Mikä on kaikista pahin hajuvesi jota olet ikinä haistanut?
Kommentit (147)
guerlain samsara. oksettaa vieläkin. sain migreenikohtauksen, vaikkei minulla ole migreeniä. on ollut jo yli 30v. myynnissä. ihmettelen.
Käytin nuorena tuota Angelia. Nyt ajatuskin tuntuu aika mahdottomalta, en ikinä ostaisi. Lorottelin sitä vielä aika paljon, mahdoin olla melkoinen riesa.
Nykyään käytössä Cacharelin Noa. Ollut lemppari jo pitkään.
Nuorena käytin myös sellaista pinkkiä Miracle-hajuvettä. Tykkäsin siitäkin, mutta nyt se yhdistyy mielessäni tosi vahvasti vaikeaan elämänvaiheeseen. En pysty käyttämään enää. Ja tulee surullinen olo, kun tunnistan tuoksun.
Le feu d'Issey. Kalpenee opiumit jne, jotka on hyväntuoksuisia, kunhan vaan liian vahvoja. Haisee lähinnä majavan oksennukselta. Tuota ei -jännä kyllä- ole enää missään näkynyt, punainen pyöreä pullo.
Samoin oikeastaan kaikki Juliet has a gun -tuoksut on aika örf.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Chanel numero 5 on ällöttävin. Minulla on varmaan outo nokka, sillä se on kuuluisa ja luulisin, että vieläkin suosittu.
Oman ihon kemiat eli pakterit kanta, vaikuttaa tuoksuun iholla.Toisilla se on hyvä tuoksu,toisilla ei.
Silloin kerran, kun haistoin sitä, suihkutin sitä laivalla siihen paperilappuun, en omalle iholle. Tapanani on ensin suihkauttaa paperilappuun, ja jos siinä tuoksuu sellaiselta, että voisin pitää, niin sitten vasta omalle iholle.
-Se, jolle vastasit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat ostaa pahanhajuista parfyymia? Sinähän joudut haistelemaan.
Pikku-ap on pelle.
Tuli kirjoitusvirhe tarkoitin että mikä on paras hajuvesi t. ap
Netistä löytyy vaikka mitä arvosteluja hajuvesistä https://tuoksut.com/ itse ostin vaimolle joululahjaksi Gucci Bloomia ja on pitänyt siitä kovasti.
Täyteläinen Gucci Bloom kuuluu omiinkin suosikkeihin. Sen lisäksi Oscar de la Rentan Bella rosa ja huohkean raparperintuoksuinen L'Imperatrice.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikku-ap on pelle.
Ei mee läpi kirjoitusvirheenä.
Mulle ainakin tulee välillä ajatuskatkoja ja tulee sanottua/kirjoitettua jotain ihan puutaheinää t. N23
Ajatuskatko ja kirjoitusvirhe ovat kaksi eri asiaa. Ajatuskatkona menisikin läpi.
Vierailija kirjoitti:
Chanel numero 5 on ällöttävin. Minulla on varmaan outo nokka, sillä se on kuuluisa ja luulisin, että vieläkin suosittu.
Kaameaa tavaraa. Vaimon serkulla on jokin kummallinen tapa roiskia hajuvesiä päälleen erittäin reilusti, lopputulos on jotain järkyttävää. Hänelle on alkuun hienovaraisesti yritetty asiasta sanoa, sittemmin vähemmän varovaisesti mutta hän ei ymmärrä eikä tajua. (hänen lapsuudessaan ei hajuvesiä tunnettu ja ne oli kiellettyjen aineiden listalla, nyt aikuisena ottaa kaksin verroin takaisin)
Ihan sama olisko hyvä hajuvesi tai paha hajuvesi, kun moukka käyttää niitä väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikku-ap on pelle.
Netistä löytyy vaikka mitä arvosteluja hajuvesistä https://tuoksut.com/ itse ostin vaimolle joululahjaksi Gucci Bloomia ja on pitänyt siitä kovasti.
Tuo ahkerasti mainostamasi (miksi?) sivu on pintaraapaisu viime aikojen myydyimmistä tuoksuista, täysin naistenlehtimainos. Arvostelujen perässä kannattaa suunnistaa.suoraan Fragranticaan.
Vierailija kirjoitti:
guerlain samsara. oksettaa vieläkin. sain migreenikohtauksen, vaikkei minulla ole migreeniä. on ollut jo yli 30v. myynnissä. ihmettelen.
Sama vaiva rahikaisella. Samsara on HAJUvesi. Jää ilmaan leijumaan pitkäksi aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Sama, haisee siltä kuin joku halpahallin vitosen hajuste olisi jätetty aurinkoon vuodeksi pilaantumaan, ja sitten lantrattu vessaraikasteella. Tosi kissanpissa-halpis-esanssihaju joka haisee vain halvalla hajuveden pohjanesteelle.
Opium, hyi tana! Raskas, laahava haju.
Cleanin Rain haisee ihan kissanpissalle
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään Samsarasta.
"Opium on ehdottomasti kaikista pahin. Mies osti sitä mulle duunireissulta"
Eli miehesi on käynyt vieraissa ja tuo naikkonen on käyttänyt juuri tuota, nyt yrittää peittää tuoksun "lahjalla".
Vierailija kirjoitti:
"Opium on ehdottomasti kaikista pahin. Mies osti sitä mulle duunireissulta"
Eli miehesi on käynyt vieraissa ja tuo naikkonen on käyttänyt juuri tuota, nyt yrittää peittää tuoksun "lahjalla".
Hyvät projisoinnit omasta elämästä
Calvin Klein ck One
En vaan siedä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikku-ap on pelle.
Tuo ahkerasti mainostamasi (miksi?) sivu on pintaraapaisu viime aikojen myydyimmistä tuoksuista, täysin naistenlehtimainos. Arvostelujen perässä kannattaa suunnistaa.suoraan Fragranticaan.
Fragranticaa on kiva lukea, mutta siellä suositaan selvästi raskaampia tuoksuja kuin Suomessa.
Sisaren iso opium-parfyymi pullo putosi lattialle ja särkyi. Kun tulin kylään niin tuoksu oli pökerrytyävä. Sisko luuttusi lattioita kyyneleet silmissä ja pesuvesi vain voimisti hajua, siinä itkin jo minäkin.
Lopeta jo tuo.