
Tämä me-too ja wokehössötys on tosiaan tehnyt sen, että sun täytyy oikeasti tehdä aloitetta - ehkä aika suoraankin, jotta kaveri rohkenee ottaa sua syliinsä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä me-too ja wokehössötys on tosiaan tehnyt sen, että sun täytyy oikeasti tehdä aloitetta - ehkä aika suoraankin, jotta kaveri rohkenee ottaa sua syliinsä.
Juuri näin.
Pyydä mies kylään ja kerro halusi suoraan, älä jätä asiaa vihjailujen varaan.
Asia voi tulla miehelle täytenä yllätyksenä, joten älä painosta tai odota, että mies riisuu samantien housut ja nostaa sinulta hameen korviin. Jos hän näyttää vastaanottavaiselta, voit murtaa jään vaikka koskemalla häntä ja kysymällä, haluaisiko hän suudella sinua.
Naapurisi kirjoitti:
1) Hankkiudu vahingossa rappuun tai pihalle, jotta törmäät vahingossa kohteeseen
2) kysele pikkuisen kuulumisia hei-tervehtelyn lisäksi
3) kerro meneväsi iltapäiväkahvin keittoon ja kysy joutaisko hänkin kupposelle
4) Tarjoa kahvin ohelle konjakit. Juttele niitä näitä ja käännä pikkuisen maaston-mukaan-edeten keskustelua siihen kuinka sinkkuna diipa-daapa ja kysele hänen sinkkuelämästään hiukan.
5) Etene rohkeampaan suuntaan jos maasto mahdollistaa ja jollei niin jätä kuitenkin vihjailuilla asia hänelle hautumaan
6) Jos ja lopulta kun saat hänet saalistettua, anna hänelle oikein tosi hyvät kyydit, niin voipi kaveri tulla toistekinNauttikaa elämästä 😊
Kiitos! Analyyttinen ote. Ap 😉
Vierailija kirjoitti:
Nuorena opiskelija kiinnostuin minäkin kerran naapuristani. Jutteleminen kyllä onnistui, mutta itse asustelin yhdessä silloisen avokkini kanssa. Eräs viikonloppu tuli lopulta, että avokkini lähti reissuun. Silloin päätin, että leivon pullaa ja niiin tein. Sitten täyden pullavadin kanssa soittamaan naapurin ovikelloa. Sänkyyn päädyttiin samana iltana. Omatunto soimasi, mutta yhtään ei silti kaduttanut. Noin vuosi tapailtiin aina, kun voitiin. Kunnes sitten naapuri muutti pois. Omaksikin olisin huolinut, mutta ei omien sanojensa mukaan ollut sitoutuvaa sorttia.
Mutta siis... toimisiko vaikka ihan lautasellinen lämmintä pullaa ap:llä? Minulla toimi.
Taidan kokeilla tätä pullan leipomista! Kukapa nyt ei tuoretta nisua haluaisi tsufeen kanssa! Kiitos!
Jk. Mahtoi sulla olla ihan kiva vuosi kahden miehen kanssa!
Rohkeasti ovikelloa soittamaan ja sokeri, suolaa tmv. lainaamaan, ja siitä sitten jutunjuurta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta siis... toimisiko vaikka ihan lautasellinen lämmintä pullaa ap:llä? Minulla toimi.Taidan kokeilla tätä pullan leipomista! Kukapa nyt ei tuoretta nisua haluaisi tsufeen kanssa! Kiitos!
Jk. Mahtoi sulla olla ihan kiva vuosi kahden miehen kanssa!
Kerrothan sitten, kuinka onnistuit!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutama viikko sitten pantiin aika tiiviisti, kunnes meni ja otti ex ukkonsa takaisin.Tuollainen viinilasille pyyntö illalla on jo niin suora pyyntö, kuin asiaan voi tehdä ilman että sanoo mistä on kyse. Hyvä vinkki siis miten toimia. Tässäkin tapauksessa kumminkin vaadittiin loppujen lopuksi asian ilmaisua ihan suullisesti. Eli ei kannata olettaa että miehet vaan "tajuaa" mitä nainen on vailla ja ryhtyy toimiin, niinkuin jossain rakkausromaanissa. Ei etenkään nykyaikana, kun ennen fyysistä kosketusta mieluusti pitää pyytää suostumus kirjallisesti ja kahtena kappaleena.
Aloitteen teko väärässä paikassa voi johtaa aika karmeisiin seurauksiin miehelle.
Joo, mutta iskeminen on myös peliä. Liian suoraan asiaan -metodi ei toimi edes miehille. Ihminen vaan on semmoinen. Jossain vaiheessa pitää tietysti vaan ehdottaa seksiä mutta ei heti.
Minä tutustuin naapurin sinkkumieheen kun lähestyin tahdikkaasti pyytämällä kerran kesällä rivaripihalleni aurinkoa ottamaan ja parille lasilliselle. Seuraavalla viikolla pyysin saunomaan mikä oli luontevaa kun miehiä ollaan molemmat.
No miks ei? Pyydät sitten vaikka kahville tai lasilliselle ja vihjaat suoraan mitä olet vailla.
Minä ainankin olisin ollut innostunut aikanaan jos joku olisi niin tehnyt.