Ajan joka päivä kaksi kertaa Kaivokatua.
Työmatkat pitenee nyt 15-20 minuuttia, kun joutuu kiertämään Kruunuhaan, Kauppatorin, Kaartinkaupungin, Kaivarin, Eiran ja Kampin kautta. Ja jos Freda on ihan tukossa pitää kiertää Punavuori ja Hietalahti vielä.
Kiitos että pilaatte Stadin!
Kommentit (11)
Eikö Kluuvista päässyt alakautta? Joskus oli juttua tästä
Stadi on pilattu jo vuosia sitten. Siksi muutin böndelle.
Ei ole mun ongelma en asu lähelläkään Helsinkiä!
Vierailija kirjoitti:
No ei. Aleksilla ei saa yksityisautoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei. Aleksilla ei saa yksityisautoilla.
Helsingin sisällä autoilu on uskomattoman hidasta ja rasittavaa hommaa. Asuin aikoinaan kalliossa josta ajoin päivittäin töihin pohjois helsinkiin. Nykyään ajan autolla töihin samaan työpaikkaan pohjois helsinkiin ympäristökunnasta, tuusulasta, ja työmatka yhteen suuntaan vie 20-25 minuuttia. Kivahan stadissa on asua mutta noita ruuhkia ei ole ikävä
Vierailija kirjoitti:
Helsingin sisällä autoilu on uskomattoman hidasta ja rasittavaa hommaa. Asuin aikoinaan kalliossa josta ajoin päivittäin töihin pohjois helsinkiin. Nykyään ajan autolla töihin samaan työpaikkaan pohjois helsinkiin ympäristökunnasta, tuusulasta, ja työmatka yhteen suuntaan vie 20-25 minuuttia. Kivahan stadissa on asua mutta noita ruuhkia ei ole ikävä
Ei ole edes kiva! Tää on ihan järkky paikka nykyään, erityisesti lapsiperheelle. Meillä menee päiväkotimatkoihin min 45 minsaa suunta. Asumme pohjois-Helsingissä ja lapset käy vieraskielistä päiväkotia/eskaria keskustassa.
Olen ex-stadilainen Satakunnassa vuodesta 2018. Paras päätös ikinä muuttaa veks stadista. Elämä on valintoja.
Vierailija kirjoitti:
Olen ex-stadilainen Satakunnassa vuodesta 2018. Paras päätös ikinä muuttaa veks stadista. Elämä on valintoja.
Kaikki ei voi valita. Kuinka moni edes on Porissa ja Raumalla, satakunta?
Eipä kestä, on ilo pilata autoilijan päivä!
T. Vihervassarit