Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***3-KUUMEILIJAT, VKO 36***

01.09.2008 |

Uutta viikkoa kaikille kolmosesta kuumeilijoille :)

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomentapäivää vaan kaikille :)

Onnittelut kaikille viikonloppuna plussanneille!!!

Täällä sitä vaan yhä odotellaan ovista. Miehen kanssa tuli "harjoiteltua" viikonloppuna vaikkei tärppipäivät vielä ookaan käsillä. Ihan kiva treenatakin ;) Ja kohtahan tässä jo voi olla harkoista hyötyäkin ;)

Tulossa on kiireinen viikko. Mies joutuu tekeen tuplavuoroa eli on töissä n. klo 7-21. Kiva sitten siinä houkutella rättiväsynyttä ukkoa illalla vällyjen väliin puuhailemaan... mutta on kyllä luvannut olla nyt täysillä mukana tässä projektissa. Onneksi niin, viime kiero kun meni siinä aika lailla pyllylleen :S

Joten kohti ovistä tässä porhalletaan. Vielä ei oo merkkejä, no ei kyllä pitäisikään.

t. Mannaryyni kp 9 / 30

Vierailija
2/25 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon Callaway mukavasta "yllätyksestä"!

Pahoittelut harakkahutulle keskenmenosta! Halaus ja tsemppiä uuteen yritykseen kun sen aika tulee!

Mami79: Minulle ainakin suositeltiin odottamaan yhdet menkat ennen uutta yritystä keskenmenon jälkeen. Mulla kierrot molempien keskenmenojen jälkeen oli aika normaalit, 27 pv ja 29 pv, Oviksen tunsin ihan normaaliin aikaan 2 viikkoa ennen menkkojen alkua.

Defeis: Osanotto ystäväsi poismenon johdosta ja pahoittelut myös työpaikan menetyksestä! Onnea työnhakuun!

Itselleni ei nyt kummempia. Ovista odotellaan, mikä pitäisi sattua tälle viikolle. Eli kiirettä pitää iltaisin, kun vielä hullu olen jäänyt BB:een koukkuun..

Plussatuulia+++ ja pupuiluintoa!

t. vuma yk 2, kp 10/25

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ittelleni meinaan. Miehen rutjake ei ole edes onnitellut.

Tänään tuli kutsu kahteen eri paikkaan työhaastatteluun! Ensimmäinen haastis on ylihuomenna ja se on iltatyötä (sopii mulle) ja toinen haastis on perjantaina ja se on normaalia päivätyötä. Saa sitten nähdä, saanko kumpaakaan paikkaa.

Vierailija
4/25 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi DeFeisille syntymäpäivän johdosta! :) ja tsemppiä työpaikan hakuun!

Itselläni on taas kurkku kipeä ja flunssainen olo. Ja menkkakipuja oli tänäänkin. Ja kohdun nipukka on auki ja alhaalla, joten hyvästi vauvahaaveet. :( Nukuin tuossa lasten kanssa päikkäritkin. Olisin niin kyllä jo mielelläni voinut lopettaa tämän kuumeilun. Ja kun esikoinen on syntynyt heinäkuussa, niin en kauheasti toivoisi la:aa heinäkuulle jos on varsinkin kuuma. Ei ollut kovin herkkua, kun muutenkin hormoonien takia hiki valui. Mutta, katsellaan nyt sitten taas... Luulenpa, että menkat alkaa taas viikonloppuna. Blaah....

Nyt lähden tekemään lapsille ruokaa.....

Plussaonnea!! =)

Kp 23/26-30 *flunssaisena*

Vierailija
5/25 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ennen en varmastikaan saa uutisia tämän kierron onnistumisesta/epäonnistumisesta...mulla ne ovitikut näytti haaleeta plussaa kp 14-18 ja kun niitä oli pakkauksessa se 6, en enää tikutellut eilen/tänään. Pupuiltu ollaan silti to, pe ja eilen....kattoos nyt, onko ovis edes ollut noina päivinä. Alavatsaa on särkenyt pari päivää, mitä lie kipuja. Kuulemma polykystiset msasarjatkin kipuilee samalla tavalla kuin menkat.

