Pääministeri Orpo huijasi veronmaksajilta tuhansia euroja kuluihinsa!
Pääministerin virka-asuntoon elokuussa muuttanut Petteri Orpo sai elokuussa ja syyskuussa kansanedustajien verotonta kulukorvausta, joka sisältää asumislisän.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/b45384b9-c046-4a6d-9ddc-0c70ba1ee…
Lokkeili kahden kuukauden ajan kulukorvauksia, joista palautti alle yhden kuukauden verran!
Eroa, Petteri!
Kommentit (156)
Pääministeri ja muut ministerit saavat kulukorvauksesta puolet, joten Orpolle maksettiin 904,58 euroa kuukaudessa.
Eduskunnan ohjeistuksen mukaisesti Orpo palautti sille yhteensä 822,94 euroa.
Mihin hävisi 81,64 euroa?
Yllätyin että jäin näin nopeasti kiinni.
T:Petteri
Miksi kokkari ei elä itse kuten opettaa? TUET POIS JA TÖIHIN SIITÄ PETTERI! MÄNE TÖIHIN! MÄNE TÖIHIN!
Vierailija kirjoitti:
Täysin korruptoitunut ja ostettu pääministeri. Koplaa veronmaksajien rahat itselleen.
Totta kai tuo jäte on korruptoitunut. Mainio esimerkki on myös Turun tunnin juna, joka on hallitusohjelmassa ja aivan sattumalta Otteri Pervo on itse Turun suunnalta.
Orpolla on yksiö Helsingissä. Miksi se ei kelpaa?
Vierailija kirjoitti:
Pääministeri ja muut ministerit saavat kulukorvauksesta puolet, joten Orpolle maksettiin 904,58 euroa kuukaudessa.
Eduskunnan ohjeistuksen mukaisesti Orpo palautti sille yhteensä 822,94 euroa.
Mihin hävisi 81,64 euroa?
Käytiin Häkämiehen kanssa kaljalla.
-Petteri
Ite käyttää kaikki asumislisät ja muilta leikkaa ne. Tää oli vissiin sitä parempaa tukea. Voi vit#u sanon minä. 😡
Petteri ei huijannut. Petteri oli vaan jäänyt pahaan kannustusloukkuun.
Perheen kakkoskoti Kesärannassa
Mitäs verottaja tuosta tuumaa?
Eipä ole mihinkään päästy keskiajan syljetysmeiningeistä missä pesantit pyörii kuravellissä purren raakaa perunaa samalla kun kuninkaat linnoissaan nauttii yltäkylläisestä elämästä ja piiskaa veroineen.
Ovatko kansanedustajat siis palkkakuopassa vai mihin he tarvitsevat verottomia kulukorvauksia? 1800 euroa kuukaudessa kuluihin kansanedustajan palkkion ( 6407 €/kk- pääministerillä yli 13000 €) lisäksi? Miksi kansanedustajan palkkiota maksetaan myös lomien ajalta?
Vertailun vuoksi: toimeentulotuki on 555 euroa kuukaudessa.
Sinimustan hallituksen piirissä tuollainen huijaaminen ja vilpistely ovat hienoja ja arvostettavia asioita.
Täysin korruptoitunut ja ostettu pääministeri. Koplaa veronmaksajien rahat itselleen.