Nainen. Miehen peppu?
erogeenisenä alueena.
Miehen peppureikäkin on erogeeninen alue.
Hyväksytkö sen ja hyväilet myös sieltä miestä?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Mies joka tykkää peppunsa hyväilystä taitaa salaa pitää myös miehistä.
Keksitkö tämän läpän ihan itse, vai juolahtiko mieleen siitä että sama heitto eri muodoissaan on pistetty palstalle jo tuhansia kertoja?
Ja haittaako se sinua jollakin tavalla, että joku mies pitää myös miehistä, salaa tai vähemmän salaa? Pelko pois, mielenkiinto ei todennäköisesti kohdistu sinuun...
Vierailija kirjoitti:
Entä sitten? Mukavampaa olla biseksuaali kuin umpihetero tai umpihomo.
Vierailija kirjoitti:
Tällainen tyypillinen machouteen kuvitelmissaan uppoutunut klovni joka on niin epävarma itsestään että yrittää sortaa muita, koulukiusaajan perikuva.
Ei tietty kehonosa ja siitä saatava nautinto kyllä määrittele mitään ihmisen seksuaalista suuntautumista varsinkaan jos haluaa, että sen tekee nainen. Nyt pää pois sieltä p*rseest (pun intended) ja avointa mieltä!
Ja kyllä, tykkään sormettaa, nuolla ja ihan penetroida strapilla sitä miehen peppua ;)
Aika jännät prosentit. Miehen pyllyä mielellään hyväileviä naisia on aika paljon.
Vierailija kirjoitti:
Ei tietty kehonosa ja siitä saatava nautinto kyllä määrittele mitään ihmisen seksuaalista suuntautumista varsinkaan jos haluaa, että sen tekee nainen. Nyt pää pois sieltä p*rseest (pun intended) ja avointa mieltä!
Ja kyllä, tykkään sormettaa, nuolla ja ihan penetroida strapilla sitä miehen peppua ;)
Juurikin näin, ihana Nainen oot ;)
Vierailija kirjoitti:
Tällaisia ajatuksia julkaisevat henkilöt taas eivät ole vielä aivan varmoja omasta seksuaalisuudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Aika jännät prosentit. Miehen pyllyä mielellään hyväileviä naisia on aika paljon.
Todellisuudessa ei taatusti lähes puolet naisista nuole miehen persausta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä onkin seksipalsta, jonka lukijoiden voisi kuvitella olevan keskimääräistä enemmän kiinnostuneita seksistä.
Tällä seksipalstalla oikeasti kaikki jutut on kirjoittanut parikymmentä miestä. Aiheesta ja teksistuksesta sukupuolesta tai suuntauksesta tai mieltymyksestä huolimati.
Vierailija kirjoitti:
Tällä seksipalstalla oikeasti kaikki jutut on kirjoittanut parikymmentä miestä. Aiheesta ja teksistuksesta sukupuolesta tai suuntauksesta tai mieltymyksestä huolimati.
Ja tiedät sen, koska olet itse ainakin 15 niistä kahdestakymmenestä?
Vierailija kirjoitti:
Täällä ainakin löytyy yksi vaginan omistava joka tykkää kirjoitella tänne suht säännöllisesti. Muiden puolesta en voi tietää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä onkin seksipalsta, jonka lukijoiden voisi kuvitella olevan keskimääräistä enemmän kiinnostuneita seksistä.
Kyllä tänne suuri osa tulee vain kauhistelemaan muiden mieltymyksiä ja ilmoittamaan ketjuja asiattomaksi. Ja jankuttamaam kuinka sontaluukun tonkimisesta aiheutuu vaipat jalkaan loppuelämäksi
Mä luulen et tän ketjun avaaja (nainen) oli jo keskimääräistä kiinnostuneempi aiheesta miehen pylly.. niinkun itse olen 😀 Lisäks toi et seksipalstalla usein on keskimääräistä seksuaalisempää väkeä. Jos kadulla kysyy perus 20-50 naisilta et nuolisitko/nuoletko kumppanisi/mahdollisen kumppanin pyllyä vastaus on 99% vähintään et en todellakaan.
Itse asiasta kovasti pitävänä en kehtais ikinä kellekään kaverille edes kertoa, nautitaan siis ihan kahestaan vaan
N43
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen et tän ketjun avaaja (nainen) oli jo keskimääräistä kiinnostuneempi aiheesta miehen pylly.. niinkun itse olen 😀 Lisäks toi et seksipalstalla usein on keskimääräistä seksuaalisempää väkeä. Jos kadulla kysyy perus 20-50 naisilta et nuolisitko/nuoletko kumppanisi/mahdollisen kumppanin pyllyä vastaus on 99% vähintään et en todellakaan.
Itse asiasta kovasti pitävänä en kehtais ikinä kellekään kaverille edes kertoa, nautitaan siis ihan kahestaan vaan
N43
Itse en myöskään ole kertonut kellekään, että tykkään nuolla miehen peppua. Kiihottaa todella paljon tuo.
Nykyään sinkkuna tuohon juttuun pääseminen vaatii kärsivällisyyttä. Saattaa mies säikähtää, jos alkaa nuolemaan pyllyä ekoilla sänkytreffeillä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N43
Itse en myöskään ole kertonut kellekään, että tykkään nuolla miehen peppua. Kiihottaa todella paljon tuo.
Nykyään sinkkuna tuohon juttuun pääseminen vaatii kärsivällisyyttä. Saattaa mies säikähtää, jos alkaa nuolemaan pyllyä ekoilla sänkytreffeillä :)
Ainakin minulla tuo saisi aikaan jumalattoman kovan seisokin :)
M30
Peppu itsessään ei minua kiihota. Kiihottavaa on nähdä, kuinka paljon poikaystävä nauttii kun hänen pepullaan leikitään. Lisäksi asetelmassa kiihottavaa valta. On ihanaa nähdä kuinka raavaasta ja pitkästä miehestä tulee "hennompi" ja subimpi osapuoli ja itse saa olla pomo ja dominoivampi.
Muutenkin meillä harrastetaan tosi monipuolista seksiä. Minä olen usein pomo.
Itse taas nuolen miestä pepusta alistuvana osapuolena.
Suorastaan valun, kun hän "pakottaa" nuolemaan peppuaan <3
Näkökulmia samaan asiaan on monia...
Vierailija kirjoitti:
Itse taas nuolen miestä pepusta alistuvana osapuolena.
Suorastaan valun, kun hän "pakottaa" nuolemaan peppuaan <3
Näkökulmia samaan asiaan on monia...
Mulla on täsmälleen sama näkökulma. Paitsi en ole nainen - suotakoon anteeksi osallistumiseni.