En vaan jotenkin usko, että toi mun 'vaiva' olisi este meidän kolmannelle vauvalle, koska lääkärisiskoni sanoi, että PCO on yleensä synnynnäinen tauti eikä tule yhtäkkiä..ja siis kaksi lastahan tässä on jo pyöräytetty ekasta kierrosta.

Tohon pupuiluun vielä...kun me 'tehtiin' meidän tyttö, olimme 'sillai' tasan KERRAN ja mielestäni noin 2 päivää ennen ovista. Ja tyttö tuli. Poikaa puuhatessa oltiin honeymoonilla ja peuhattiin harva se päivä parikin kertaa:D

Niinhän sitä sanotaan, että tyttösiittiöt ovat sitkeempiä, mutta hitaampia ja toisinpäin...eli tällä teorialla, jos tänään oliskin ovis ja eilen peuhattiin, niin mahis pysyy silti (tyttöön;))

No, turha tässä kai rakennella mitään pilvilinnoja vielä...matkaa menkkojen alkamispäivään kun on vielä rutkasti.

elinana kp 20/31

Vierailija
6/25 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synttärionnea DeFeis.

2poj@näidille soisin jo plussa. Jotenkin muistan aina sun kirjoitukset, ja että olet täällä jo ihan tarpeeksi pitkään kuumeillut.

Onko muita jotka elää SitKu ja MutKu elämää tään raskaustoiveen kanssa. Ei viitsi varata matkaa ensi talveksi - kun voi olla että on raskaana, ja reissaaminen on kurjaa ison vatsan kanssa. Tai en viitsi hakea vuorotteluvapaata kun esikoinen menee kouluun ensi syksynä - kun onhan meillä silloin jo vauvaa ja äiti kotona....

Kesäkuussa jo päätin vakaasti ruveta Tulee jos on tullakseen linjalle, mutta keskenmeno sotkikin kaikki. Huomasi kuinka kovasti sitä vauvaa halusinkaan, ja mieskin oli niin ihanan innoissaan asiasta. Nyt taas kuumeilen täällä entistä innokkaammin.

Nyt on kuitenkin syysloma ja onneksi alkupäivät kierrosta. Koko perhe siskonpedissä ei ole kovin otollinen peiton heilutukseen. Kaikki mun raskaudet on alkanut silloin kun olen jo luopunut toivosta, eli en ole pohtinut asiaa liikaa. Miten se vaan on niin kovin vaikeaa....

Tälläisiä pähkäilee Harakkahuttu

Vierailija
7/25 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on vaan kamalan tylsää, töissä kiirettä ja odottelen lääkärikäyntiä ja sitä, mitä siellä sanotaan, toivottavasti saan lähetteen sinne polille, etenisi asia johonkin suuntaan, vaikka aikaahan se vie, että sieltäkään mikään aika tulee mutta silti. Nythän on jälleen virallisesti vuosi yritystä takana, etteivät voi siitä murmuttaa. Nimittäin polilla km jälkitarkastuksessa kun jatkoja vuosi sitten kyselin niin lääkäri silloin sanoi, että sitten vasta. On se vähän kummallista kun keskenmennyttä raskautta kuitenkin yritettiin yli kaksi vuotta, ettei armoa anneta. Kun mulla on aina ollut epäsäännöllinen ja pitkä kierto. No, nyt se odotus on takanapäin ja aika nopeasti se loppujenlopuksi on vuosi kulunut. Se omasta navasta.

DeFeisille onnittelut! Toivottavasti mies on kuitenkin yllättänyt sut ihanasti =)

Ja kaikille muille taidan suoda suuren kimppahalin, kun en pysty muistamaan mitä kaikkea onkaan tapahtunut.

Uuvahtanut Riltsu

Vierailija
8/25 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla aika masentava sellainen, koska menkat todennäköisesti kurvaa paikalle. Niitä tässä jo odottelen, koska menkkakipuja on ollut ja koko ajan tuntuu, että jotain lorahtaa ja epäilen alkaneeksi.

