Ärsyttävimmät tori.fi ostajat?
Kiinnostaa millaisia teille on sattunut kohdalle. Millaiset ostajat on tori.fissä (tai muilla nettikirppareilla) ärsyttävimpiä? Omalle kohdalle ärsyttävimpiä osuneita on ollut yksi, joka tuli ihan kännissä noutamaan lastenvaatteita (ilman lasta onneksi) ja myös ne, jotka sopii kaupat, mutta alkaa sen jälkeen säätämään maksamisen ja noutoajan kanssa eikä enää kelpuutakaan sitä, että maksu ennen postitusta tai tarjolla olevat noutoajat on nämä kuusi ehdottamaani aikaa, ei muita aikoja.
Kommentit (187)
Kaikki tuotteen mitat on ilmoituksessa ja sit multa myyjältä kysellään että mahtuuko tää henkilöautoon? No enpä tiedä minkä kokoinen auto sulla on, varmaan itse voit katsoa ne mitat ja mitata mahtuuko.
Tyhjänpäiväiset kommentoijat. Esim. valitetaan hinnasta vaikka ei ole aikomustakaan ostaa. Ja usein näitä tulee sellaisiin tavaroihin jotka laatuunsa/arvoonsa nähden olleet pilkkahintaan myynnissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tori kielletty boomereilta ja pitääkö nuoret tyhminä boomereita.
Kas kun eivät tajua, nuorista kasvaa tulevia boomereita. Niin se vaan menee...nykyiset boomerit ovat jo luonnollisesti poistuneet.
Huvittavaa.
Ei ole, mutta usein ilman hyvää syytä huonoja tai keskinkertaisia palautteita antavat ovat vähän vanhempia henkilöitä. Ehkä syystä, jonka edellinen mainitsi ("aina voi vähän parantaa"), tai sitten sormi käy vahingossa väärässä hymiössä.
Vähänkin vanhemmat henkilöt kävivät koulua aikana, jolloin kouluarvostelu oli ankaraa. Ei puhettakaan mistään parhaasta arvosanasta. Seuraavakin numero oli työn ja ponnistelun takana, piti olla todella h
8 tulee jos kaikki menee niinkuin pitääkin mutta mitä pitäisi sen lisäksi tapahtua, että saisi 10?
Kysellään tuotteesta ja kun vastataan, ostaja häipyy sanomatta sanaakaan. Voisihan siihen kommentoida jotain, vaikka että ei olekaan sopiva tms. Tai sanotaan,että ostan tämän ja sen jälkeen häipyy vastaamatta enää viesteihin?? En ymmärrä :O Huomasi kai, ettei sittenkään ollut varaa ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ongelmat tori.fi tms sivustojen kanssa ratkesi, kun tein päätöksen, että alle 150€ arvoiset tuotteet annan sukulaisille, ystäville tai vien Kierrätyskeskukseen, jos ei sinnekään kelpaa, niin Sorttiasemalle. Arvokkaat (keräily)tuotteet on helppo myydä sitten missä tahansa sivustolla, kun nämä tinkaajat ja muut säätäjät eivät ole niistä kiinnostuneita.
Tavallaan tämä, mutta myin 250e antiikki kattokruunua ja kyllä tinkijöitä riitti. Olin varautunut myymään hinnalla 200e (olin itse maksanut siitä 120e aikanaan) ja aika kauan sai odottaa että joku tarjosi sen. Lopulta kumminkin myin.
En siis ala keskustelemaan näiden "tarjoan satasen" tinkijöiden kanssa ollenkaan. Jos eka tarjous on noin huono, niin ei tule kauppoja vaikka lähtisi nostamaan hintaa. Left on read ja jos jankkaa vielä, estän.
Vierailija kirjoitti:
Lisätietojen kyselijät ja kuvien pyytäjät.
Kysellään lastenvaunujen umpikumirenkaiden urasyvyyksiä, rengaspaineita ja onko venttiili presta, Woods, Dunlop, laitatko kuvat, harittaako tai auraako renkaat jne..Sitten kun asiallisesti vastaat kuvineen, kadotaan.
Aina, kun ostajan kysymys on monivalinta, niin tarkoitus on löytää syy olla ostamatta. Vastaus ei ikinä ole se mitä ostaja haluaa tuotteelta, vaan ostaja etsii vikoja ja syitä olla ostamatta.
Millä pesuaineella tämä on pesty?
- hajuttomalla
- ai harmi minä niin pidän Turbo Super SpringFlower Apple Cinnamon Scentistä (ei kauppoja)
Mikä venttiili?
- dunlop
- hitsi mulla on se pää hukassa pumpusta (ei kauppoja)
Minkälaiseksi kuvailisit tätä valkean kalusteen sävyä joka näyttää aika puhtaan valkoiselta
- no se on RAL 9010 pure white
*aropyörijä aavikon poikki räpisee ja heinäsirkat sirittää*
No just! 😂😂😂