Jäikö harmittamaan ettet lähtenyt jonkun mukaan tai et saanut itse tehtyä siirtoa.
Toisessa ketjussa on juttua erikoisimmasta paikasta missä on pyydetty treffeile tai muuten koetettu pokata. Joissain vastauksissa harmiteltiin ettei lähdetty.
Tästä aasinsillan kautta tähän ketjuun. Jäikö harmittamaan ettet lähtenyt treffeille tai hetken seikkailuun? Tai sinulta jäi ratkaiseva siirto tehtyä etkä uskaltanut/kyennyt tekemään aloitetta?
Kommentit (11)
Ei. Sille on aina syynsä miksi en lähde. Yleensä johtuu kysyjän ulkonäöstä.
Kyllä harmittaa yksi virolainen jonka kanssa en uskaltanut lähteä treffeille kun olin niin nuori ja kokematon silloin
Ei harmita, koska minä olen useimmiten lähtenyt ja monta kertaa ehdottanut, vaikken juuri mahdollisuuksiini ole uskonutkaan.
Vaimo teki aikoinaan aloitteen viimeisenä opiskelupäivänäni ulkomailla ennen Suomeen paluuta. Minähän lähdin, treffit meni hyvin ja vaimo muutti perässäni Suomeen. Tästä on jo neljännesvuosisata, joten aina kannattaa ottaa riski, jos vain kiinostusta on.
Harmittaa, etten uskaltanut nuorempana lähteä naisen mukaan joka pyysi jatkoille. En tiedä mikä arkuus iski.
Ei, lähdin silloin kun kiinnosti ja muutoin taas en.
Kyllä on harmittanut, etten lähtenyt hänen mukaansa, johon oikeasti rakastuin. Se seuraava suhde oli erittäin vahingollinen kokemus ja niin järkyttävä virheliike, että kadun sitä koko loppuelämäni. Toisaalta ilman noita ratkaisuja ja virheitä en olisi päätynyt nykyiseen elämääni, jota en vaihtaisi pitkällä tähtäimellä siihen ensimmäiseen rakkauteen. Voi olla, että se suhde ei olisi kestänyt kaikkia elämän haasteita.
Mä oon niin tyhmä ja naiivi etten tajua pokailua. On jälkeenpäin jäänyt harmittamaan, että enpä taaskaan tajunnut, olis voinut jäädä juttelemaan.
Yhden miespuoleisen ystävän oon tuntenut jo melkein 15 vuotta ja joo, ehkä vähän harmittaa etten lähtenyt koettamaan suhdetta kun hän olis sitä halunnut ja tiedän kyllä että on hyvä mies kumppanilleen.
On noita muitakin mitä jossittelee. Mutta ehkä oonkin nyt vaan tosi yksinäinen.
Harmittamaan jäi festareilla, kun poika osasi sormettaa kuin paraskin pianisti ja karkasi oksentamaan ennen kuin kerkesin pukea päälle.
No onneksi teltta pysyi kunnossa ja uusia festareita on tulossa ;)
Kaikki menetetyt tilaisuudet? En tiedä. Joskus käy mielessä, ja tulee hyvä mieli. Iha ok.
Baariihastuksien mahdolliset kyntämiset takapuoleen. Oli ihan hyvän näkösii naisii
Ei harmita, koska ei voi tietää jälkikäteen, mihin se olisi johtanut vai olisiko mihinkään. Vaihtoehtoinen historia perustuu parhaimmillaankin pelkkään mielikuvitukseen.