Näin exäni 20 vuoden takaa ja järkytyin
Oli 17 vuotiaana todellinen kaunotar. Nyt sellainen ryppyinen rusina. Ihmettelin miten nykyinen miehensä voi linkaan viehättyä tästä. Muilla samankaltaisia huomioita existä?
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin näin sinut. Kyllä nauratti. Mitä ikinä silloin sinussa näinkään.
Höpöhöpö olen elämäni kunnossa. Nyxäni on muuten 23 v
Moni luulee tyttäreksesi 😌
kyllä jokainen tunnistaa umpirakastuneen naisen
Kyllä, ja siksi kukaan ei kuvittelekaan, että tuo 23-vuotias nyxasi olisi kanssasi rakkaudesta :-)
Mä näin myös eksäni, 25 vuoden takaa. Ja oli muuten nainen timmissä kunnossa ja pirun hyvännäköinen!
Meitä ei aika kohtele tasapuolisesti!
Et se sinäkään siitä enää nuorene. Yllättävän moni on täysin sokea omalle ikääntymisen merkeilleen.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisiko joku kertoa minulle, miksi 40-50 vuotiaan pitäisi näyttää 20 vuotiaalta?
Ettekö oikeasti arvosta mitään muuta kuin ulkonäköä ihmisessä?
Koska se on kauneusihanne. Katon vaikka Jennifer Anistonia missä kunnossa voi olla vanhemmitenkin. Nuoremmat kuolaa perään. Tietysti ei siinä mitään vika ole jos haluaa olla huomaamaton harmaa kivi muiden joukossa niin sehän on mahtavaa ja ei se ole ihmisarvosta pois, se on vain panemisasteikon miinuspuollla, mutta eihän se paneminen ole tärkeintä elämässä. Monet tyytyy vain veli/sisko suhteessen vaikka ovat aviossa, eli ei ole panemissta enää suhteessa vaan ollaan kuin veli ja sisko ja sekin on ihan fine.
Vierailija kirjoitti:
Monet jotka oli 80 luvun alussa sorjia tyttöjä on nyt turvonneita pullukoita.
Niin ovat kuuskymppisiä nyt.
Wow wow wow, ihmiset vanhenevat, joo, se vanheneminen on ihan oikea juttu, nytkö vasta sen ymmärsit? Exäsi väisti luodin sinun kohdallasi ainakin älykkyyden ja tunneälyn suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisiko joku kertoa minulle, miksi 40-50 vuotiaan pitäisi näyttää 20 vuotiaalta?
Koska se on kauneusihanne. Katon vaikka Jennifer Anistonia missä kunnossa voi olla vanhemmitenkin. Nuoremmat kuolaa perään. Tietysti ei siinä mitään vika ole jos haluaa olla huomaamaton harmaa kivi muiden joukossa niin sehän on mahtavaa ja ei se ole ihmisarvosta pois, se on vain panemisasteikon miinuspuollla, mutta eihän se paneminen ole tärkeintä elämässä. Monet tyytyy vain veli/sisko suhteessen vaikka ovat aviossa, eli ei ole panemissta enää suhteessa vaan ollaan kuin veli ja sisko ja sekin on ihan fine.
Ketä kiinnostaa panemisasteikko?!! Ehkä jotain teinipoikia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Provo bongattu.
Ap on peräkamaripoika.Naista ei ikinä ole ollut.
Näin se menee. Mutta osuu tavalla tai toisella meihin kaikkiin lopulta.
Vierailija kirjoitti:
En varmaan edes tunnistaisi, jos näkisin. Olin kovin ihmeissäni, kun luokkakaverini ysiltä tunnisti minut, kun näki juna-asemalla meille molemmille vieraalla paikkakunnalla. Itse en olisi häntä tunnistanut yli 20 vuoden takaa.
Ja tätä mä en oo koskaan tajunnu. Miten ei voi tunnistaa?
Mä oon yli nelikymppinen ja tunnistan alle sekunnissa henkilön, jonka olen viimeksi esim. nähnyt lapsena tai nuorena. Siis kunhan on aikoinaan ollut hieman parempi tuttu kuin joku satunnainen rinnakkaisluokkalainen, jonka kanssa en koskaan edes puhunut.
Eihän ihmiset nyt niin muutu.
Aina jos tällaista kerron, että ei hitsi, näin kaupassa henkilön x, jonka viimeksi näin kun olin 15 v, niin ensimmäinen kysymys on, miten pystyin tunnistaa. Itse taas ihmettelen, että miten en muka tunnistaisi.
Kumma kun miehetkin rupsahtavat, mahakin voi olla valtava, vaikka todennäköisesti eivät ole synnyttäneet kertaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En varmaan edes tunnistaisi, jos näkisin. Olin kovin ihmeissäni, kun luokkakaverini ysiltä tunnisti minut, kun näki juna-asemalla meille molemmille vieraalla paikkakunnalla. Itse en olisi häntä tunnistanut yli 20 vuoden takaa.
Ja tätä mä en oo koskaan tajunnu. Miten ei voi tunnistaa?
Mä oon yli nelikymppinen ja tunnistan alle sekunnissa henkilön, jonka olen viimeksi esim. nähnyt lapsena tai nuorena. Siis kunhan on aikoinaan ollut hieman parempi tuttu kuin joku satunnainen rinnakkaisluokkalainen, jonka kanssa en koskaan edes puhunut.
Eihän ihmiset nyt niin muutu.
Aina jos tällaista kerron, että ei hitsi, näin kaupassa henkilön x, jonka viimeksi näin kun olin 15 v, niin ensimmäinen kysymys on, miten pystyin tunnistaa. Itse taas ihmettelen, että miten en muka tunnistaisi.
Vähän hankalaa minusta tunnistaa samalla luokalla yläkoulussa ollut poika. Hänen tulkintansa kokoparrasta oli että karvoitus loppui silmälaseihin, kaikki muu oli karvojen ja hiusten peitossa. En tunnistanut kuin äänestä. Aikaa 40v edellisestä tapaamisesta.
Näin myös exän, oli komea ja harteikas ajat sitten. Nyt harmaa vaappuja, hampaitakaan ei tainnut olla kovin montaa, ikää vajaa 70v. Olisi pitänyt huolta itsestään mutta ei.
Minkä ihmeen takia lähteä "kilpailemaan" jonkun nuoruudenajan eksän kanssa? :D Kuulostaa siltä ettei erosta ole päässyt aikoinaan yli lainkaan. Minulle on aivan se ja sama miltä jotkut entiset eksät näyttää - sille on syynsä miksi suhde ei jatkunut ja nykyään on hyvä näin. Kivahan se vaan on jos ihmiset ovat tyytyväisiä nykytilanteeseensa ja vaikuttavat onnellisilta. Eihän se minulta ole mitenkään pois :)
Ainakin 3 exääni 10-20 vuoden takaa on kuollut, että aika rupsahtaneita ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni luulee tyttäreksesi 😌
Olen nainen, jonka miesystävällä on itseni ikäinen tytär. Minä näytän tytärtä nuoremmalta. Silti minua rouvitellaan, kun liikumme yhdessä. Kun mies on liikkeellä tyttären kanssa, tytärtä ei rouvitella. Ihmiset kyllä vaistoavat dynamiikan.
"Rouvitellaan"? Missäpäin Suomea näin puhutellaan tänä päivänä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on nuori tyttöystävä ja olet elämäsi kunnossa, mutta palstailet menemään keskellä päivää sen sijaan, että olisit tyttöystävän kanssa tai urheilisit tai edes olisit töissä. Hmm.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen itse semmoinen ex, josta pari miestä voisi järkyttyä.
En ole ryppyinen mutta painan n. 100kg enemmän kuin teininä tai parikymppisenä.
En ollut tunnistaa exääni noin 15 vuoden takaa, koska hän oli lihonut niin paljon. Itse olen pysynyt yhtä hoikkana kuin 15 vuotta sitten.
Jokainen vanhenee, eiks ookki ihmeellistä.