Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taas varoitellaan myrskystä, monesko tää jo on tänä vuonna?

Vierailija
19.09.2023 |

Nää varoitukset menettävät tehonsa, kun niitä heitellään ilmoille tuosta vain.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009864303.html

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin olen kiitollinen varoituksista. luin juuri että varoitus on annettu. Mulla tuli vähän pissaa housuun...

Vierailija
2/7 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko se edellinen myrsky, montako kuoli?

Olen tietämätön koska olen yhä pommisuojassa, koska hallitus ei kertonut että nyt on turvallista mennä ulos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä älämölö siitä siitä noususi, jos ei varoitettaisi ja sitten puu kaatuisi aloittajan, hänen talonsa tai autonsa päälle?

Ai niin, aloittaja asuu kaupungissa kerrostalossa, eikä hånellä ole autoa tai venettä. Jos nyt ylipäätään käy ulkona.

Vierailija
4/7 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa, mulla on pommisuojassa 4 kk vedet ja ruuat, vessapaperia on ja tarpeeksi pattereitä.

Vierailija
5/7 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myrsky ja mylväys kirjoitti:

Mikä älämölö siitä siitä noususi, jos ei varoitettaisi ja sitten puu kaatuisi aloittajan, hänen talonsa tai autonsa päälle?

Ai niin, aloittaja asuu kaupungissa kerrostalossa, eikä hånellä ole autoa tai venettä. Jos nyt ylipäätään käy ulkona.

Kai sitä normaalisti voi säätiedotuksessa varoittaa, että on normaalia kovempi tuuli. Se on sitten jokaisen omalla vastuulla suojata omaisuutensa. Myrsky on sitten eri asia ja siihen on suojauduttava paremmin.

btw, kaupungissa on varmasti suurempi todennäköisyys, että sattuu myrskyvahinkoja.

Vierailija
6/7 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen haittaa siitä on, jos varoitetaan myrskystä?

Veneilijöille se on tärkeää.

Sama haja-asueella asujille, jos menee sähköt, mitkään koneet ei toimi, eikä vettä tule.

Olen mökillä ja kyllä, meinaan ottaa muutaman litran vettä jemmaan, jotta saan iltakahvit keitettyä. Ja seuraan myrskyvaroituksia.

Vierailija
7/7 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo veneellä ollaan ja todellakin on mentävä suojaan kun luvattu tuulta yöllä 21 m/s ja puuskat melkein 30 m/s eli 108 km/h sillä on valtava voima...