Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkään narkomaaniporukoita

Vierailija
21.09.2023 |

Ihan hullua, mutta minä suht järkevä nainen olen alkanut pelätä näitä sekakäyttäjien / huumeidenkäyttäjien porukoita.

Pelko taas aktivoitui tämän Oulun kidutusmurhan myötä.

Haluaisin muuttaa maalle syrjään, en miksikään korpimuijaksi, mutta ostaa pienen uudehkon talon. Elän yksin eli muuttaisin yksin. Lapset on jo omillaan. Kaipaan luontoa. Mutta pelkään että nämä ryöstelevät huumejengit koituisi kohtaloksi. Normivarkaat lähtevät, kun näkevät että asukkaat on kotona. Mutta nämä jotka on sekaisin päästään voivat olla todella väkivaltaisia.

Kaupungilla liikkuessa myös kierrän nämä sekoiluporukat. Yleensähän ovat vaaraksi vain samoissa porukoissa liikkuville, mutta epätoivoisina esim. tällä seudulla kiertelevät kesämökkejä ja taloja. On näitäkin että asukkaat kotona nukkumassa ja nämä ryöstävät tv:n ym.

Järki sanoo, että todennäköisyys on pieni. Mutta olisi ikävä ostaa talo ja sitten pelätä siellä. En pelkää muuta: pimeyttä, eläimiä, hankalia kelejä jne.

Terveydenhuoltoalalla olen nähnyt, että mihin nämä ihmisrauniot pystyvät - ikävä kyllä.

Parempi jäädä kaupunkiin kai.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ehdottomasti kannabista vastaan. Kaikkia huumeita vastaan. Kannabispsykoosit? Siirtyminen kovempiin aineisiin? Ei tehdä sitä virhettä.

Porttiteoria on myönnetty keksityksi. Se siirtyminen johtuu siitä kun diilerit myy kaikkea ja kovilla aineilla tekee enemmän rahaa. Kannabis on laitonta vain siksi kun kaksinaismoraali estää sen laillistamisen. Yleisin laiton päihde josta on pienimmät haitat kaikista päihteistä Alkoholiin verrattuna sata kertaa vähemmän haitallinen.

Vierailija
22/22 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ehdottomasti kannabista vastaan. Kaikkia huumeita vastaan. Kannabispsykoosit? Siirtyminen kovempiin aineisiin? Ei tehdä sitä virhettä.

Porttiteoria on myönnetty keksityksi. Se siirtyminen johtuu siitä kun diilerit myy kaikkea ja kovilla aineilla tekee enemmän rahaa. Kannabis on laitonta vain siksi kun kaksinaismoraali estää sen laillistamisen. Yleisin laiton päihde josta on pienimmät haitat kaikista päihteistä Alkoholiin verrattuna sata kertaa vähemmän haitallinen.

Miten ne kannabispsykoosit?

Käyttäjät itse puhuvat siirtymisestä kevyistä koviin, kun tarvii kovemmat sävärit. Luulisi heidän olevan tässä asiantuntijoita!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä