Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin exäni 20 vuoden takaa ja järkytyin

Vierailija
20.09.2023 |

Oli 17 vuotiaana todellinen kaunotar. Nyt sellainen ryppyinen rusina. Ihmettelin miten nykyinen miehensä voi linkaan viehättyä tästä. Muilla samankaltaisia huomioita existä?

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin näin sinut. Kyllä nauratti. Mitä ikinä silloin sinussa näinkään.

Iso kaljamaha, muutama haituva päässä jäljellä, päällä vanhat siniset verkkarit ja kädessä Lidlin muovipussi, jossa runsaasti tarjousmakaronia?

Vierailija
62/78 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole eksääsi nähnyt 20 vuoteen etkä edes kuvaa hänestä, mutta tiedät hänen parisuhdestatuksensa. Niinpä niin, riippupalli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisiko joku kertoa minulle, miksi 40-50 vuotiaan pitäisi näyttää 20 vuotiaalta?

Ettekö oikeasti arvosta mitään muuta kuin ulkonäköä ihmisessä?

Koska se on kauneusihanne. Katon vaikka Jennifer Anistonia missä kunnossa voi olla vanhemmitenkin. Nuoremmat kuolaa perään. Tietysti ei siinä mitään vika ole jos haluaa olla huomaamaton harmaa kivi muiden joukossa niin sehän on mahtavaa ja ei se ole ihmisarvosta pois, se on vain panemisasteikon miinuspuollla, mutta eihän se paneminen ole tärkeintä elämässä. Monet tyytyy vain veli/sisko suhteessen vaikka ovat aviossa, eli ei ole panemissta enää suhteessa vaan ollaan kuin veli ja sisko ja sekin on ihan fine.

Ymmärrät varmaan että Jennifer Anistonkaan ei näytä luonnossa samalta kuin filtteröidyssä telkkarissa ja kuvissa. Voit olla varma että aamulla ilman meikkiä näyttää tasan ikäiseltään ja se on ihan ok. Eikä kukaan täysjärkinen aikuinen puhu mistään panoasteikoista.

Vierailija
64/78 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisiko joku kertoa minulle, miksi 40-50 vuotiaan pitäisi näyttää 20 vuotiaalta?

Ettekö oikeasti arvosta mitään muuta kuin ulkonäköä ihmisessä?

No eipä juuri.

T 40 v palsta-mamma

Vierailija
65/78 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap jatkaa vielä:

Tässä on jo yhdeksättä päivää vaivannut todella löysät ulosteet tai oikeastaan ehkäpä jo ripuli olisi oikea termi.

Outoa tässä on se, että aamuisin kun herään, niin pitää juosta vessaan ja suoli tyhjenee todella ärhäkästi miltei kerralla. Aamuisin vessassa tarvitsee rampata noin 2-4 kertaa. Ja tämän ripuloinnin jälkeen joskus tulee melko heikko olo.

Kuitenkin kun suoli on jo ihan täysin tyhjä, niin pystyn kuitenkin syömään ja juomaan ihan normaalisti, eikä vatsa tunnu siihen reakoivan mitenkaan huonosti, mutta kuitenkin sitten päivän mittaan ei tarvitse käydä lainkaan vessassa, vaan sitten taas seuraavana aamuna ja kaikki sitten tyhjeneekin taas ripulina ulos.

Olisiko mitään konsteja miten tämän vaivan voisi saada jotenkin kuriin? Olisi melko kiusallista jos tämä vaiva ehtisi jatkua ensi viikkoon saakka, kun sossukin olisi silloin, enkä todellakaan haluaisi mahdollisesti myöhästyä ripulin takia tai sitten siellä sossussa käyttää aikaansa vessassa ramppailuun.

Ap

Enny tiiä oliks tää satua mutta just noin menny 3 päivää. Aamulla kaikki raivolla ulos ja sitten suht normi päivä ja aamulla taas kaikki ulos. Oisko joku vatsa flunssa? Ja ei en oo sossuun menossa.  

Vierailija
66/78 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö olen elämäni kunnossa. Nyxäni on muuten 23 v

Todistit juuri edellisen pointin :D!! Mikään ole nolompaa kuin keski-ikäinen yrittämässä elää nuoruutta uudelleenjonkun parikymppisen kanssa. Löytyy varmasn kotoa myös urheiluauto tai vähintään moottoripyörä :D?

Mitä noloo siinä on jos ei suostu kuolemaan vielä? Ei sitä yritetä elää nuoruutta vaan elää. Aina ehtii teidän tätien kanssa setäillä 20 vuoden päästäkin. Ja ihmetellä miksi petunian toinen lehti on vinossa.

Vierailija
67/78 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

23-v voi olla myös ruma

Mun ex on olevinaan niin alfaa kun pyörittelee nuorempia naisia, mutta ne naiset ovat kyllä sellaisia että heille tuskin on liikaa tunkua omanikäisistä miehistä. Joko rumia tai sit narkin näköisiä. Että joo, eipä se nuorempi nainen aina ole mikään saavutus :D

Happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista.. Vanhempi nainen nyt ei ainakaan ole mikään saavutus ikinä.

Vierailija
68/78 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoo kaiken älyllisestä tasostasi, jos on suuri ikäero

Tämä on sitten niin tajuton myytti. Nuoret ja kauniit on tyhmiä ja läskit ja rumat viisaita.  

Vierailija
69/78 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo on järkytys miten nopeasti naiset vanhenee ja rupsahtaa.

Vierailija
70/78 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni luulee tyttäreksesi 😌

Eli et taida itse olla myöskään elämäsi kunnossa. Ja onko susta jotenkin upeaa, kun TYTTÖystävää luullaan tyttäreksi?

Annan 0/5.

Vierailija
71/78 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin kuvan nuoruuden rakkaudesta.Yhtä houkutteleva, oli vaan tukka harmaantunut. 

Vierailija
72/78 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni luulee tyttäreksesi 😌

Olen nainen, jonka miesystävällä on itseni ikäinen tytär. Minä näytän tytärtä nuoremmalta. Silti minua rouvitellaan, kun liikumme yhdessä. Kun mies on liikkeellä tyttären kanssa, tytärtä ei rouvitella. Ihmiset kyllä vaistoavat dynamiikan.

"Rouvitellaan"? Missäpäin Suomea näin puhutellaan tänä päivänä?

Helsingissä, kun saa vähän parempaa asiakaspalvelua.

Vierailija
73/78 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattumalta näin. Näkyi edelleen mies kävelevän jalkaterät sisäänpäin. Ärsytti aikoinaan ja ärsytti nyt. Ei ees kävellä osaa.

Vierailija
74/78 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsen kanssa kun seurustelee niin silloin saattaa aikuiset näyttää vanhoilta. Vähän niin kuin että jos on vauva ja tuijottaa sitä kaiket päivät niin aikuiset näyttää tosi ikääntyneiltä sen jälkeen.

Kukin tyylillään.

Vierailija
75/78 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin sua jäi kuitenkin harmittamaan, kun pitää häntä vielä kyylätä.

Vierailija
76/78 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen itse semmoinen ex, josta pari miestä voisi järkyttyä.

En ole ryppyinen mutta painan n. 100kg enemmän kuin teininä tai parikymppisenä.

En ollut tunnistaa exääni noin 15 vuoden takaa, koska hän oli lihonut niin paljon. Itse olen pysynyt yhtä hoikkana kuin 15 vuotta sitten.

Mitä sillä on väliä, että kumpi on lihonut ja kumpi ei vai onko kumpikaan. Outoa vertailua.

Vierailija
77/78 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dementia ainakin vaivaa ap:tä, kun tekee samaa aloitusta kuukausitolkulla. Valitettavan nuorena iskenyt,

Vierailija
78/78 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kampiasta?

Gambia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi