Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni sai puolisoltaan pillua tai kikkeliä joulun kunniaksi?

Vierailija
25.12.2006 |

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä annettiin aattona ja joulupäivänä. Tapanina oli sitten antamiset annettu.

Vierailija:

Sain vaikken olisi halunnut. Ihan joulun kunniaksi kuitenkin.

Vierailija
22/43 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sulla nyt niin huono vaimo ole. Mun ottaa munan suuhun kaks kertaa vuodessa ja kesto on silloin 5 sekuntia ja pitää jatkaa muilla puuhilla. Ettei kato vaan leuka väsy tai tule edes touhutippaa suuhun. Olishan se hienoa kun joskus ottais loppuun asti ja vaikka sitten sylisi pois. Tai edes lähes loppuun ja voisin vaikka rinnoille laskea lastin. Mutta se olisi varmaan alistamista tai jotain ja täytyyhän se olla selvä kenellä on määräysvalta makuukammariasioissa.

Vierailija:

vaimo sulla. minulta ei ole kukaan vielä koskaan niellyt. viime viikolla sain kyllä suihinoton taas mutta meinasi emäntä yökätä sen satsin kanssa taas. tuli sen verran paineella. olishna se hienoa kun nielis edes joskus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei sulla nyt niin huono vaimo ole. Mun ottaa munan suuhun kaks kertaa vuodessa ja kesto on silloin 5 sekuntia ja pitää jatkaa muilla puuhilla. Ettei kato vaan leuka väsy tai tule edes touhutippaa suuhun. Olishan se hienoa kun joskus ottais loppuun asti ja vaikka sitten sylisi pois. Tai edes lähes loppuun ja voisin vaikka rinnoille laskea lastin. Mutta se olisi varmaan alistamista tai jotain ja täytyyhän se olla selvä kenellä on määräysvalta makuukammariasioissa.

Vierailija:

vaimo sulla. minulta ei ole kukaan vielä koskaan niellyt. viime viikolla sain kyllä suihinoton taas mutta meinasi emäntä yökätä sen satsin kanssa taas. tuli sen verran paineella. olishna se hienoa kun nielis edes joskus.

Minä kun naisena pidän siitä hommasta..minusta on ihana katsoa kun mies nauttii! Kun vaan löytäisin uuden kullan niin pääsisin taas toimiin...

Vierailija
24/43 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka eivät halua niellä miehensä eritteitä??? Ja " kertoa" kuinka hyvin asiat voivat olla aidan takana???

Vierailija
25/43 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai niitä eritteitä ole pakko niellä, mutta voisi sitä miehelleen tehdä hyvää etukäteen sovituissa rajoissa kuten:" en sitten niele" . Ei sitä spermaa pakko ole niellä, mutta ei kai se nyt niin pahaa tee jos tulee tai melkein tulee suuhun?

Vierailija:

jotka eivät halua niellä miehensä eritteitä??? Ja " kertoa" kuinka hyvin asiat voivat olla aidan takana???

Vierailija
26/43 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ei kai se nyt niin pahaa tee jos tulee tai melkein tulee suuhun?

Vierailija
27/43 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en jouluna mutta tapanina otin suihin ja nielin ensimmäistä kertaa.....en tosin mieheltäni

Vierailija
28/43 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en oo ikinä nielly, enkä varmaan tuyu koskaan nielemäänkään...

syljen sen aina pois... eikä mieheni oo koskaan ees maininnu mistään et se pitäis niellä... ja peppuu ei kannattais laittaa, koska sen sulkijalihas voi revetä kuulemma tosi helposti jos sinne työnnetään. seurauksena on se ettei pysty enää pidättämään ulostetta, vaan kaikki valuu vaan suoraan ulos... en enää itse uskalla moista harrastaa kun kuulin tästä... pippeli kuuluu pimppiin tai vaikka suuhun, mut ei peppuun...

Vierailija
29/43 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

panettamaan, kun mies on poissa? Tilanne saattaa sitten lässähtää johonkin arkipäiväisyyteen, kun mies tulee väsyneenä kotiin. Toinen ongelma on, että mulla voi olla pitkiäkin kausia, että ei paneta yhtään, mutta sitten kun ovuloin, niin haluaisin panna ihan koko ajan. Mies ei jaksa kun max. 2 kertaa vuorokaudessa.

On/Off

Vierailija
30/43 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tullut joulunakaan ja hiljaista on ollut muutenkin.

Vierailija
31/43 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koittakaapa miehet sellasta, että sovitte vaimonne kanssa seuraavaa: vaimo ottaa suihin loppuun asti, mutta sen jälkeen SUUTELETTE NIIN, ETTÄ SPERMAT TULEE OMAAN SUUHUNNE. jos kyseinen onnistuu ilman, että yrjöt lentää, voi ehkä jo olettaa vaimon päästävän spermat suuhunsa jatkossakin.

sovinistisiat!!!! ootteko ees koskaan maistanut??? sama kun laittais kloorin ja raa' an kananmunan seosta suuhun!!

ja siihen alkuperäseen kysymykseen: kunnon joulupanot sain: kuusysiä sekä edestä ja takaa. spermat meni pimppaan, eli sinne, minne ne kuuluukin.

Vierailija
32/43 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitas pitää se suus vähä soukemmalla ennen kuin alat täällä ketään sovinisteiks haukkumaan prkl nuija!

Vierailija
33/43 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohhoh

Vierailija
34/43 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin olen tehnyt aina, kun ei ole ollut muuta paikkaa, mihin sen olisi voinut siististi laittaa.

Vierailija
35/43 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovittiin myös, että tämä puoli suhteessa laitetaan yhdessä kuntoon.

Vierailija
36/43 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon halut pitää kyllä tyydyttää hänen toivomalla tavalla, mutta vastapalveluksia ei tipu. Luuleekohan tuo tosissaan etten ala haikailla muiden naisten perään...

Vierailija
37/43 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä sain uudenvuodenaattona käsihoidon

Vierailija
38/43 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep

Vierailija
39/43 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2006 klo 13:14"]

[/quote]

Jos vähääkään haluaa miestään hemmotella ja miellyttää niin helposti sen spermalastin nielee vaikka ei parhaalta aina maistuisi. Tuskimpa minunkaan alapää aina kukkasille maistuu varsinkaan hikisenä työpäivän jälkeen kun ei ole ehtinyt suihkussa käydä. Todella pinnallista toimintaa naiselta olla nielemättä. Mulla on tapana pitää ihan vesilasia sängyn vierellä millä saa tavaran alas paremmin jos tulee paksua. Toinen vinkki suihinottajille : Pitäkää lähistöllä pientä suklaalevyä niin voitte helposti niellä kun sen jälkeen voi  napata suuhun pari palaa niin ei maku jää kummittelemaan =)

Vierailija
40/43 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä naiset joille nieleminen on joku kynnys on kyllä varsin itsekkäitä jos olettaa miehen antavan aina täydellistä suuseksiä mutta itse eivät viitsi edes  ottaa loppuun asti saati niellä spermalastia. Kyllä se vedellä tai tuolla suklaavinkillä alas menee ihan heittämällä se on vaan asenteesta kiinni ! Minä nielen ja mies antaa suuseksiä ja molemmat on tyytyväisiä

n35

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan