Ensitreffit tänään! Mitä päälle?
Ei mitään hutsuvaatteita. Käytän yleensä farkkuja ja mietin lähinnä että miten näyttäisin mahdollisimman hyvältä. Neuletta vai kauluspaitaa? Pehmeitä vai kirkkaita sävyjä? Huulipunaa vai ei? Hiukset kiinni vai auki?
Hirveät paineet kun en oo kymmeneen vuoteen käyny treffeillä
Ensivaikutelman voi tehdä vain kerran!
Kommentit (35)
Ei tuollaiseen voi vastata täällä. Sinun pitää itse tietää.
Paras ensivaikutelma on se kun menet luonnollisesti luonnollisena.
Verkkarit ja verkkatakki eikä meikkiä ollenkaan. Sitten mies näkee millainen olet oikeesti eli oletko siedettävän näköinen ilman meikkiä. Voi sitten juosta karkuun tai rakastua sinuun.
Älä mene, siellä on vastassa kuitenkin incel.
Menee ilta pilalle.
Ensitreffit torstaina? No ei ihme, ettei parisuhteiden aikaansaaminen on niin vaikeaa nykyään.
Stringit. Tiukat percettä nuolevat farkut.
Paita isolla kaula-aukolla.
pvckissapuku, reisisaappaat, oopperahanskat, koppalakki, ruoska
Jos naama on kuin petolinnun p*rse niin ei siinä hirveesti vaatteet pelasta.
Oletteko te molemmat työttömiä, vai miksi teillä on treffit tänään? Kuulostaa oudolta, kun huomenna alkaa viikonloppu.
Mekko. Ei todellakaan mitään farkkuja ja kauluspaitoja, ovat arkivaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko te molemmat työttömiä, vai miksi teillä on treffit tänään? Kuulostaa oudolta, kun huomenna alkaa viikonloppu.
Sinäkö olet töissä 24 h vuorokaudessa?
Mitä väliä sillä on? Lopulta sä kuitenkin otat ne pois.
Vierailija kirjoitti:
Ensitreffit torstaina? No ei ihme, ettei parisuhteiden aikaansaaminen on niin vaikeaa nykyään.
Mitä outoa on torstaitreffeissä? Kahvilat on auki ihan yhtä lailla kuin perjantainakin ja kävelyllä voi käydä yhtä lailla. Jatkaa jopa päivälliselle, jos haluaa jatkaa iltaa.
ei ap
Laita sellaiset joissa tunnet olosi mukavaksi ja omaksi itseksesi. Siistit ja puhtaat riittää ensivaikutelman suhteen. Kivoja treffejä, ymmärrän hermoilun! Itse olin tuossa tilanteessa kesällä. En ole varmaan koskaan jännittänyt yhtä paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä outoa on torstaitreffeissä? Kahvilat on auki ihan yhtä lailla kuin perjantainakin ja kävelyllä voi käydä yhtä lailla. Jatkaa jopa päivälliselle, jos haluaa jatkaa iltaa.
ei ap
Arkitreffeille kahvilaan tai kävelylle voi laittaa ihan tavalliset arkivaatteet. Ei tarvitse pukeutua hienommin, eikä laittaa itseään sen kummemmin.
Tärkeämpää on miettiä, että mitä alle?
Ei mulla muuta kirjoitti:
Verkkarit ja verkkatakki eikä meikkiä ollenkaan. Sitten mies näkee millainen olet oikeesti eli oletko siedettävän näköinen ilman meikkiä. Voi sitten juosta karkuun tai rakastua sinuun.
Jos nainen tulisi ekoille treffeille pukeutuneena noin, niin ainakaan mun tapauksessa toisia treffejä ei kyllä sitten tulisi.
Laita ne hutsut.