Joku kassa luettelee IS:ssä, mitä asiakkaan ei tarvitse hävetä
Esimerkiksi punnitsematta jäänyttä hedelmäpussia. No ei olisi tullut mieleenkään hävetä sellaista. Tai ylipäätänsä yhtään mitään tapahtumaa kaupan kassalla.
Joskus ihmettelen näitä artikkeleita.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tilillä ei olekaan katetta niin sitä kyllä on syytäkin hävetä. Muut asiakkaat katsovat pahasti silloin. Ajattelevat jatkossa että tuossa se köyhä taas menee. Se jolla ei rahat riitä.
En oikein ymmärrä tätäkään. Miksi sitä pitäisi hävetä? Ja joskushan kortti ei vain toimi.
No ei kai se toimi jos ei ole rahaa! Ja sitä on syytäkin hävetä.
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Ei se häpeä sillä poistu että joku sanoo ettei tarvitse hävetä, siteitä, kondomeja ja tenoja ostavat monet ihmiset eikä siinä ole mitään ihmeellistä mutta jos tuntee häpeää niin ei se helpota vaikka kuinka sanotaan miten normaalia tuo on.
Eikö iltalehdillä ole mitään parempaa tekemistä kuin kierrättää näitä ikivanhoja juttuja?
Juttujen uusimista saisi kyllä lehti hävetä.
Vierailija kirjoitti:
Jos tilillä ei olekaan katetta niin sitä kyllä on syytäkin hävetä. Muut asiakkaat katsovat pahasti silloin. Ajattelevat jatkossa että tuossa se köyhä taas menee. Se jolla ei rahat riitä.
Mulle on käynyt noin monia kertoja enkä osaa hävetä. Myyjät aina hihittelee pilkallisesti ja luulevat että olen rutiköyhä. En pidä käyttötilillä kuin sen kauppareissun rahat eli ostoslistan mukaan yleensä ostan ja jos teen heräteostoksia, käytän luottokorttia. Säästöjä eri tileillä on yli 20 000 ja käteistäkin liki kolme tonnia. Ei taida myyjätytöillä olla samoja summia tilillä, jotenkin huvittavaa että matalapalkkatyöläisellä on kanttia naureskella yhdellekään asiakkaalle.
Sitähän sanotaan että mitä rikkaampi sitä pihimpi ja vaikka en nyt rikas olekaan niin pihi minusta on tullut kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle on käynyt noin monia kertoja enkä osaa hävetä. Myyjät aina hihittelee pilkallisesti ja luulevat että olen rutiköyhä. En pidä käyttötilillä kuin sen kauppareissun rahat eli ostoslistan mukaan yleensä ostan ja jos teen heräteostoksia, käytän luottokorttia. Säästöjä eri tileillä on yli 20 000 ja käteistäkin liki kolme tonnia. Ei taida myyjätytöillä olla samoja summia tilillä, jotenkin huvittavaa että matalapalkkatyöläisellä on kanttia naureskella yhdellekään asiakkaalle.
Sitähän sanotaan että mitä rikkaampi sitä pihimpi ja vaikka en nyt rikas olekaan niin pihi minusta on tullut kyllä.
Sä oot kyllä luulosairas! Hakeuduhan hoidon piiriin 🙄
Jutusta unohtui yliherkät hälyttimet. Niitäkin on vielä.
Vaikuttaa siltä et kassahenkilöt ovat itse korottautuneet kansan yläpuolelle. He tuomitsevat, käskevät, uhriutuvat, antavat synninpäästön, vaativat jne. Kummaa porukkaa.
Jatkuvasti lehtiotsikouta, miten kassa käskee kansan käyttäytyä, miten kassa loukkaantuu, kassa päästää häpeästä ym.
Kassahlö olkoon palveluammatissa, tehköön työnsä. Mitään kommentteja ei kaivata.
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa siltä et kassahenkilöt ovat itse korottautuneet kansan yläpuolelle. He tuomitsevat, käskevät, uhriutuvat, antavat synninpäästön, vaativat jne. Kummaa porukkaa.
Jatkuvasti lehtiotsikouta, miten kassa käskee kansan käyttäytyä, miten kassa loukkaantuu, kassa päästää häpeästä ym.Kassahlö olkoon palveluammatissa, tehköön työnsä. Mitään kommentteja ei kaivata.
Ja tuntemattomat huippukokit kertovat, mitä teemme keittiössä väärin.
Milloin saadaan juttua, näin olet aina toiminut oikein?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkuvasti lehtiotsikouta, miten kassa käskee kansan käyttäytyä, miten kassa loukkaantuu, kassa päästää häpeästä ym.Kassahlö olkoon palveluammatissa, tehköön työnsä. Mitään kommentteja ei kaivata.
Yksi aika yleinen on. Oletko aina keittänyt pastan väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitähän sanotaan että mitä rikkaampi sitä pihimpi ja vaikka en nyt rikas olekaan niin pihi minusta on tullut kyllä.Sä oot kyllä luulosairas! Hakeuduhan hoidon piiriin 🙄
Luulosairas? Milläkähän perusteella?
Vierailija kirjoitti:
Milloin saadaan juttua, näin olet aina toiminut oikein?!
"Ehkä kannattaisi. "
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi aika yleinen on. Oletko aina keittänyt pastan väärin.
Minkä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin miksi sitäkään pitäisi hävetä?
Ylila udalla on miljoona lankaa siitä mitä kassatyttö ajattelee kun nyymi ostaa vessapaperia.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut häpeää sitä jos ostavat paljon mässyä. Itse en ainakaan, mitä se kassalle kuuluu mitkä kaikki menee mun omaan nassuun.
Eiköhän se näy päälle päinkin, jos yleensä paljon mässyä tms. menee omaan nassuun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraavaksi lentoemännät kertovat mistä tunnistaa
matkustajan joka ei ole ennen lentänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oikein ymmärrä tätäkään. Miksi sitä pitäisi hävetä? Ja joskushan kortti ei vain toimi.
Jos on ilmeistä, että kyse on teknisestä viasta, niin se ei ole noloa, vaikkakin harmillista. Mutta saldoon liittyvät ongelmat ovat noloja, jos olet jo selvästi aikuinen etkä voi vitsailla kassalla, että eikö riitä, harmi, opintotuki tulee vasta ylihuomenna tms. Aikuisen odotetaan huolehtivan taloudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se kassapääte huuda että VARAT EI RIITÄ, jos kortti ei toimi niin ei muut asiakkaat tiedä mikä siinä on vikana ja jonkun ongelmat kassalla ei ole niin merkittäviä että pistäisin tyypin mieleeni ja vielä muistaisin että tämä on se kun vuonna-16 joutui jättämään ostokset kassalle.
Hahaha olisikin aika hulvatonta jos kassapäätteen yllä vilkkuisi punainen valo ja kuuluisi ujellus "tili on tyhjä, ei katetta, olkaa hyvä ja valitkaa toinen maksutapa"
Näkökulma kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on ilmeistä, että kyse on teknisestä viasta, niin se ei ole noloa, vaikkakin harmillista. Mutta saldoon liittyvät ongelmat ovat noloja, jos olet jo selvästi aikuinen etkä voi vitsailla kassalla, että eikö riitä, harmi, opintotuki tulee vasta ylihuomenna tms. Aikuisen odotetaan huolehtivan taloudestaan.
Miten tuo liittyy huonoon taloudenpitoon?
Jos niin olisi, niin mitä sitten? En edelleenkään ymmärrä.