Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alaikäisjengin hääräämistä

Vierailija
20.09.2023 |

Se jatkuu edelleen.
Aivan siis älyttömiä isoja kihoja olevinaan.
Menin bussipysäkille odottamaan bussia, kauppareissu. Siinä kun kävelin pysäkillä risteyksessä tasapainoskootterilla kaksi kloppia. Mustat vaatteet, musta skootteri.
No, pysäkille kun pääsin, huomasin kloppien olevan tien toisella puolella neuvolan parkkipaikalla skootterilla pyörimässä. Välillä toinen kundi nousi kyydistä, sitten se otti puhelimen ja soitteli jonnekin.
No, kun bussi tuli pysäkille, häipyivät klopitkin siitä neuvolan parkista.
Kaupassa, Prismassa en ollut ehtinyt olla kuin muutaman minuutin, kun mun lähelle tuli sellaisia vähän päälle kymmenvuotiaita kakaroita, poikia, yksi mustaihoinen. Naisten alusvaateiosastolle tulivat, jotakin siinä mölisivät itseänsä huvittaakseen, tarkkaan en kuullut koska mulla on ton jengin takia - ne siis häiriköi tässä kerrostalossa jossa mulla on asunto ihan siis solkenaan ja jotten kuule niin tarkkaan sitä niitten älyttömyykisen suoltamista, pidän korvatulppia jatkuvasti, 24 h/vrk! - niin mulla oli siis siellä kaupassakin korvatulpat.
No, siirryin ruokaosastolle. Kun olin lähdössä kaupasta pois ja menin itsepalvelukassalle, nää klopit tuli kanssa siihen... Jotain juomia siinä makselivat.

Mut siis, kun toi jengi on tässä häiriköinut, tää on jo toista vuotta mitä sitä on jatkunut ja alkoi sen jälkeen kun yksi epämääräinen asukas sai lapsensa kotiinsa asumaan... Niin tota, harvinaisen kahjoa porukkaa, jos ihan siis pitää kaverit soittaa kauppaan - toki tietävät missä kaupassa käyn - häiriköimään - oletan hyvin vahvasti että se parkkiksella soitellut niitä kavereitaan yllytti.
Sen jälkeen kun se yks sinne huoltajansa luo tuli, niin siitä lähtien tätä on esiintynyt. Ja se on siis tehnyt todella paljon töitä, se on levitelly mun naamakuvaa mitä ilmeisimmin, sillä millään muulla en voi käsittää, miten minut tuon kaltaiset pässinpäät tunnistavat jos olen ihan jossakin toisessa kaupungissa. Mun tunnistamismahdolisuutta ja kiusaamista on levitellyt myös se huoltaja, sillä mun selkä on kyllä joutunut ottamaan erinäisiltä päihdekahjoiltakin - joiden kanssa mulla ei ole mitään tekemistä, niin kuin ei tuon äiijänkään kanssa sen enempää kuin asun samassa kerrostalossa - huuteluita.
ETTÄ SELLAISTA!

TOLLASEN PASKASAKIN RIENATTAVANA. MITÄ NE OIKEIN AJAA TAKAA, SITÄKÖ ETTÄ MINÄ EN LÄHTISI ENÄÄ MINNEKÄÄN, EN LIIKKUISI MISSÄÄN, EN KÄVISI KAUPASSA, EN KIRJASTOSSA, EN MISSÄÄN, JUU, JA MISTÄ SE TIETÄÄ MISSÄ MUISSA PAIKOISSA TÄMÄN ASUINSEUDUN LISÄKSI LIIKUN, NO JOKU STANAN VALOPÄÄ ON JAKANUT SILLE MUN SOMESIVUN! ETTÄ SELLAINEN PASKA!

ETTÄ TÄSTÄ SE TAAS TIHENEE SE KIUSANTEKO!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalitantat ne hoitaa näitä kakaroitten juttuja, hyvin tuntuvat hoitavan.

Päivittänhän sitä on toki lehdissä juttuja alaikäisten tekemististä, myös tässä kaupungissa jossa asun, ja juu, täällä ne aloivat - kas kummaa - samoihin aikoihin kuin ....

Onko jotain yhteyttä!

Vierailija
2/2 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ilmoittaa poliisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla