Mikä on kaikista pahin hajuvesi jota olet ikinä haistanut?
Kommentit (147)
Vierailija kirjoitti:
Mikä tahansa hajuvesi ok, jos sitä laitetaan vähän, eikä hölvätä litratolkulla. Hajuveden ei kuulu haista metrien päähän. Eikä sitä laiteta likaiselle iholle, peittämään pesemätyömyyttä. Joka aamu bussissa, tietty eukko, lemuaa kuin jätetunkio. Kukaan ei istu hänen viereensä, kun hajuvesi, likaisuus, hiki lemuavat.
Monet taitavat tehdä senkin virheen, että suihkauttavat tuoksun vasta juostessaan ovesta ulos. Niinpä se (usein tymäkkä) latvatuoksu on siellä hississä tai bussissa kanssamatkustajan nenässä ja hermossa.
Täällä näköjään mammat kilvan kehuvat chanel 5, se on niin last season. Juuri nyt on in Ysl libre ja Burberry her, niistä on hyvä alottaa. Markettituoksut on out.
D&G Light Blue, haistan sen kilometrien päähän, KAMALA HAJU, mutta yllättävän monet tykkää
Vierailija kirjoitti:
Täällä näköjään mammat kilvan kehuvat chanel 5, se on niin last season. Juuri nyt on in Ysl libre ja Burberry her, niistä on hyvä alottaa. Markettituoksut on out.
Kilvan kehuvat pahimmaksi?
Vierailija kirjoitti:
Opium on ehdottomasti kaikista pahin. Mies osti sitä mulle duunireissulta ja tuoksu on niin voimakas, että iski heti migreeni päälle. Jäi käyttämättä koko pullo.
Vanha Opium, 80-luvulta on ihana, kaverin äiti käytti ja tuoksui minusta mielettömän hyvältä, vahva tuoksu tosin. Nämä nykyiset, eivät kyllä liene samoja tuoksuja, ovat jäätävää päänsärkykamaa. Joten ehdotan nyky-Opiumia.
Masque Milanon Tango.
Aivan järkyttävä. Paljon on tuoksuja tullut haisteltua, mutta tämä on ihan omassa luokassaan.
Vierailija kirjoitti:
Rive Gauche, se haisee oksennukselta ja myrkyltä. Valitettavan monet naiset vaikuttavat kuitenkin pitävän siitä, joten en suosittele passiivis-aggressiiviseksi lahjaksi.
Tämä on upea aikuisen naisen tuoksu, joka ei sovi kaikille. Tuoksuu hyvin erilaiselta eri ihoilla. Nuoruuden ystäväni käytti tätä, siksi tuoksuun liittyy nostalgiaa. Kokeilin sitä itsekin ja minun ihollani se ei toiminut.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Käytin nuorena tuota Angelia. Nyt ajatuskin tuntuu aika mahdottomalta, en ikinä ostaisi. Lorottelin sitä vielä aika paljon, mahdoin olla melkoinen riesa.
Nykyään käytössä Cacharelin Noa. Ollut lemppari jo pitkään.
Nuorena käytin myös sellaista pinkkiä Miracle-hajuvettä. Tykkäsin siitäkin, mutta nyt se yhdistyy mielessäni tosi vahvasti vaikeaan elämänvaiheeseen. En pysty käyttämään enää. Ja tulee surullinen olo, kun tunnistan tuoksun.
No on myös mun lemppari! Sen valmistus on ilmeisesti lopetettu? Ostin lentokentän poisto laarista kaksi putelia hyvällä alennuksella vuosi sitten.
Vierailija kirjoitti:
Angel on kyllä aika jäätävä. Ääni sille. Hanki se eau de parfum versio.
Ääni tälle. On kyllä sellainen panssarivaunu että enkelit ei tule mieleen.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Chanel 5
Mummomainen tuoksu
Miten niin mummomainen?
Chanel 5 oli Marilyn Monroen yöpuku.
Miehet hullaantuivat siihen tuoksuun.
Marilynin rakastajat ostivat sitä hänelle lahjaksi.
Kenties myös Kennedy.
Joku miesten hajuvesi jota vastikään haistoin oli ihan sellerin hajuinen. Ei ihme, että oli alennuksessa. Siis ihan joku merkkihajuvesi oli.
Vierailija kirjoitti:
Thierry Muglerin Angel on ehdottomasti kamalin hajuvesi ikinä. Oksennus meinaa tulla kun sitä haistaa! En käsitä, että joku voi käyttää sitä.
Kyllä! Jos jokunhaluaa sille haista, pääsee halvemmalla, kun käy marketista ostamassa Raidia tai muuta kärpäsmyrkkyä
Vierailija kirjoitti:
Yves Rocherin sellainen punainen pullo. Nimeä en muista, mutta haju oli voimakas ja mausteinen. Äiti tykkäsi, mutta minä inhosin.
Venice?
🇺🇦🇮🇱
Mugler cologne tuoksuu aivan raidilta. Tappaa talossa ja puutarhassa.
Anais anais. Anoppiin käytti tätä enkä pystynyt nousemaan edes samaan autoon kun sitä oli käytetty. Eikä anopissa ole siis mitään vikaa.
Vierailija kirjoitti:
D&G Light Blue, haistan sen kilometrien päähän, KAMALA HAJU, mutta yllättävän monet tykkää
Mun lempituoksu! Sehän on niin kevyt, miten se voi haista kenenkään nenään pahalta!
🇺🇦🇮🇱
Opium ja Rive Gauche. Kummastakin migreeni ja allergia reaktio= kurkku tukkoon, kieli turpoaa, oksennus tulee väkisin.. Olen astmaattinen tuoksuallergikko. Kaikki muut paitsi kevyet miedot tuoksut on yök, pesuaineista lähtien.
Chanel 5 ehdottomasti. Tosi vanhanaikainen ja voimakas tuoksu.