Kyllä sylettää nuo takapuskurissa ajavat!
Nopeustajoitus oli taajama-alueella 60, mutta vissiin urpo ei sitä tajunnut. Sitten kun tuli nopeusrajoitus 100 niin polkasin tallan pohjaan ja sinne jäi. Vissiin kotterolle tietä piisasi sen jälkeen.
Kommentit (371)
Vierailija kirjoitti:
Ajan aina taajama-alueella puskurissa kiinni jos edellä ajava ajaa 5km/h hitaampaa kuin maksiminopeus.
Miksi? etkö osaa ohittaa.
Pahimpia perässä roikkujia ovat Audi, BMW ja pakettiauto-kuskit... kaikilta ajokortti pois pysyvästi eivät sitä tarvitse...
Tuokin, että suuttuminen=sylettää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajan aina taajama-alueella puskurissa kiinni jos edellä ajava ajaa 5km/h hitaampaa kuin maksiminopeus.
Aika mahdotonta ohittaa taajama-alueella ajamatta ylinopeutta.
Vierailija kirjoitti:
Tuokin, että suuttuminen=sylettää?
Suuttuminen on eri asia kuin sylettäminen. Sylettäminen on laimeampi tunne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla muitakin luonnehäiriöitä?
Hiostan tällä tavoin hidastelijoita, ehkäpä he joku päivä uskaltavat ajaa kovempaa. On varmastikin monia luonnehäiriöitä.
Luultavasti olet myös koulu- ja työpaikkakiusaaja.
En ole, olen hyvin rauhallinen ihminen.
Mutta liikenteessä kuitenkin täysi ääliö?
En nyt sanoisi noinkaan. Tämä on ainoa rikkeeni liikenteessä. Käytän esimerkiksi vilkkua tunnollisesti, enkä näprää kännykän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohita tai pidä kunnon turvaväli, äläkä ole urpo ja aja takakontissa kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohita tai pidä kunnon turvaväli, äläkä ole urpo ja aja takakontissa kiinni.
Ohittaminen on käytännössä mahdotonta ja todella harva pitää kunnon turvaväliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiostan tällä tavoin hidastelijoita, ehkäpä he joku päivä uskaltavat ajaa kovempaa. On varmastikin monia luonnehäiriöitä.
En nyt sanoisi noinkaan. Tämä on ainoa rikkeeni liikenteessä. Käytän esimerkiksi vilkkua tunnollisesti, enkä näprää kännykän kanssa.
Minä sanoisin. Tarkoituksella takapuskurissa roikkuva on mitä suuremmissa määrin täysi ääliö.
Nyt pitää sanoa, että jännittää. Minun pitäisi ajaa pojan moottoripyörä täältä hänen kotiinsa. En vaan osaa! Mistä se edes käynnistyy? En pysty tähän nyt.
- ap -
Puskurissa roikkujat vaarantavat ihmishenkiä – neljä sekuntia riittäisi
https://moottori.fi/liikenne/jutut/puskurissa-roikkujat-vaarantavat-ihm…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä sanoisin. Tarkoituksella takapuskurissa roikkuva on mitä suuremmissa määrin täysi ääliö.
Ei kai takapuskurissa voi roikkua muuten kuin tarkoituksella. Mielestäni paljon suurempia ääliöitä on vaikkapa ylinopeutta ajavat, kännykkää näpräävät ja vilkkua käyttämättömät.
Mun mies ei nyt suorastaan roiku puskurissa, mutta ei se kyllä osaa turvaväliä pitää. Isänsä opetti sen ajamaan (joskus 20 vuotta sitten siis) ja kun joskus kysyin, että mitä teillä oli silloin puhetta turvavälistä, niin kuulemma "sellainen väli pitää olla, että tietää että kerkiää jarruttaa jos tarvis tulee". Mulle taasen autokoulussa opettettiin, että satasta ajaessa turvaväli on 100 m ja jos on vielä jossain valotolppia tai sähkötolppia, niin kaksi tolpanväliä on noin 100 m. Ikinä ei ole miehen turvaväli tuota ja säännöllisesti sanon asiasta, mutta sitä vaan ärsyttää. Hän osaa kyllä kuulemma...
Vierailija kirjoitti:
Mun mies ei nyt suorastaan roiku puskurissa, mutta ei se kyllä osaa turvaväliä pitää. Isänsä opetti sen ajamaan (joskus 20 vuotta sitten siis) ja kun joskus kysyin, että mitä teillä oli silloin puhetta turvavälistä, niin kuulemma "sellainen väli pitää olla, että tietää että kerkiää jarruttaa jos tarvis tulee". Mulle taasen autokoulussa opettettiin, että satasta ajaessa turvaväli on 100 m ja jos on vielä jossain valotolppia tai sähkötolppia, niin kaksi tolpanväliä on noin 100 m. Ikinä ei ole miehen turvaväli tuota ja säännöllisesti sanon asiasta, mutta sitä vaan ärsyttää. Hän osaa kyllä kuulemma...
Autokoulussa opetettuja turvavälejä ei näe lähes koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Autokoulussa opetettuja turvavälejä ei näe lähes koskaan.
No toi on totta kyllä, että turvavälit on usein olemattomat. Ite koetan pitää ne. Tosin kyllä sitten maantiellä usein joku älykääpiö ohittaa siihen turvaväliin, vaikka miten ajaisi satasta itekin.
Vierailija kirjoitti:
Sitten nää helvetin hätäiset! Pakko päästä ohitse pari autoa ja sitten kumminkin on sen jonon perässä.
Just joo. Ensin ohitetaan ja käännytään heti eteen ja sitten poistutaan seuraavasta rampista tai ollaan samoissa liikennevaloissa myöhemmin.
Kasarilla oli niin, niin paljon rennonpaa kun suurin osa ajoi 10-20 km/h yli tikkarin. kolmekymppiäkään yli ei ollut harvinaista. Ja ne tikkarit olivat siihen aikaan suurempia..mitä sitten. Soromnoo.
Ajonopeudesta ontullut nykyään sellainen neuroottisen nysväyksen kohde, kun on kamerat kaikkialla ja vakkarit kaikilla. Liikenne on kuin jäykkä liukuhihna.