Töistä ulos savustaminen
Lähtisitkö vai jäisitkö? Tietoja pimitetään ja naureskellaa ja nautitaan toisen epäonnistumisista. Juorutaan pahaa ja arvostellaan, mut esitään mukavaa naamatusten. Sopimukset ei pidä.
Onko tavallista muualla?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meiltä lähti yhtäkkiä työntekijä, muuta kautta kuulimme että syy oli siinä että puhuimme muka hänestä selän takana tai nauroimme hänelle. Ei pitänyt paikkaansa. Kyllä, nauroimme usein "selän takana", mutta omille jutuillemme. Olimme olleet tiivis työporukka vuosien ajan ja paljon sisäpiirivitsejä
Jos tämä irtisanoutunut olisi avannut suunsa niin ei tarvitsisi levittää valheita muille, asiat ei ole aina niin mustavalkoisia
Jätitte hänet kuitenkin ryhmän ulkopuolelle mikä on syrjintää eli kiusaamista, jonka vuoksi hänelle tuli tunne että puhuitte ja nauroitte hänelle.
Uusi henkilö otetaan porukkaan mukaan pyytämällä, se on kauemmin paikassa olleiden tehtävä.Kaikkia ei saa porukkaan mukaan yrittämisestä huolimatta, eristäytyvät itse tarkoituksella
Voi ne työpaikan vitsit silti jakaa ja selittää.
Savustajia on ja jos ne on päälliköitä niin onnistuu. Ai että mää nautin kun tällänen saa vihdoin kenkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meiltä lähti yhtäkkiä työntekijä, muuta kautta kuulimme että syy oli siinä että puhuimme muka hänestä selän takana tai nauroimme hänelle. Ei pitänyt paikkaansa. Kyllä, nauroimme usein "selän takana", mutta omille jutuillemme. Olimme olleet tiivis työporukka vuosien ajan ja paljon sisäpiirivitsejä
Jos tämä irtisanoutunut olisi avannut suunsa niin ei tarvitsisi levittää valheita muille, asiat ei ole aina niin mustavalkoisia
Jätitte hänet kuitenkin ryhmän ulkopuolelle mikä on syrjintää eli kiusaamista, jonka vuoksi hänelle tuli tunne että puhuitte ja nauroitte hänelle.
Uusi henkilö otetaan porukkaan mukaan pyytämällä, se on kauemmin paikassa olleiden tehtävä.Kaikkia ei saa porukkaan mukaan yrittämisestä huolimatta, eristäytyvät itse tarkoituksella
Voi ne työpaikan vitsit silti jakaa ja selittää.
Itse teen töitä enkä seurustele, mutta jos synkkaa niin eri asia, palkkaa pitäisi maksaa jos pitäisi uudelle selittää minun ja työkaverin monen vuoden aikana koostuneet vitsit. Johan siinä menee kauheasti aikaakin
Ehkäpä kirjoitti:
Yhteys työsuojeluvaltuutetttuun?
Toimii muuten hyvin mutta omalla kohdallani olin työsuojeluvaltuutettu kun johtoporras uusiutui.
Ensin savustettiin siitä pois, mutta itse otin lopputilin heti sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä kirjoitti:
Yhteys työsuojeluvaltuutetttuun?
Toimii muuten hyvin mutta omalla kohdallani olin työsuojeluvaltuutettu kun johtoporras uusiutui.
Ensin savustettiin siitä pois, mutta itse otin lopputilin heti sen jälkeen.
Onhan nämä vastuutehtävät omalla tavallaan vaativia, kun jokaisella on mielipide siitä, kuinka se tulisi hoitaa.
Mikäli sinulla on muuten hyvä työpaikka niin kysy itseltäsi, että ovatko pelkkiä tunneasioita sius loukkaantumista vai voiko asia painua pikkuhiljaa unholaan.
Työntekohan se kuitenkin on se pääasia. Juttelet sitten ajan kanssa niistä asianosaisten kanssa.
On varmaan erilaista, jos ihminen tietää voivansa vaihtaa paikkaa tuosta vaan, kuin jos on pakotettu olemaan vaan siellä.
Lähtisin ja olen lähtenyt. En ala leikkimään mitään hiekkalaatikkoleikkejä aikuisten kanssa.
Kaikkia ei saa porukkaan mukaan yrittämisestä huolimatta, eristäytyvät itse tarkoituksella