Ostin valmisruoka-annoksen, lihapullapastan, jossa oli KOLME (3) lihapullaa !
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Mä syön aterialla 3 pientä lihapullaa.
Mutta joo, hoikka nainen olen:)
Miten hoikkuus liittyy siihen montako lihapullaa syöt?
Mac&cheesen suurena ystävänä erehdyin taannoin ostamaan töihin evääksi ihan kokeilumielessä uutuustuotteen Mattila Bros. Smokehouse Chopped pork & mac n' cheesen ja voi luoja mikä pettymys se olikaan. Ei tarvitse ikinä ostaa toista kertaa koska en ole aikoihin syönyt mitään niin pahaa.
Einesannoksissa on vähän lihaa. Olen pannut merkille sen jo ajat sitten. Annoskootkin on niin pieniä, ettei niillä nälkä lähde.
Vierailija kirjoitti:
Mac&cheesen suurena ystävänä erehdyin taannoin ostamaan töihin evääksi ihan kokeilumielessä uutuustuotteen Mattila Bros. Smokehouse Chopped pork & mac n' cheesen ja voi luoja mikä pettymys se olikaan. Ei tarvitse ikinä ostaa toista kertaa koska en ole aikoihin syönyt mitään niin pahaa.
Minullekin kyseisen valmistajan annokset olivat suuri pettymys. Ja niin niitä hehkuteltiin televisio-ohjelmassa.
Juu en aio toista kertaa ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et laiskuuttasi tee itse lihapullia ja Mummon muussia? Saisit niin monta lihapullaa kuin itse haluat.
Elämä on valintoja!
Mummon muusi pilaisi koko ruoan. Itse tehty muusi ei ole kovin hankala tehtäväksi, ja on varmasti parempaa kuin joku valmishiutaleista valmistettu 🙄
Mummon muusi ei muistuta muusia maultaan eikä edes koostumukseltaan. Koostumus tuo mieleen liisterin.
Vierailija kirjoitti:
Einesannoksissa on vähän lihaa. Olen pannut merkille sen jo ajat sitten. Annoskootkin on niin pieniä, ettei niillä nälkä lähde.
Olet totuttanut itsesi ylisuuriin annoskokoihin.
Tuosta ei tuu kuin vihaiseksi. Ruoka kannattaa tehdä itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et laiskuuttasi tee itse lihapullia ja Mummon muussia? Saisit niin monta lihapullaa kuin itse haluat.
Elämä on valintoja!
Mummon muusi pilaisi koko ruoan. Itse tehty muusi ei ole kovin hankala tehtäväksi, ja on varmasti parempaa kuin joku valmishiutaleista valmistettu 🙄
Mummon muusi ei muistuta muusia maultaan eikä edes koostumukseltaan. Koostumus tuo mieleen liisterin.
Olen samaa mieltä. En ole ostanut aikoihin tuotetta. Tänään tein itse muusin. Helppoa kuin heinänteko.
Vierailija kirjoitti:
Elämä on valintoja!
Mummon muusi on kyllä ihan pelkkää kuraa. Jos et kykene tekemään itse muusia oikeista perunoista, pakasteestakin löytyy paljon parempia vaihtoehtoja kuin mummon jauhomuusi.
Minä keitän potut ( kuutioina)
Muussaat haarukalla ja sisään sipulisilppuja ja kermaa
Muussaat lisää
Valmis ja haarukalla voi syödä muussin Nam
Lihapullia saa paljon kun itse tekee ja valmisruuan hinnalla saa 3-4 annosta
Käyttäjä44279 kirjoitti:
Käy Iikkeasta ostamassa pari pussia köttbullar, niin saat syödä niin monta kuin haluat ja napa vetää.
Liian suolaista.
Meni viimeksi koko pussi roskiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teitkö reklamaation? Yleensä noista saa hyvitystä valmistajilta.
Siihen näyttäisi kuuluvan juuri ne kolme lihapullaa koska Kokkikartanon sivuilla kuva annoksesta. Eivät kylläkään mitään minipullia. Reklamaation teko siis täysin hyödytöntä kun annos luvatun kaltainen.
Aivan, tuote on ihan sitä mitä pitikin. Lainaus S-ryhmän sivuilta kyseistä tuotetta koskevista tuotetiedoista:
"Terveisiä Keravalta! Mietittiin mitähän seuraavaksi tällaiseen kippoon voisi laittaa. Tehtiin konstailemattoman ruokaisa ateria, jossa paljon hyviä makuja. Kolme tosi isoa lihapullaa, joissa reilusti lihaa ja mausteita. Tomaattisessa kastikkeessa on pastan hyvä olla. Kaiken lisäksi kaikki tämä kätevässä kipossa. Maistapa siitä!"
Vierailija kirjoitti:
Teitkö reklamaation? Yleensä noista saa hyvitystä valmistajilta.
Tuossa linkissä kerrotaan, että annoksessa on kolme isoa lihapullaa, mainitaan painoksi 90 g. Tuo 30 g ei kyllä kuulosta hirveän isolta lihapullalta.
Vierailija kirjoitti:
No kipossahan näyttää olevan teksti: 3 isoa lihapullaa.
Näin on. Lukee myös: "Kolme tosi isoa lihapullaa, joissa reilusti lihaa ja mausteita". Lihaa noissa pullissa on 63%. Onko reilusti lihaa ja onko pullat tosi isoja?
Tuli mieleen näistä valmisruoista. Eilen käytiin miehen kanssa kaupassa, ja siinä pyöri kaksi tyyppiä ison laukun kanssa. NE varastivat kaikki kokkikartanon laatikot. Siis ne kanapastat, makaroonilaatikot ja kinkkukiusaukset ja sitten olivat tyhjentäneet ne täytetyt patongit. Olivat aivan tavallisia tyyppejä. Sitten siellä ulkona toinen mies hyssytteli vauvaa sylissä ja siellä oli nainen odottamassa ulkona. Sit ne lähti kävelee siitä varmaan kotiin.
On kyllä hurjaksi mennyt touhu
Vierailija kirjoitti:
Köyhillä on köyhien huvit. Tein tänään pihvit ja kermaperunat hyvä viinin kanssa.
Saarioisten vai HK:n jauhelihapihvit...?
Vierailija kirjoitti:
Tuli mieleen näistä valmisruoista. Eilen käytiin miehen kanssa kaupassa, ja siinä pyöri kaksi tyyppiä ison laukun kanssa. NE varastivat kaikki kokkikartanon laatikot. Siis ne kanapastat, makaroonilaatikot ja kinkkukiusaukset ja sitten olivat tyhjentäneet ne täytetyt patongit. Olivat aivan tavallisia tyyppejä. Sitten siellä ulkona toinen mies hyssytteli vauvaa sylissä ja siellä oli nainen odottamassa ulkona. Sit ne lähti kävelee siitä varmaan kotiin.
Monet narkkarit tajuaa varastaa itselleen siistit vaatteet.
Vierailija kirjoitti:
Aivan. Lidlissäkin on pihveissä jo isot hälyttimet. Joutuu jo varkaatkin varastamaan valmisruokia. Eihän täällä enää kukaan syö hyvin.
Itse söin lihaa alkuviikosta ja se hieman turvotti.
Nyt olen syönyt kaalilaatikkoa kaksi päivää ja suolen toiminta on parantunut huomattavasti jo varsin lyhyessä ajassa.