Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan muuttanut suoraan uuden miehen kaa yhteen?

Vierailija
25.12.2006 |

Ja lapsiakin on kuviossa...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
25.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minun mielestäni huono idea. Ero on hänen tapauksessaan hyvä juttu, mutta olisi parempi ensin asua hetki vain lasten kanssa ja seurustella ja tutustua rauhassa, ettei vaan tule toistettua samaa kaavaa. Siis toivon, että kaverini oppisi tuntemaan tämän uuden ihastuksensa kunnolla ennen yhteenmuuttamista. Näin ei käynyt nykyisessä liitossa.

Vierailija
2/2 |
25.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten takia asiat tulisi ottaa entistä hitaammin. Ei lapselta revitä kotia ja sitten jos joutuukin taas muuttamaan... Ei ei ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi