Kun nainen vetää mieheltään käteen..
Niin pystyttekö sen tekemään vaihtamatta kättä välillä? Harvemmin pytyn vaihtamatta kättä ,mutta se häiritsee miestä aikalailla. Entäs muilla?
Kommentit (59)
Tanja. kirjoitti:
Olimme mieheni kanssa elokuvissa, istuimme viimmeisellä rivillä, joka oli meitä lukuunottamatta tyhjä. Elokuva oli tylsä, ja minulla tuli pirut mieleen. Siispä puristelin mieheni etumusta, ja kohta kaivoin munan esiin. Runkkailin hitain liikkein edestakaisin, ja huomasin kun miehelläni oli silmät kiinni. Kiihdytin tahtia, mieheni sanoi kohta, nappasin munan suuhun juuri oikella hetkellä että emme sotkeneet vaatteitamme. Kuuma sperma ruiskusi kurkkuuni mieheni nykiessä orgasmissa, nielin, ja imin vielä munan puhtaaksi. Sitten sujautin munan housuihin, ja vedin vetskarin kiinni. Mieheni antoi pusun, ja sanoi hullu muija, kiitos.
Vähän sama. Olimme aikoinaan maaseudulla pienessä elokuvateatterissa. Poikaystäväni oli kovin innokas ottamaan kaluaan esiin kun olimme kahden. Hänellä seisoi melkein aina ja se innosti minua. Usein se johti sitten käsihyväilyyn ja siihen, että suutelimme seinää vasten ja hän työnteli paljasta seisokkiaan housujeni päälle kiihottaen minua todella. Nyt hän teki sen ensimmäistä kertaa julkisella paikalla. Raotti vetoketjua sen verran, että sai sen esiin. Olimme takarivissä ja sali oli puolityhjä. Oli tietty hämärää ja meitä lähimmät tyypit istuivat pari riviä alempana. Ujostelin ottaa sitä käteeni.
- Sanoin "laita se nyt piiloon, ei me voida täällä".
Hän oli sitkeä ja sai minut hieromaan penistään hitaasti. Jatkoin koko elokuvan loppuun ja katselin välillä miehen nauttivia kasvoja. Tilanne oli minullekin niin kiihottava. Muiden jo poistuttua lopputekstien aikana hän voihkaisi. Valot olivat jo syttyneet salissa. Henkilökuntaa ei näkynyt. Tiesin, että hän saa, ei voi lopettaa, kalu paisui kädessäni ja nyki vähän. Otin nopeasti tyhjän popparipaperipussin ja pidin sitä paikallaan, kun hän veteli itse nopeat viimeiset vedot ja purkautui hiljaa voihkien ison satsin pussiin. Sitten vaan äkkiä pussin suu kiinni, pussi roskiin, kulli takaisin housuihin yhä kovana ja vetoketjun hän sai vain vaivoin kiinni. Lähdimme aivan pokkana pois leffasta.
Tästä on kulunut vuosia, mutta yhä edelleen tuntuu, että olimme tosi tuhmia (ja nuoria ja kuumia). Ja joo, vaihdoin kättä välillä, söin poppareita ja join limupullosta niin oli pakko :D
Rakastan antaa poikaystävälleni handjobeja. Rakastan tuntea sen kädessäni, miten hän kiihottuu koko ajan enemmän. Rakastan sitä luonnonliukastetta. Esteettisesti erektio näyttää upealta ja erottuu niin hyvin treenatussa kropassa. Teen sitä myöskin hitaaaaaasti koko varren mitalta ja kiusoittelen häntä. Haluan tehdä loppuun saakka ja nähdä purkauksen, ei väliä tuleeko spermaa enemmän vai vähemmän. Lantio ei malta pysyä paikoillaan, miehen pää taipuu taakse, hengitys on raskasta. Hän haluaisi joka kerta laueta yhdynnässä, mutta tykkää miellyttää minua. Kostun todella hyväillessäni häntä. Vaihdan kättä, oikealla olen ehkä taitavampi reaktioista päätellen.
Oli yks ihana neito nuorempana miehenä joka teki mulle kahdella sormella vartta pitkin ja hieroi peukulla nuppia. Ne oli ihan parhaita orkkuja ja tytsy tykkäs kiusata mua. Ihan eri tuntuma tuossa. Ei vaihtanut kättä eikä ollut väliä vaikka olis vaihtanut.
Minusta siinä on jotain ihanaa vallankäyttöä, kun nainen tekee sen loppuun asti kädellään. Joskus nainen tekee selvän päätöksen että haluaa minun tulevan sillä tavoin, vaikka itse haluaisin vielä muutakin, enkä voi sille mitään.
Viimeksi yksi tyttöystävistäni teki sen minulle seisovassa asennossa niin, että samaan aikaan puristelin hänen tissejään paidan läpi. Se oli niin kiihottavaa että en voinut muuta kuin tulla hänen käteensä.
Mikäs sen mukavampaa kun tehdä miehelle hyvää. Itse joskus nappaan miestäni takaapäin kiinni, ja kaivan kullin esiin. Siinä sitten vetelen esinahkaa ees, taas. Aikansa kun runkkailen niin sperma lentää kaaressa, ja ukko nykii. Ihan kivaa.
Tässä esimerkki ensiluokkaisesta, jos ei vieläkin paremmasta käsihoidosta:
Vierailija wrote:
Oli yks ihana neito nuorempana miehenä.
Hetkinen, oliko tää nyt nainen vai mies?
Onpas täällä tänä aamuna paljon homomiehiä liikkeellä.
Ei oikein kuulosta nuo kommentit naisen kirjoituksilta.
Käteen veto ja runkkaus ovat sellaisia käsitteitä joita meillä ei käytetä.
Vaimo osaa tuon homman mallikkaasti ja vähän eri kerroilla eri tavalla. Yksi parhaista on se kun hän nousee ratsaille rintani päälle niin että pimpsa osuu suuni eteen. jo tämä toimenpide saa minut kuumaksi, en tosin paljon siinä näe, mutta pimsan haju ja läheisyys kiihottavat. Hänellä ei ole mitään kädenvaihto ongelmiaa. Hän tekee sen niin pienin sivelyin ja molemmin käsin. ei unohda palleja ja sauvan tyven alapuolta. Hän kuiskii kalulleni, toki niin että minäkin kuulen. Ihan lopussa hän käyttää hiukan puristustakin ja sitä edestakaista liikettäkin, muttakun hän tietää tarkalleen hetken, niin mitään väsymisiä ei ehdi tulla. Siemensyöksyn jälkeen sitten jälkihyväilyyn verhottu roiskeiden siivous.
En todellakaan kaipaa suuhoitoa ollenkaan, mutta sitten pari kertaa vuodessa kun han päättää niin minut hoitaa, se on kuitenkin ihan taivaallista, ihan yllätyksellisyytensä takia ja siksi että aloite on hänen.
Minä toki hoidan vaimoa useinkin suulla, han ei koskaan sitä pyydä mutta voi sitä suukottelun määrää kun hän sopivasti tointunut tärinöistään.
Vierailija wrote:
Jos nainen haluaa saada minut laukeamaan nopeasti, suurella määrällä ja voimakkaasti, niin sylkeä valutetaan liukkariksi kullin pään työntyessä edestakaisin huulien välissä, toisella kädellä vetelee varresta rytmikkäästi, ja toinen käsi palleilla ja siitä yksi sormi hieroo syljestä märän välilihan ja anuksen alueelta. Onko tämä sitten suikkari vai käteenveto, vaikea sanoa. Ehkä suikkari jos spermat ruiskuaa suuhun (mikä parempi) ilmoille roiskimisen sijaan (mikä ei huono sekään).
Tuo kuulostaa täydellisen hyvältä käteenvedolta.
Jokapäiväinen rutiini. Ja sitten välillä kunnolla suuhun. Tänäänkin sei soi niin komiasti, ja oli paksu.
