Panettaa vaikka näinkin raskaana,,
Mikä ihme siinä on että alkuraskaus ihan ok, keskiraskaus ei mitään seksiä ja nyt 30 viikon jälkeen ajatukset pyörii vaan ja ainoastaan siinä.. Seksiä, dildoja, pyllyyn ja ihan mihin vaan. Thank god mieheni tykkää kaikesta,,mutta itte lähinnä kelailen että ónko ihan ok olla näin aktiivinen näillä viikoilla.?
Äitiyspakkauksen liukuvoidekin on jo niin aktiivisessa käytössä..
Kun vois joka aamu suristella jollain ihanalla delfiinillä ihanat orgasmit ja illalla kunnon pitkät rakastelut miehen kanssa.. Argh, nyt äkkiä suihkuun ja ja ja...
Kommentit (10)
Minulla sama "ongelma", kun odotin esikoista. Omaa kivaa piti vaan harrastaa aika usein, kun mies oli matkoilla. Luontoäiti on aika veikeä; silloin tekee mieli, kun siitä ei ole mitään "hyötyä".
Me harrastetaan vaan peppuseksiä nyt kun se tavallinen tuntuu jotenkin pahalta. Paikat on nyt (rv 36) niin joustavat että peppuunkin menee ihan helposti ja mies valittaa siis pilailee, että peppu on liian väljä!
Mulla jatkui halukkuus synnytyksen jälkeenkin.Synnytyksestä on vajaa 2 vk ja eilen oli jo pakko naida kun panetus kävi ylivoimaiseksi...
Pylly pystyssä olin minäkin harva se ilta loppuraskaudesta, mutta synnytyksen jälkeen kesti tosi pitkään ennenkuin kiinnosti taas.
Se on ihan normaalia, että seksuaalinen aktiivisuus tulee raskauden loppupuolella. Joillakin ei haluta yhtään ja toiset voisivat peuhata miehensä tai dildon kanssa vaikka koko päivän. Mulla on viikkoja 18+4 ja joka päivä on ihan pakko saaha munaa ja, jos ei ole omaa miestä lähellä, niin sormet tai pikkukaverit ovat oiva apu panetukseen. Olen huomannu, että olen itekkin nyt tosi aktiivinen, vaikka ennen raskauttakin olen ollut, mutta nyt se vasta onki. Eli ei tarvi hätäillä, homma ok.
Huvittavaa kyllä, mä käytin omaan kivaan Naikkarin peilihyllylle unohtunutta liukuvoidetta päivä ennen käynnistyksen aloittamista. Olin siis osastolla vähän yli viikon raskausmyrkytyksen takia.
raskauden aikaiseen seksiin. mm. asentoja yms
Meillä käytetään semmosta itse asiassa tältä palstalta oppimaani asentoa, jossa minä makaan ison mahani kanssa selälläni jalat koukussa ja jalkapohjat miehen kyljen päällä. Mies on siis poikittain minuun nähden kyljellään. Ääh... onpa monimutkaisesti sanottu. No kai sen kuitenkin tästä tajuaa. Tässä asennossa voin helposti kiihottaa klittaa tai mies. Peppuseksikin käy näin helposti. Tykkään, kun mies laittaa sormen samalla peppuun tai laittaa pepputapin. Tässä käy siis kaikki ja mulla on rento olo. RV34
Tekee tosiaankin koko ajan mieli seksiä. Mies ei kyllä oikein jaksais vaikka yrittääkin parastaan. Sen takia täytyy vähän tasapainottaa. Kulta tykkää katsella kun masturboin ja saan orkun. Se vähän tasoittaa voimasuhteita ;) kun mies saa vain katsella ja nautiskella. Kyllä minäkin tietysti nautin.
viikkoja takana jo 35 ja petipuuhia kullan kanssa melkein joka ilta. mies on ihmeissään, mutta tykkää seksistä "rakkaan paksukaisensa" kanssa. peppuseksikin maistuu. joskus minäkin ihmettelen ja vähän häpeilenkin kun oon kontallani ja mies nauttii näkymistä - siis pepustani. ei kai siinä mitään pahaa ole. nautitaan nyt kun maittaa.