Mikä on kaikista pahin hajuvesi jota olet ikinä haistanut?
Kommentit (147)
Miksi haluat ostaa pahanhajuista parfyymia? Sinähän joudut haistelemaan.
Pikku-ap on pelle.
Vierailija kirjoitti:
Pikku-ap on pelle.
Tuli kirjoitusvirhe tarkoitin että mikä on paras hajuvesi t. ap
Chanel numero 5 on ällöttävin. Minulla on varmaan outo nokka, sillä se on kuuluisa ja luulisin, että vieläkin suosittu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikku-ap on pelle.
Ei mee läpi kirjoitusvirheenä.
Rive Gauche, se haisee oksennukselta ja myrkyltä. Valitettavan monet naiset vaikuttavat kuitenkin pitävän siitä, joten en suosittele passiivis-aggressiiviseksi lahjaksi.
En ole itse haistanut, mutta olen iäkkäältä sukulaiselta kuullut muinaisesta neuvostoliittolaisesta KAPMEH (=Carmen) hajuvedestä, jota joku suomalaissotilas oli vitsinä tuonut pikkupullon Itä-Karjalasta jatkosodan aikana.
Ääni täältä myös Rive Gauchelle, aivan kamala hajuste.
Hugo Bossin Pure Purple. En ole mitenkään hajuherkkä, mutta tuosta tulee paha olo. Toinen pahoinvointia aiheuttava haju on energiajuoma (etenkin esim. lämpimässä autossa), ja noissa kahdessa on jotain samaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikku-ap on pelle.
Netistä löytyy vaikka mitä arvosteluja hajuvesistä https://tuoksut.com/ itse ostin vaimolle joululahjaksi Gucci Bloomia ja on pitänyt siitä kovasti.
Vierailija kirjoitti:
Chanel numero 5 on ällöttävin. Minulla on varmaan outo nokka, sillä se on kuuluisa ja luulisin, että vieläkin suosittu.
Samaa mieltä mutta ehkä syy on vain siinä, että se on monien uudempien rinnalla tunkkainen. Aikoinaan sillä on ollut helppo viestiä, että nyt on kyseessä hienostorouva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikku-ap on pelle.
Chanel 5 on ehdottomasti paras hajuvesi. Sama resepti vuodesta toiseen.
Opium on ehdottomasti kaikista pahin. Mies osti sitä mulle duunireissulta ja tuoksu on niin voimakas, että iski heti migreeni päälle. Jäi käyttämättä koko pullo.
Thierry Muglerin Angel on ehdottomasti kamalin hajuvesi ikinä. Oksennus meinaa tulla kun sitä haistaa! En käsitä, että joku voi käyttää sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikku-ap on pelle.
Netistä löytyy vaikka mitä arvosteluja hajuvesistä https://tuoksut.com/ itse ostin vaimolle joululahjaksi Gucci Bloomia ja on pitänyt siitä kovasti.
Kaikki markettituoksut on hyviä valintoja
Angel on kyllä aika jäätävä. Ääni sille. Hanki se eau de parfum versio.
Vierailija kirjoitti:
Oman ihon kemiat eli pakterit kanta, vaikuttaa tuoksuun iholla.Toisilla se on hyvä tuoksu,toisilla ei.
Vierailija kirjoitti:
Opium on ehdottomasti kaikista pahin. Mies osti sitä mulle duunireissulta ja tuoksu on niin voimakas, että iski heti migreeni päälle. Jäi käyttämättä koko pullo.
Kiitos! Tätä olin tulossa myös kommentoimaan, mutta en kuollaksenikaan muistanut nimeä. Luojan kiitos toi on mennyt vihdoin pois muodista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikku-ap on pelle.
Ei mee läpi kirjoitusvirheenä.
Mulle ainakin tulee välillä ajatuskatkoja ja tulee sanottua/kirjoitettua jotain ihan puutaheinää t. N23
Secretions magnifiques. Ole hyvä.