Väliin neuvoi siinä toimimaan nopeammin, ja minähän toimin sitten. Hyvin lensi.
Turhuutta.
(täysin turhaa touhuu!)
Esim. minä en harrasta ollenkaan seksiä. Piste. (sis.rakastelua, tai itsetyydytystä,tms. elostelu touhuja!). Se ei kai ole rikos? Ja eikä 'siihen' sitten vielä mitään 'syytä' tarvitse kenellekkään antaa? En usko. Ei ainakaan minusta.
Ei kuulu kenellekkään, edes niille utelijalle täällä.. (runkkareille;) Eihän?
Kyllä vaimo veti alusta loppuun asti oikealla kädellä kun istui mun vieressä vasemmalla puolella Tallink Hotellin altaassa Tallinnassa.
Nautittiin samalla drinkit ja katselimme jos joku huomaa meidän puuhat.
Toisinaan tekee káttá vaihtaen mutta monesti vásyy ja homma kuivuu kokoon. Muuta en saakaan.
Kannattaa opetella parempi taktiikka: Sen sijaan että runkkaa koko vartta niin että käsi puutuu, niin keskittyykin pieneen liikkeeseen terskan ympärillä. Pyörittelyä, puristelua ja hidasta liikettä. Vaikea olla laukeamatta.
Vierailija wrote:
Kyllä naiset ovat aina runkanneet kaksin käsin. Toisella pidetty varresta tai tyvestä ja toisella runkattu.
Ja välillä pitää ottaa myös pallit suuhun. ;P
Ei siinä käden vaihtamisessa muuten mitään vikaa, mutta yleensä se on se heikompi käsi, jossa myös huonompi motoriikka joten se rytmi menee ihan uusiksi. Ei hyvä. Kyllä miehelläkin yksi käsi riittää loppuun saakka, miksi ei naisella? :)
Pakko jakaa ihana muisto viime kesältä. Olimme vuokranneet mökin viikoksi Saimaan rannalta. Mökkiin kuului rantasauna, noin 5 metriä Saimaalta , lauteilta näkyi ihanasti ikkunasta Saimaalle. Menimme saunaan heti ekana iltana, ollaan oltu yhdessä yli 20 v , ja seksissä oli ollut aika pitkä tauko. Tämä oli lisäksi eka reissu ilman lapsiamme . Huomasin että miehelläni alkoi heti vähän värähtäleen kun tulin saunaan.. hän alkoi hyväileen isoja rintojani, ja oli samantien kivikova. Istuin hänen viereensä ja aloin runkata häntä , imien samalla hellästi hänen rintaa ja kaulaansa . Lisäsin vähän runkkaustahtia ja mieheni suorastaan räjähti, spermaa vaan tuli ja tuli, aluksi hurjia sykäyksiä , sitten vähän pienempiä, ympäri lauteita, ympäri minua...hän tosiaan räjähti, ja kesti nopeaa runkkaustani vain noin minuutin verran ...ja mieheltäni ei varmaan koskaan ole tullut niin paljon spermaa, se oli aivan uskomattoman kiihottavaa. Ja varmasti molemmat muistamme asian kun tulee joskus puhe Saimaan rantasaunoista.. :)
Olimme mieheni kanssa elokuvissa, istuimme viimmeisellä rivillä, joka oli meitä lukuunottamatta tyhjä. Elokuva oli tylsä, ja minulla tuli pirut mieleen. Siispä puristelin mieheni etumusta, ja kohta kaivoin munan esiin. Runkkailin hitain liikkein edestakaisin, ja huomasin kun miehelläni oli silmät kiinni. Kiihdytin tahtia, mieheni sanoi kohta, nappasin munan suuhun juuri oikella hetkellä että emme sotkeneet vaatteitamme. Kuuma sperma ruiskusi kurkkuuni mieheni nykiessä orgasmissa, nielin, ja imin vielä munan puhtaaksi. Sitten sujautin munan housuihin, ja vedin vetskarin kiinni. Mieheni antoi pusun, ja sanoi hullu muija, kiitos.