Ensitreffit tänään! Mitä päälle?
Ei mitään hutsuvaatteita. Käytän yleensä farkkuja ja mietin lähinnä että miten näyttäisin mahdollisimman hyvältä. Neuletta vai kauluspaitaa? Pehmeitä vai kirkkaita sävyjä? Huulipunaa vai ei? Hiukset kiinni vai auki?
Hirveät paineet kun en oo kymmeneen vuoteen käyny treffeillä
Ensivaikutelman voi tehdä vain kerran!
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Oletteko te molemmat työttömiä, vai miksi teillä on treffit tänään? Kuulostaa oudolta, kun huomenna alkaa viikonloppu.
Vuorotyö. Viikonloppuna voi olla duunia
Älä nyt täältä ainakaan värineuvoja kysele! Ei meillä tuntemattomilla ole hajuakaan mikä sulle sopii, omat värit siihen vaikuttaa pukeeko kirkas vai hillitty. Ja punainen tekee joidenkin tutkimusten mukaan viehättäväksi, mutta jos juuri sinulle tulee siitä vain itsetietoinen ja kiusaantunut olo, niin parempi valinta on aina joku muu.
Otat kaapistasi parit lempparit ja sovittelet ja laitat ne, jotka mielestäsi näyttää parhaalta ja joissa on varmoin olo. Ihan normaalit siistit arkivaatteet sopii arkitreffeille.
Menin itsekin viimeisille ensitreffeille suoraan töistä, huono sää oli ja hiuksiin puhkui tuuli ja kauhea työpäivä takana ja väsytti niin ettei yhtään parhaimmillaan ollut. Siitä vaan jotenkin juttu lähti kuitenkin ja päädyttiin naimisiin. Jos on sinulle tarkoitettu ihminen niin ei ole mitään väliä jollain sellaisella, onko farkut vai mekko päällä.
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla muuta kirjoitti:
Verkkarit ja verkkatakki eikä meikkiä ollenkaan. Sitten mies näkee millainen olet oikeesti eli oletko siedettävän näköinen ilman meikkiä. Voi sitten juosta karkuun tai rakastua sinuun.
Jos nainen tulisi ekoille treffeille pukeutuneena noin, niin ainakaan mun tapauksessa toisia treffejä ei kyllä sitten tulisi.
Ei mikään suuri menetys naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Verkkarit ja verkkatakki eikä meikkiä ollenkaan. Sitten mies näkee millainen olet oikeesti eli oletko siedettävän näköinen ilman meikkiä. Voi sitten juosta karkuun tai rakastua sinuun.
Jos nainen tulisi ekoille treffeille pukeutuneena noin, niin ainakaan mun tapauksessa toisia treffejä ei kyllä sitten tulisi.
Joo ei mitään verkkareita missään nimessä, ellei kyseessä sitten ole lenkkitreffit.
Kerran eräs mies tuli ensitreffeille verkkareissa, ei tullut toisia treffejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään suuri menetys naiselle.
En tapaile ihmisiä jotka tulevat ekoille treffeille pukeutuneena kuin joku koditon narkomaani.
Laita sellaiset vaatteet, joissa tunnet olosi mukavaksi ja rennoksi. Toki siis siistit vaatteet, joilla näytät treffikumppanille näkeväsi vaivaa hänen vuokseen.
Neule farkkujen kanssa on siisti ja rento look. Kauluspaita voi olla turhan jäykkä ja muodollinen. Itse laittaisin mekon tai hameen, mutta ihan vain siksi, että käytän niitä muutenkin koko ajan.
Meikissä varmaan toimii paremmin pehmeät luonnolliset värit arkena. Etenkin jos pukeudut vähän kasuaalimmin. Tämäkin toki riippuu siitä missä väreissä paremmin viihdyt ja mitä normaalisti käytät. Jos muuten käytät enemmän kirkkaita värejä meikissä, niin sitten niitä. Tarkoitus on kuitenkin näyttää itseltäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko te molemmat työttömiä, vai miksi teillä on treffit tänään? Kuulostaa oudolta, kun huomenna alkaa viikonloppu.
Vuorotyö. Viikonloppuna voi olla duunia
Kai nyt arki-iltaisin voi olla vapaata ilman vuorotyötäkin?
No kuule.
Ihan sama mitä sulla on päällä.
Koska jos mies ihastuu suhun niin ei se mitään vaatteita katso.
Laita sellaiset joissa olet oma itsesi eikä sun tarvii nyppii ja kiemurella vaatteiden vuoksi, keskityt mieheen onko vai ei ole sun mieleen.
Ensikohtaaminen on alku jollekin ihanalle tai sitten ei. Joko sitä kemiaa on tai sitten ei.
Ei sun tarvii yksipuolisesti miellyttää miestä, pitää sen miehenkin miellyttää sua, etkä sä silloin katso mitään vaatteita katso vaan kokonaisuutta eli miltä mies vaikuttaa, kohtaako teidän maailmat.
Voin näin miehenä kertoa pikku salaisuuden. Me ei kiinnitetä tuon taivaallista huomiota siihen mitä on päällä, minkälainen kampaus, miten meikattu jne.. Pistä juuri sellaiset mitkä itsestä tuntuu hyvältä ja missä on mukava olla.
Tokmannin piriverkkarit, joku vauhdikas college ja sopiva reppu Alepa visiittiä varten. Illalla juotte yhdessä juostuja laatujuomia.
Hyvin trimmattuna voit saada oraalia.
Vierailija kirjoitti:
Stringit. Tiukat percettä nuolevat farkut.
Paita isolla kaula-aukolla.
Tämän takia eräs muija sai potkut firmastamme. Nää tämmöisiin pukeutuvat akat on vaan tyhmiä. Entäpä, jos on finninen kalpea naama ja tuuheat ripsien pidennykset?
Luulin, että ihmiset lähtökohtaisestikin pitävät siistejä ja puhtaita vaatteita.