Jossain typeryyden typeryydessä tein aamulla aconin herkän raskaustestin. Miksi, en tosiaan tiedä. Selvä negahan se oli. Siinä mielessä on hyötyä tästä palstasta, että illalla kun kaivoin testin roskiksesta (siis ihan oikeasti, mikä mua vaivaa :D ) sain todistaa täällä varoiteltua aconin roskishaamua. Jos ei olisi tätä tiennyt ja osannut odottaa, olisin varmaan jo ihan pilvissä. Nyt olen ihan fiksu ja tiedän, että tuo kuuluu tuohon testiin vakiovarusteena. Kaikenlaisia raskausoireitakin olen tietysti kehitellyt. Suurin osa kyllä niin absurdeja, että tuskin voi raskauteen liittyä. Kuten esimerkiksi kurniva vatsa. Yleensä vatsani ei kursi. Ihan höpöhöpöä :)

Hyvä kuitenkin, että kierto ei vielä ole päättynyt. Venyisi vielä muutaman päivän ainakin niin tulisi suht koht järkevä luteaaliaika (tuoko se nimi oviksesta vuotoon oli).

Rilla-ma-rilla. Sinnikäs olet. Todella erikoisesta toiminnalta kuulostaa, että piti taas vuosi odottaa. Ihan typerää. Toivottavasti odotus palkitaan mahdollisimman pian!

Kaikille muillekin oikein positiivista viikkoa ja toivottavasti saadaan nauttia aurinkoisista syyspäivistä.

MammaMia kp 28/ n. 28, yk 2

Vierailija
9/25 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kaikki kolmannen kuumeilijat,

ajattelin ilmoittautua mukaan pinoon, jos porukkaan mahtuu. Meidän perheen kokoonpano on seuraava: minä 35 v, mies 38 v, tytär 3,5 v ja poika vajaa 2 kk. Odotusaikana päätettiin, että tämä vauva jää viimeiseksi, mutta mutta. Nyt on kyllä minulle iskenyt niin hirmuinen vauvakuume että oksat pois. Meillä on taustalla pitkä pitkä lapsettomuus esikoisesta (liki 12 v!) joten maltillisesti tässä on edettävä. Tosin pikkuveli sai alkunsa yllätyksellisesti aivan luomuna, joten toiveita on. Tosin minun toiveita "hieman" hidastaa se, että mies ei ole vielä ihan täysillä mukana ajatuksessa. On kyllä periaatteessa ehkä vähän jo lupaillut, mutta selkeää vihreää valoa ei ole vielä näyttänyt. Mutta enpä usko, että tuon ukkokullan pää on sitten kovinkaan vaikea kääntää, kunhan ensin saan jälkitarkastuksen käytyä ja lääkäriltä luvan yrittää kolmatta lasta.

Marju

Vierailija
10/25 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle silloin tyhjennyspäivänä sairaalalla sairaanhoitaja kävi juttelemassa hän kehotti yrittämään heti.. Mut lääkärin kirjottamas epikriisissä käskettiin kans odottaa yks kierto.. Mene ja tiedä näistä ohjeista! Saas nähdä miten meidän käy.. Ajattelin nyt kuitenkin olla laskeskelematta.. mut harjoittelu ilmapiiriä näyttäisi olevan mukavasti (nyt kun en ole kipeä niin mukavaahan se on!!)

Nyt olo on hyvä, ja ulkona aurinko paistaa!! Kohta koiran kans ulos lenkille!

Mulla on samaa ettei voi tehdä mitään suunnitelmia keväälle ja kesälle! Mm.liikuntaharrastuksesta haaveilin, mut ei viitsi maksaa koko vuodesta, jos hyvin käy niin isolla masulla ei keväästä enää onnistuisikaan.. Syyslomalle ei voi kylpyläreissua varata, viimeistään silloin olisi tätipävät.. ja jos sitä ei kuulu eikä näy niin sitten olisi testipäivät..

Eilen ruokakaupankassalla sain onnittelut "teillehän on perheenlisäystä tulossa" vähän hämillinen olo tuli.. "ei, tai oli, ei siis enää kun meni kesken" Me ei tasan kenellekään kerrottu ennen keskenmenoa! Siinä mielessä outoa. Tämä on näitä pikkukaupungin iloja..

Anoppi on nyt innostunut meidän vauvaprojektista, ehkä siksi kun melkein jo onnistuttiin.. Se meidän vanhoja rattaita kiikutteli pesuun (No parempi sekin kun viel viime syksyllä se meinas hävittää meidän lasten vauva-ajan vaatteta..)

