Miten Wolt voi olla noin tappiollinen? Helsingissä se on järkevin tapa tilata tavaraa esimerkiksi Verkkokauppa.comista.
4.90€ maksaa eli saman kuin Posti, mutta tulee suoraan ovelle ja samantien. Miksi ihmiset eivät käytä Woltia, vaan Postia, jonka jälkeen haukkuvat Postin hidasta ja epäluotettavaa palvelua somessa?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lopettanut lähes kaikki palvelut, jos pystyn itse hakemaan tuotteet joko kävellen tai pyörällä. Miksi maksaisin turhasta, ei kaikkea tarvitse tilata kotiin.
Taattua aavee-keskustelua. Joku tekee aloituksen yrityksen huonosta tuloksesta, ja siihen päästään kommentoimaan että minä en osta sieltä mitään, minäminäminä. 🤣 Buffetravintoloissa enää harvemmin lounasta, joo tuo hirveästi lisäarvoa kun joku kertoo että MINÄENSYÖLOHTAENKÅRAVINTOLASSA. Helsingissä Kaivokatu on suljettu, ja ihan pakko kommentoida että MINÄENKÄYHELSINGISSÄ.
Lol. Tässä ketjussa nimenomaa kysyttiin syitä miksi ihmiset ei käytä Woltia. Ihan oikein tuo vastasi siis. Ei liity mitenkään lohibuffetin minäminäilyyn nyt tämä. Opettele lukemaan!
sivusta
Minä en käytä koska Wolt ei toimita tänne jumalan selän taakse. Ja vaikka toimittaisikin, haluan itse vertailla ja valita tuotteet joista maksan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä koskaan tilaa mitään sen paremmin Woktilta kuin muualtakaan. Käyn itse ostamassa haluamani tavaran.
AB-lippu on 3,10€. Ei siinä enää kannata lähteä hakemaan itse.
Minä kuljen pyörällä tai kävellen, kunnon reppu selässä lähes kaikki pystyy tuomaan itse kotiin. Nämä bussihinnat on vain laiskojen ihmisten tekosyitä, kun eivät jaksa nykyään kävellä edes 100m.
Verkkokauppaan on minulla 15 km suuntaansa. Laiska en ole, mutta aika ei riitä tavaroiden hakemiseen kävellen. Suurimmalla osalla suomalaisista on vielä pidempi matka.
Ohis.Väitteesi suurimmalla osalla suomalaisista on vielä pidempi ei tietenkään pidä paikkaansa, jos katsot missä suomalaiset noin pääsääntöisesti asuu. Eikä kyse ole pelkästä verkkokaupasta johon sinä tunnut takertuneen, nyt puhutaan näistä palveluista ihan noin yleisesti.
Suomalaiset pääsääntöisesti asuvat muualla kuin Helsingissä.
Miksi on niin vaikea tajuta, että on muitakin kaupunkeja ja paikkoja kuin Helsinki, kyllä suurin osa kaupoista ja palveluista pitkin Suomea on keskittynyt ja niin on myös ihmiset jotka asuu niiden palveluiden ja kauppojen ympärillä pitkin Suomea eri paikkakunnilla, eri kaupungeissa ja kylissä jne. Väitteessi suurimmalla osalla suomalaisista on vielä pidempi matka kuin 15km palveluiden ja kauppojen ääreen on täyttä puuta heinää, suurin osa suomalaisista ei asu umpimetsässsä keskellä Lappia porojen keskellä, se on vähemmistö.
Sen taas opin tästäkin keskustelusta, Helsinki on kuullemma ainoa kaupunki Suomessa. Se on näköjään joku default asetus kun puhutaan kaupungista Suomessa = Helsinki.
en käytä wolttia en tilaa itään, verkkokaupassa asioin jos asiaa ja otan mukaan mitä ostan. No jos iso tv tms niin auto tuo.
Vielä jotkut tilaa kaupasta ruoan ja kotiinj, näin taas tänään kun kerättiin ruokaa muutamiin pahvilaatikoihin. Haluan valita itse, eriasia ne jotka ei pysty lähtemään kauppaan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009864999.html?utm_medium=promobox&u…
Syy miksen ikinä tilaa mitään randomlähettipalveluista.
Vierailija kirjoitti:
Vielä jotkut tilaa kaupasta ruoan ja kotiinj, näin taas tänään kun kerättiin ruokaa muutamiin pahvilaatikoihin. Haluan valita itse, eriasia ne jotka ei pysty lähtemään kauppaan
Kyllä minä suuret ruokatilaukset vielä ymmärrän, varsinkin jos pidemmäksi aikaa tilaa. En vain tajua sellaista, että tyyliin kärjistettynä joku tilaa suklaalevyn kotiin kun on niin laiska. Tollaiseen ylilaiskaan kulttuuriinhan me olemme menossa jenkkityylisesti, sitten ihmetellään kun ihmiset ovat aivan karmeassa kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Moni tilaa. Itsekin olen tilannut jo iät ajat ennen koronaa ja aion tilata vastakin jos se vain on mahdollista. Keräilijöiden valitsemissa tuotteissa ei ole ollut juurikaan valittamista ja silloin kun on, on niistä saanut mukisematta asiallisen hyvityksen (ja pitää nekin "epäkelvot").
Kasvu vs tuotto. Yrityksen elinkaaren eri vaiheissa näitä painotetaan vähän eri tavoin. Viime vuodet sijoittajat ovat lappaneet Woltiin rahaa kahmalokaupalla nimenomaan yrityksen kasvattamiseksi, tilipäivää odotetaan vasta myöhemmin. Myöskään Woltin nykyinen omistaja DoorDash ei muistaakseni ole vielä toistaiseksi koskaan tehnyt voittoa.
Voi verrata vaikka Ubeiinr, joka teki ensimmäisen hädintuskin voitollisen kvartaalituloksensa vasta tänä vuonna, noin 15 vuoden ja 30 miljardin kumulatiivisten tappioiden jälkeen.
Riskinä tuossa tietysti on että jos sijoittajilta loppuu usko niin firma tietysti menee nurin saman tien.
WOLT perustaja tässä tilin teki myi WOLTIN silloin kun se näytti arvokkaalta kun koronahysteria vielä oli olemassa... WOLTIN käyttö loppui kun koronahysterian huomattiin olevan yksi suuri iso huijaus ja WOLTIN kaltaisille toimijoille ei ollut enää käyttöä... WOLTIN ostaja teki karmean huonot kaupat...