Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi se koira pitää ottaa mukaan mustikkametsään kuolaamaan kaikki mustikat? Koira syö maistelee sieltä täältä ha sitten kerätään samasta myyntiin .....

Vierailija
22.09.2023 |

Koira kuolaa mustikat ja sitten niitä kerätään myyntiin. Mitä jos joku mustikoiden ostaja on allerginen koiralle, saa pahan shokin mustikoista, kuka korvaa???

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira ei saa kulkea tiellä kun se kakkii ja pissii ja ihmiset pelkää. Koiraa ei saa pitää ulkona häkissä koska haukku häiritsee naapureita. Koiraa ei myöskään saa pitää sisällä yli kahta tuntia kerrallaan kun se on eläinrääkkäystä kun koira ei saa pissata ja sille tulee virtsatietulehdus. Uimaan koiraa ei saa viedä kun siitä irtoaa bakteereita veteen missä ihmiset käy uimassa. Ja nyt ei saa viedä metsäänkään.

Kaikki nämä on tältä palstalta poimittua, hankalaksi käy koirien pito tässä maassa jos kaikkia haluaa miellyttää...

Vierailija
22/31 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietipä, miten muut metsän eläimet ( kaikkine tauteineen) syövät ja ulostavat marjametsässä? Puhumattakaan itämaisista halpatuontimarjanpoimijoista, jotka tekevät sitä  samaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä huomaa, että aloittaja ei ole käynyt koskaan mustikassa eikä omista koiraa.

Sellaista koiraa ei ole olemassakaan, joka ehtisi mustikoita kuolaamaan. Ja tämä on asia, jonka minä tiedän! Koira voi tulla makaamaan sille mättäälle, josta olen poimimassa, mutta ei se niitä kuolaa.

Sitä paitsi se ei ole kuola, joka koirassa allergiaa aiheuttaa.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009872341.html

Tässä jutussa oikein kerrotaan että koira syö mustikoita metsässä mukana ollessaan. Ajattele kun noin paljon kuolaava koira maistelee sieltä täältä ja sitten ihmiset kerää samasta paikasta.

Ja allergian aiheuttaa juurikin eläimen sylki ja hilse. Ei karvat.

Vierailija
24/31 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kaikkea muuta ne elukat siellä metsässä tekevät? Lisääntyvät, voi sitä eritteitten roisketta!

Vierailija
25/31 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut oravan kanssa yhtä aikaa keräämässä vattuja. Se oli puskan toisella puolella ja imi niitä vattuja suoraan suuhunsa. Seurasin oikein, että kun se otti huuliensa väliin sellaisen vielä raakileen vatun, se päästikin sen irti eikä syönyt.

Eli joku sen vatun sitten kypsänä siitä poimi ja se oli ollut oravan suussa.

Vierailija
26/31 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä mahdollista ja koira pissiikin välillä. Toivottavasti on hyvin madotettu ja metsäneläimet kanssa matokuurille. Koirankuolassa elää kyllä bakteereja ja myös sepsiksen aiheuttavia pahimmillaan. Ei tietoa mitä se tekee ihmisen vatsassa ollessa, syökö vatsahapot ne pois. Pelloilla juoksee myös eläimiä.

Vierailija
27/31 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pitäisi hirvienkin olla kusematta mustikoiden päälle. Joku voi olla allerginen hirven kusellekin! Miksei hallitus tee mitään?

Hirvet kuuluu luontoon. Koirat ei.

Ihminen ei kuulu luontoon.

Vierailija
28/31 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi. Ja ihminen, joka niitä marjoja kerää, raapii välillä hikistä niskaansa ja läiskii käsillään hyttysiä ja sitten taas jatkaa poimimista.

Ai niin, onhan poimurit. Mutta silti ihmiset haroo käsillään niitä marjoja, kun ne ottaa pois raakileita ja roskia.

Ajatella ne saattaa raapia takapuoltaankin jotkut. Ja yskiä ja sylkäistä.

Ei, ei voi enää marjoja ostaa eikä syödä, eikä edes itse poimia, kun ei tiedä mitä siellä marjametsässä on tapahtunut.

Vierailija
29/31 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirvet jo mainittiinkin ja lisätään vielä peurat, jänikset, karhut, sudet, myyrät, mäyrät, hiiret, oravat, linnut, kissat, juopot ja naapurin Sirkka jonka oli pakko puskapissa lirauttaa mettässä. Luuleko joku että ne mustikat on puhtaita kun ne siellä mettässä kasvaa???? Ja koiran kuola tai karva on pahin asia mitä niissä on???

Ihanan hauska kommentti!

Vilskettä on metsässä ja kaikkien pitää päästä pissalle!

Tottahan tuo kommentti on ja Ap vaikuttaa hieman luonnosta vieraantuneelta.

Vierailija
30/31 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä huomaa, että aloittaja ei ole käynyt koskaan mustikassa eikä omista koiraa.

Sellaista koiraa ei ole olemassakaan, joka ehtisi mustikoita kuolaamaan. Ja tämä on asia, jonka minä tiedän! Koira voi tulla makaamaan sille mättäälle, josta olen poimimassa, mutta ei se niitä kuolaa.

Sitä paitsi se ei ole kuola, joka koirassa allergiaa aiheuttaa.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009872341.html

Tässä jutussa oikein kerrotaan että koira syö mustikoita metsässä mukana ollessaan. Ajattele kun noin paljon kuolaava koira maistelee sieltä täältä ja sitten ihmiset kerää samasta paikasta.

Ja allergian aiheuttaa juurikin eläimen sylki ja hilse. Ei karvat.

Haluatko tietää, kuinka monta eri koiraa on ollut minun mukana marjametsässä? Et varmaan, kun yksikään niitä ei ole kuolannut marjoja, ja harva edes maistellut.

Enpä nyt välitä kertoa, millä tavalla leipomoissa käsitellään leipiä ja makkaratehtaissa makkaroita. Mitä nämä arkajalat söisivät, jos tietäisivät?

Vierailija
31/31 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, metsässä on supikoiria jotka levittää tauteja, mäyriä, kettuja, ilveksiä, hirviä, peuroja löytyy ihan tästä omasta metsästä, vähemmän kotikoiralla on tauteja kuin noilla.

Omat koirat syö mustikkaa ja kuolaa niitä kyllä, repivät mättäistä marjoja.

Elämä kun on valintoja täynnä, niin mikään pakko kun ei ole mustikoita ostaa torilta, osta ne sieltä pakastealtaasta, ne on varmaan kasvatettu kaupan omassa metsässä jonne on evätty pääsy kaikilta eläimiltä 😁

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan