Oletko laittanut Pepsin jo boikottiin?
Pepsi maksaa satojen miljoonien eurojen verotulot Venäjälle.
Kommentit (23)
En tietenkään. Eikä juuri kukaan muukaan tällä planeetalla.
Joo, mutta en kyllä juo Cokistakaan usein. Vichyä juon.
Vuosikymmeniä sitten. En edes muista, mikä boikotti silloin oli. Ehkä lapsityövoiman käyttö?
En. Pepsiä tulee juotua lähinnä silloin, kun johonkin ateriaan kuuluu virvoitusjuoma, eikä muuta colaa ole tarjolla eli varmaan kerran pari vuodessa.
Vaikea laittaa sellaista boikottiin mitä ei ole aiemminkaan käyttänyt. Coca-Colan tuotteet ovat aina miellyttäneet enemmän.
En ja koti on täynnä Xiaomin laitteita. Official sponsor of special operation.
Olen. Jää pepsit ja marabout viikonloppuisin hyllyyn. Tilalle Cokea ja Fazerin suklaalevy!
Ärsyttää YouTubessa jatkuvat Pepsin mainokset. Pitäiskö YT:kin laittaa boikottiin?
Nyt kun mietin niin aloitin boikotin kymmeniä vuosia sitten.
Tottakai! Lisäksi Marabou ja esim. Ben and Jerry -jäätelöt on boikotissa meidän perheessä.
Viimeksi kun kävin cittarissa ja siellä oli nuo jäätelöt tarjouksessa, niin harmittelin ettei tullut kynää mukaan. Olisin kirjoittanut muuten tarjouskylttiin, että Ostamalla tuet Venäjää ja Ukrainan siviilien tappamista!
En koska en juo Pepsiä jkinä muutenkaan.
Olen. Pepsi max on paras light limsajuoma, mutta jää nykyään hyllyyn. Samaten jää Marabou.
En ole. Minä en tee Ukrainan käskystä yhtään mitään.
En ole. Ei kiinnosta tuollaiset hyvesignaloinnit.
Juon niin vähän Pepsiä ettei se venäjää rikastuta
en ole käyttänyt, toki kakarana muutaman kerran maistanut...ei kuulu mun 'elintarvikkeisiini'
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/6c43da62-9ce7-407a-b601-f85444ffbc8e