Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huutokauppa keisari ohjelma, joko olis aika kuopata?

Katsoja
20.09.2023 |

Kuparipannu ei tehnyt enää kauppansa ja muutenkin oli Akin mielestä vaisua.
Tästä vois vetää johtopäätöksen että toki voivat jatkaa omaa huutokauppaansa Hirvaskankaalla, mutta televisiossa ei enää itselläni vuosiin tullut katsottua.
Yksinkertaisesti tuo on jo loppuun kaluttu ohjelmana.
Uutta tai sitten erittäin vanhaa tilalle .
Vaikka Dallas.

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu keneltä kysyy.

Vanhemmalle väelle tämä on edelleen suosikkiohjelma. Vanha äitini (80v.) on aina tykännyt ohjelmasta. Hän katseli kesällä jopa uusintoja. Vanhat tavarat kiinnostavan ja tietysti niistä saatava hinta.

Nuoremman sukupolven silmään tuo on jo aikansa elänyt ja pölyttynyt (lue: jäätävän tylsä) ohjelma.

Vierailija
42/72 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan leppoisaa katseltavaa. Voittaa ainakin kaiken maailman kuraohjelmat, joihin lukeutuvat mm. BB, Love Island ja Temptation Island.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan leppoisaa katseltavaa. Voittaa ainakin kaiken maailman kuraohjelmat, joihin lukeutuvat mm. BB, Love Island ja Temptation Island.

Lisään vielä, että edustan nuorempaa sukupolvea.

Vierailija
44/72 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne lopettaa sen sitten kun ei enää ole tarpeeksi katsojia. Se, että yksi katsoja on kyllästynyt, ei vaikuta. Ei edes vaikka se katsoja on sinä.

Dallasia ei kaipaa kukaan alle 80 v.

Niinhän se on ettei mun mielipiteeni paina missään. Mut mä oon 51v ja katsoin muksuna Dallasia ja Dynastiaa 70-80 luvulla.

Jälkimmäinen onkin nähtävissä maksukanavalla mutta Dallas ei.

Se nyt vaan tuli ekana mieleen, ois muutakin vanhaa mitä mielummin katson kuin tota huutokauppa ohjelmaa.

Minä olen 52 ja kyllästynyt tuohon Keisariin ja huutokauppaansa jo vuosia sitten. Mutta Dallasta on kyllä ikävä, katsoisin!

Vierailija
45/72 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Riippuu keneltä kysyy.

Vanhemmalle väelle tämä on edelleen suosikkiohjelma. Vanha äitini (80v.) on aina tykännyt ohjelmasta. Hän katseli kesällä jopa uusintoja. Vanhat tavarat kiinnostavan ja tietysti niistä saatava hinta.

Nuoremman sukupolven silmään tuo on jo aikansa elänyt ja pölyttynyt (lue: jäätävän tylsä) ohjelma.

Itse kuulun vanhempaan sukupolveen, 63 v. En tykkää ohjelmasta, puhumattakaan, että olisi suosikkiohjelmani. 

Minua kiinnostaa nuo tavarat ja katsoisin mielelläni huutokauppatapahtumia, mutta ottaa koville katsoa tätä pelleseuruetta tunnin jakso. 

Heli huutaa kuin hinaaja rahankiilto silmissään ennakkotarjouksia. Selittää asioita kuin pienelle lapselle, oppinut tyylin varmaan Markulta. Markku on itse kuin pieni lapsi, joka on ensimmäistä kertaa saanut nauloja ja lankun pätkiä. 

Kunnollista huutokauppaohjelmaa toivon, kiitos. 

Vierailija
46/72 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä lopeteta niin kauan kuin katsojia ja mainostajia riittää. Vaihda kanavaa jos et tykkää, tai pistä peräti telkkari kiinni ja ota kirja käteen.

Vierailija
47/72 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kyllä, ja on aina mielenkiintoista katsoa, kuinka paljon Aki ja Heli tavaroista maksavat, Akin hinta-arvioita, miten kohdalleen ne osuvat. Sekä Markun Design by Markku -tuotteita tietysti, mitä hän aina keksii rakentaa tai tuunata. Katson jokaisen jakson. Ohjelmalla on hyvinkin vielä paikkansa tv-ohjelmien joukossa. 

Vierailija
48/72 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Riippuu keneltä kysyy.

Enemmänhän siinä keskitytään kolmen koplan koheltamiseen kuin vanhoihin tavaroihin. Tehdään naulakko design by Markku, pätkä spraymaalilla maalattua kakkosnelosta ja muutama ruosteinen naula. Vilautetaan nopeasti Eiihimäen lasin maljakkoa. Aki vaikertaa, että ei voi maksaa enempää kuin kolmasosan ja heittää vasarahinnan päin helvettiä. Heli vaikertaa, että älä maksa kolmasosaa pyynnistä, maksa neljäsosa. Seinät verhoillaan Suomen Huutokauppakeisarin mainosplakaateilla. Ja sitten heitetään joku pikkutuhma vitsi mistä käy ilmi, että Aki ja Heli menevät huutokaupan jälkeen tekemään hihhihhii sitä.

Vierailija
49/72 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäänpä että vaikka huutokauppakeisari itse haudattaisiin, ohjelmaformaattia ei.

Vierailija
50/72 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tuosta ohjelmasta puuttuu etiikka ja estetiikka niinkuin vain suomessa on tapana. Röyhkeyttä  ja ahneutta on taas sitäkin enemmän.

Miten ennakko tarjous hyppää aina älyttömän korkealle joskus satoja eurojakin paikalla olijoiden huutoihin nähden?

Vierailija
51/72 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesari ei kuoppaa niin kauan kuin mittarit näyttää että ohjelmalla on katsojia ja siihen saadaan myytyä kalliita mainoksia. Joten syytä itseäsi siitä että ohjelma jatkuu. Helppoa rahaahan tuo on noille tuottajille kun ei tarvitse ajatella mitään vaan tekee vaan samaa kuin 10 edellistäkin kautta. Aki on luonnostaankin ahne ja katsojat voi pöyristyä taas kerran naurettavasta summasta jolla tuo koittaa ostaa jotain arvotavaraa myytäväksi. 

Vierailija
52/72 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helille on ilmestynyt lisää tatuointeja. 

Vierailija
53/72 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä huonekalut jos tarvitsee olla maksi kokoinen paku josta mainintaa sitten kaupallisesta yhteistyöstä?

Vierailija
54/72 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa kun osa haukkuu näitä huijareiksi. Kyllä ne ihmiset itse jotka tulevat ohjelmaan myymään tavaroitansa päättää niiden myyntihinnan näille. 

Vierailija
55/72 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En millään ymmärrä tuota ennakkotarjoussysteemiä!  Eikös sen pitäisi mennä niin, että ennakkotarjous on vain se

maksimihinta, minkä ennakkotarjoaja on valmis maksamaan.  Helin pitäisi huutaa vain vähän salissa olevan

huutajan päälle siihen asti, kun ennakkotarjoajan maksimihinta täyttyy, eikä heti huutaisi tuota maksimihintaa!

Vierailija
56/72 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

En millään ymmärrä tuota ennakkotarjoussysteemiä!  Eikös sen pitäisi mennä niin, että ennakkotarjous on vain se

maksimihinta, minkä ennakkotarjoaja on valmis maksamaan.  Helin pitäisi huutaa vain vähän salissa olevan

huutajan päälle siihen asti, kun ennakkotarjoajan maksimihinta täyttyy, eikä heti huutaisi tuota maksimihintaa!

Periaatteessa jos tulee yksi ennakkotarjous niin se toimii noin. Jos tulee useampia niin sitten tää huudettu ennakkotarjous on toiseksi suurin + minimikorotus (5€?).

Vierailija
57/72 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan katsonut jaksoakaan ja mitä olen ohjelmaa vaikkapa Sohvaperunoissa nähnyt niin olen hyvin tyytyväinen etten ole katsonut ohjelmaa jaksoakaan. Tätäkin ohjelmaa on esitetty jo vajaa 10 vuotta ihan samanlaisena joten ei ole mikään yllätys että ihmiset kyllästyvät ohjelmaan. Lisäksi jo vuosia on valitettu siitä miten Aki huijaa laatutavaraa itselleen tarjoamalla niistä taskurahoja kun huutokaupassa saa sitten monen kertaisen hinnan. Kyllä, se on liiketoimintaa, mutta onhan se myös ärsyttävää katsoa. 

Vierailija
58/72 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Periaatteessa jos tulee yksi ennakkotarjous niin se toimii noin. Jos tulee useampia niin sitten tää huudettu ennakkotarjous on toiseksi suurin + minimikorotus (5€?).

Juurikin näin. Kysytyimmistä tuotteista tulee selvästi paljon tarjouksia.

Vierailija
59/72 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen painavin pariskunta ja turhimmat henkilöt oikeat läskipäät 

Vierailija
60/72 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Suomen painavin pariskunta ja turhimmat henkilöt oikeat läskipäät 

Ja sinä miehesi kanssa olette

Suomen viehättävin pariskunta ja yhteiskunnan tukipilarit kirkeat poskipäät?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä