Kutsuin mormonilähetyssaarnaajat kylään
2 mormonilähetyssaarnaajaa tuli kadulla vastaan ja halusi jutella. Ne oli nuoria komeita poikia ja kohteliaitakin vielä, joten mikäs siinä. Sain mukaani ilmaisen Mormonin kirjan ja sovittiin, että pojat tulee ensi viikolla luokseni niin jutellaan lisää. Saanpahan ainakin hetkeksi silmäniloa jos en muuta.
Kommentit (14)
Ottivatko mormonilähetyssaarnaaja asennossa?
Kannattaa sitten muistaa, että sellaista harhaoppia se mormonismi.
Vierailija kirjoitti:
Olen joskus (mustatukkaisena ja mustiinpukeutuvana) opiskelijana tylsyyksissäni kutsunut jehovia sisälle ja juteltiin joku puolisen tuntia mm. elvytyskiellosta, verenluovutuksesta ja evoluutioteoriasta. Ihan hupaisaa viihdettä, kiittivät kahvista ja poistuivat hyvin oma-aloitteisesti, ei näkynyt toiste :)
Minä olen tehnyt samoin. Luulin, että tulevat takaisin, kun ovat kerran yhteyden saaneet. Taisin sanoa vääriä asioita.
Missä smithin kultalevyn. Oliko niitä . Miksi 1 ihminenleikkii jumalaa
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa sitten muistaa, että sellaista harhaoppia se mormonismi.
Niinpä, ja lisäksi mormonit harrastaa ns. rakkauspommitusta eli ne esittää kovasti kiinnostuneita kaikista jotka on potentiaalisia käännynnäisiä, on tosi ystävällisiä ja avuliaita yms. Joskus kyse on varmasti ihan aidosta mielenkiinnosta ja välittämisestä, mutta useimmiten homma on enemmän tai vähemmän pelkkää teeskentelyä, jonka tarkoituksena on saada hyväuskoinen hölmö ensin kasteelle ja sen jälkeen aktiiviseksi mormoniksi.
He ovat sitten polygamisteja. Ryhmäseksi, seurakunnan vanhemmiston jäsen + sinä + monta muita naista, pitää olla ok sinulle.
Mormonisti neitokaiset saivat käännytettyä minut uskoon rakkauspommituksellaan ja nyt ne on alkaneet ghostaamisen. En tiiä mitä nyt pitäis tehdä
Vierailija kirjoitti:
Olen joskus (mustatukkaisena ja mustiinpukeutuvana) opiskelijana tylsyyksissäni kutsunut jehovia sisälle ja juteltiin joku puolisen tuntia mm. elvytyskiellosta, verenluovutuksesta ja evoluutioteoriasta. Ihan hupaisaa viihdettä, kiittivät kahvista ja poistuivat hyvin oma-aloitteisesti, ei näkynyt toiste :)
Jehovat ei juo kahvia.
Vierailija kirjoitti:
Mormonisti neitokaiset saivat käännytettyä minut uskoon rakkauspommituksellaan ja nyt ne on alkaneet ghostaamisen. En tiiä mitä nyt pitäis tehdä
Eroa. Olet selvästi saastaa heidän silmissään kun ei heti tarjottu 5 vaimoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, mitä uskonryhmää kannattaisi seuraavaksi kokeilla. Tuo 5 vaimon diili kuulostaa aika hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, mitä uskonryhmää kannattaisi seuraavaksi kokeilla. Tuo 5 vaimon diili kuulostaa aika hyvältä.
Voi teitä miehiä. Olen saanut käsityksen, että monille miehille yksikin vaimo on liikaa ja nyt niitä pitäisi olla jo viisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jehovat ei juo kahvia.
Ei pidä paikkaansa.