Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Miia ei rahjannut persettansa erikoisjaksoon? Onko se niin lapsellinen, ettei tosiaan oo ollut Anssiin seitemaan kuukauteen yhteydessa

Vierailija
25.12.2006 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anssi oli tosi liikuttunut ja kävi ihan sääliksi.

Vierailija
2/6 |
25.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksu akka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän siellä ollut muitakaan maajussien morsianehdokkaita jotka eivät enää ole yhdessä.

Vierailija
4/6 |
25.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälitti ja toisaalta huvitti se Anssi. Toinen oli niiin_pihkassa Miian ja sitten tippui kovaa korkeelta. Ihan kuten kuka tahansa -teininä...

Vierailija
5/6 |
25.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koiran ns. armomurha, niin eihän se Anssi siinä tapauksessa nyt noin kamalaa syntiä ole lausunut, että Mian olisi tarvinnut tuollainen herne nenuun vetää.

Vierailija
6/6 |
25.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se anssin runo oli oikeasti hupaisa :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi