Missä iässä alatte tutustuttaa lapsenne maailmanhistoriaan ja kulttuurihistoriaan?
Minkä ikäistä kannattaa alkaa viedä vaikkapa Louvreen tai Rooman Colosseumille?
Kommentit (9)
En opeta lapselleni feikkihistoriaa tai aivopese häntä mihinkään suuntaan, hän saa itse ottaa asioista selvää jos mieli tekee.
Vierailija kirjoitti:
Ihan se on kulkenut mukana syntymästään saakka.
Näinpä. Samoin itse sain vanhempien kiinnostuksen mukaan ihan pienestä asti tutustua historiaan. Ja ehkä siksi se onkin lempiaiheitani .
Vierailija kirjoitti:
En opeta lapselleni feikkihistoriaa tai aivopese häntä mihinkään suuntaan, hän saa itse ottaa asioista selvää jos mieli tekee.
Mitä tarkoitat feikkihistorialla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan joku puttelainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan joku puttelainen.
Ne on näitä "mustia ei ole asunut aiemmin Euroopassa, demarit on kommunisteja, ja Venäjä on sosialistinen valtio"- hörhöjä.
Pienestä pitäen. Poika oli mukana reissuilla ja niihin kuului lapselle suunnattujen kohteiden lisäksi museoita ja historiallisia kohteita. Poika oli jo pienenä utelias kuulemaan historiasta. Reissuja tehtiin niin kotimaassa kuin ulkomailla. Varsinkin Britannian linnoja ja roomalaiskohteita tuli kierrettyä hänen kanssaan. Nykyään hän matkailee enemmän tyttöystävän ja teekkariporukan kanssa.
Kannattaa aloittaa Suomen historiasta. Nykypalstalaisilla se on hukassa.