Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oikeusministeri Leena Meri: Maassa maan tavalla

Kommentit (128)

Vierailija
61/128 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota kantaa hänen omaan historiaansa mutta tässä asiassa olen täysin samaa mieltä. Joku jossain toisessa ketjussa kirjoitti hirveän hyvin, että alkaa jo tuntua siltä, että kohta islaminuskoisilla on jo oikeuskin ottaa tämä maa osaksi omaa kulttuuriaan. Mitäs annamme kaiken tapahtua ja toljotamme kuin mitkäkin tossukat että hyshys, ei saa tuomita, koska se on ra-sis-mi-a.

Vierailija
62/128 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hän kommentoi tähän äärioikeiston oikeudenkäyntiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/128 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kristitty ja sellaisena tulee pysymäänkin. Kaikesta maallistumisesta huolimatta. Jos ei siihen sopeudu, on täysin vapaa lähtemään maahan, jossa kristinusko ei ole valtauskonto.

Vierailija
64/128 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkis kirjoitti:

En ota kantaa hänen omaan historiaansa mutta tässä asiassa olen täysin samaa mieltä. Joku jossain toisessa ketjussa kirjoitti hirveän hyvin, että alkaa jo tuntua siltä, että kohta islaminuskoisilla on jo oikeuskin ottaa tämä maa osaksi omaa kulttuuriaan. Mitäs annamme kaiken tapahtua ja toljotamme kuin mitkäkin tossukat että hyshys, ei saa tuomita, koska se on ra-sis-mi-a.

Mitä erikoista hän on nyt sis sanonut??

Vierailija
65/128 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kristitty maa ja sellaisena tulee pysymäänkin. Kaikesta maallistumisesta huolimatta. Jos ei siihen sopeudu, on täysin vapaa lähtemään maahan, jossa kristinusko ei ole valtauskonto.

*kristitty maa

Vierailija
66/128 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hän kommentoi tähän äärioikeiston oikeudenkäyntiin?

Äärioikeistoterrori on persuista maan tapa.

Vierailija
67/128 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kuo itsestään selvyys sanottiin ääneen, niin vihervasemmiston aivot menivät oikosulkuun. Suurin osa heistä on kuitenkin samaa mieltä ministerin kanssa, mutta kun ei vain voi. Kun sen samoi perussuomalainen.

Vierailija
68/128 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, sitten myös sitä konkretiaa kiitos

Vierailija
69/128 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kuo itsestään selvyys sanottiin ääneen, niin vihervasemmiston aivot menivät oikosulkuun. Suurin osa heistä on kuitenkin samaa mieltä ministerin kanssa, mutta kun ei vain voi. Kun sen samoi perussuomalainen.

Olen sitä mieltä että maassa maan lakien mukaan. Muuta kriteeriä minulla ei ole. Tähänkin maahan mahtuu onneksi monenlaista elämää.

Vierailija
70/128 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin miksi persut nyt tätä hurraa?

Vierailija
71/128 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sitä mieltä että maassa maan lakien mukaan. Muuta kriteeriä minulla ei ole. Tähänkin maahan mahtuu onneksi monenlaista elämää.

Juuri noin. Emme mekään voi elää muslimimaissa muuten kuin heidän ehdoillaan ja lakien mukaan.

Vierailija
72/128 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri noin. Emme mekään voi elää muslimimaissa muuten kuin heidän ehdoillaan ja lakien mukaan.

En voisi olla enempää samaa mieltä kanssasi!

Vierailija
73/128 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä tyylissä miten hän sen sanoi oli rasistinen sävy. Miksei hän sanonut että, Suomessa ei hyväksytä rasismia, fasismia, henkirikosten tekemisiä, rötöstelyjä tms ja siihen on kaikkien sopeuduttava.

-"Vihervassari"

Vierailija
74/128 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessakin on elettävä lakien mukaan.

Vierailija
75/128 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Leena. Ruotsin tielle ei lähdetä.

Vierailija
76/128 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta meni kyllä pitkälle, kun se salamoskeijan johtaja sanoi lehtihaastattelussa, että tämä on heidän maa. No ei ole. Hän on pyörinyt liikaa alpakkajengin kanssa ymmärtämättä, että nämä citysuvakit ovat omituinen vähemmistö.

Vierailija
77/128 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olihan se ihan älytön veto siltä muslimilta tulla Suomen mediaan laukomaan, että ihan hyvin sopisi sharia-laki Suomeenkin. Huhhuh. Juuri tällaiset älyttömyydet saavat suomalaiset ajattelemaan heistä tietyllä tapaa eikä ollenkaan positiivisessa hengessä.

Vierailija
78/128 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamalaa minkälainen rasisti meillä on oikeusministerinä! Häpeän tätä maata ja sen kansalaisia!

Kukaan ei pakota sinua asumaan täällä. Painu häpeinesi vaikka Afrikkaan!

Vierailija
79/128 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kuuluu hiljaisuudessa puuhattaville ennakoiville rikoslaeille ja passikuvatietokannan integroimiselle kasvojetunnistusohjelmalla reaaliaikaiseen valvontakamerajärjestelmään? Näin mittavista yksilönvapaudenloukkauksista pitäisi järjestää demokratiassa laaja kansalaiskeskustelu.

Nyt siellä on nämä minulla ei ole kunnon kansalaisena mitään salattavaa pikku fasistit päättässä ja kohta on demokraria bye bye.

Vierailija
80/128 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos Leena. Ruotsin tielle ei lähdetä.

Mitä se Leena nyt teki?