Meksikon alieneille tehty DNA-testi
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009867427.html
Koska oliolla on DNA:ta, on elämän perusta panspermiassa. Linnunradan eliöillä on yksi kantaisä, koska jos olisi eri niin olisi äärimmäisen epätodennäköistä että muualla syntynyt elämä olisi saman DNA:n kaltaista kuin meillä.
Tai ehkä ennemmin täysi huijaus.
Kommentit (30)
joku oli sanonut että sen pää on laaman pää mutta väärinpäin
Täsmälleen samaa olen miettinyt, että mikä agenda tällä yht'äkkisellä ufojen massauutisoinnilla nyt oikein on? Enkä ole edes salaliittoteorioihin taipuvainen :)
paskaahan tämäkin on, mutta miksi tästä pitää pitkin maailmaa vouhottaa
Vierailija kirjoitti:
Täsmälleen samaa olen miettinyt, että mikä agenda tällä yht'äkkisellä ufojen massauutisoinnilla nyt oikein on? Enkä ole edes salaliittoteorioihin taipuvainen :)
Ufojutut ovat samanlaista kevyttä palstantäytettä kuin julkkisjuorutkin. Ei niillä mitään yritetä peitellä vaan vain viihdyttää tyhmää kansaa ja myydä sitä mediaa joka niitä julkaisee.
Vierailija kirjoitti:
Joillain kestää vähän kauemmin herätä siihen, että jotain mätää tässä maailmassa on. Ei se mitään.
Nämä tyypit on jo aiemmin jääneet kiinni huijauksesta, mutta yhä vaan yrittävät sinnikkäästi. Ja sitten tällasta roskaa vielä uutisoidaan, voi elämä sentään.
Ufohavainnot on vähentyneet huomattavasti sen jälkeen kun useimmilla on taskussaan puhelin jossa on kamera.
Joo ja minä voitin tänään miljoona euroa