Kuinka usein syöt hernekeittoa?
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Noin pari kertaa viikossa Lidlin hernaria, koska köyhä.
Vaihda Prisman kotimaiseen. Lisäät siihen vettä, saat saman määrän. Lidlin hernariin ei voi lisätä vettä.
Kerran viikossa tai kerran kahdessa viikossa. Halvimmillaan jotain 70 centiä purkki, ostan aina kaksi purkkia ja laitan vettä saman verran. Saa 1,40 eurolla 4 litraa keittoa.
Halpaa, terveellistä ja hyvää. Ostan lihattoman version koska se läski on epäterveellistä.
Sen kanssa rasvatonta piimää ja näkkileipää.
Kannattaa 4 hengen taloudessa, tuon halvemmalla ei oikein voi syödä lämmintä ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Sen ötökkäjupakan jälkeen en ole syönyt.
Keitä itse, niin minäkin teen. En tosin ole koskaan purkista syöny.
Eilen viimeksi työpaikan lounastauolla - ja suoraan purkista huoneenlämpöisenä.
Ehkä kerran kuussa. Vaikea sanoa, se vaihtelee tietysti.
Joskus useamminkin, joskus harvemmin.
Onneksi se ei kokonaan unohdu, sitä alkaa ennenpitkää tehdä mieli.
Varmaan 20 vuotta sitten viimeksi.
Joka päivä, mulla on kaasu auto ja kulutus on kovaa.
Just porisee yön yli lionneet herneet , eli syön noin tunnin päästä : D
Noin kerran kuussa,Jalostajan lihaisaa ja ruisleipää,pari viipaletta juustoa,nam 😋😋
En koskaan. En voi syödä, olen allerginen herneille.
Mistä noin isoja herneripurkkeja saa, että 4 litraa tulee kahdesta purkista ja vain kahden purkin verran vettä lisäämällä? Onko siis jotain litran hernaritölkkejä olemassa jossain päin ja noin halvalla?
Viimeksi kuukausi sitten, sitä edellisestä on vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin pari kertaa viikossa Lidlin hernaria, koska köyhä.
Vaihda Prisman kotimaiseen. Lisäät siihen vettä, saat saman määrän. Lidlin hernariin ei voi lisätä vettä.
Se on Jalostaja Lundenin tekemää kuten useimmat muutkin tajolla olevat.
6-9 kertaa lämmityskaudella. Haudutellaan 2-3 kertaa iso kattilallinen, josta ensin syödään 2 päivänä ja 3. annos pakastetaan myöhempää varten.
Silloin tällöin. Jos ihan asiakseni otan, teen itse. Muuten on hätävarana. On muuten laiha Saarioisten hernari ihan parasta kamalaan kankkuseen!
Lopetin purkki herne-keiton oston, kun otsikoitiin sietä löytyy jotain? Yksin kun asun, ei huvita itse tehdä.
Joka torstai on hernari ja pannari päivä työpaikalla.
Joulun jälkeen, kun saa kaupasta myymättä jääneitä joulukinkku lihoja lähes ilmaiseksi. Iso kattilallinenn ja pakkaseen. Tammikuu syödään hernekeittoa.
Kerran, pari kuukaudessa. Ja aina itse tehtyä.