=)mami kp12

Vierailija
11/25 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

..täällä Pääkaupunkiseudulla. Ei viitsi edes ulos mennä.

Tervetuloa uudet mukaan! Kyllähän tänne aina mahtuu! :)

Unohdin eilen kirjoittaa, että kävin viime viikolla esikoisen kanssa 3v. neuvolassa ja siinä odotellessa kuulin kun joltain naiselta kuunneltiin vauvan sydänääniä doplerilla ja ihan odotus saliin asti kuului vauvan sydämen lyönnit. Kyllä siinä vähän tuli tippa silmään ja haikea ajatus, että tuleekohan meille enää koskaan pientä nyyttiä. :(

Ja kävin katsomassa turvaistuinta pojalle viime viikonloppuna Lasten tarvikeliikkestä ja silmäilin siinä samalla vaunuja. Vauvasta ei ole tietoakaan, mutta jotenkin sitä vaan oli pakko vähän katsoa ja vertailla ja mikä olisi kiva. Kun mies meni heittämään pois heidän vanhat vaununsa kesällä.

Mutta tällaista täällä.

Kp 24/26-30

P.s. Kiitos tsempeistänne! =)

Vierailija
12/25 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa uusille ja onnea viikonloppuna plussanneille!!!

Täällä tylsä vaihe päällä... vaikkakin jo eilen puuhasteltiin ja treenattiin mahdolliseen ovikseen =)

Eilen kävin siellä verikokeissa ja nyt vaan pitää jänskätä 18.9. saakka, niin kuulee tuomion... plääh kun aika menee hitaasti! Tahtoisin heti tietää! En edes tiedä 1.7. otettujen verikokeiden tuloksia, kuulen nekin vasta tuolloin.

Tässä kuussa tulee rapiat kaksi vuotta täyteen kun lopetin pillerit!!! Kyllä on hermoja koetellut tuona aikana ja kärsivällisyyttä! No josko se nyt jo kohta olis mun vuoro pamahtaa paksuksi..... Toivossa on hyvä elää =)

mp73, yk 21, kp 6/n.28

Vierailija
13/25 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla nippaili jo eilen illalla.. äsken alkoi uudelleen ja kävin äsken tikuttelemassa JA heti pamahti viiva näkyviin!!!! Eli nyt olisi se oviksen aika...

HIH enpä kuvitellut tuntevani sitä!!!!

=) mami kp 12

Vierailija
14/25 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea plussista ja ovisplussista!

Monella teistä on tosi pitkä yrittäminen takana, toivoisi jo tulevan positiivisia tuloksia ihan jokaiselle.

EmmaElisabeth; muutama kierto meni kaavinnan jälkeen ennen kuin kierto tasaantui, ensimmäinen kierto oli yli 40 päivää.

Tänä vuonna kierrot vaihdelleet, pari viimeistä onneks jo tasaisemmin 29-30. Ovisajat siis voisi olla käsillä. Maanantaina tunsin jonkin vihlaisun, yleensä en tunne mitään. Vielä pitää jatkaa varmistelua :)

Minusta tämä palstailu lisää vauva-asian miettimistä, pyörii koko ajan mielessä...

Bamboe kp 17/29-35

Vierailija
15/25 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsit kun sain eilen iloisia uutisia!!

Pariskunta, joka on yrittänyt vauvaa jo vaikka kuinka kauan ja hoidoissa ovat rampanneet niin eilen oli heille tullut plussa! Tuli oikeen kyyneleet silmiin ilosta ja niiiiin hyvä mieli :-) Nyt he sitten odottavat ultrakäyntiä, että montako siellä on kun tämä plussa on hoitojen tulosta ja kaksi alkiota on kohtuun asetettu... siis aivan mahtavanihanaa!!!

Niisk, nyt sitten kun mekin miehen kanssa saataisiin plussa niin voitaisiin yhdesä kasvatella massuja ;)

Meillä kotosalla treenailu jatkuu. Olen laskeskellut että jos nyt parin päivän välein puputtelisi niin eiköhän se riitä. Kattoo sitten miten viikonloppuna jos ukon saisi houkuteltua hommiin useamminkin kun on virallinen ovis ;)

Tsemppiä piinailijoille, teitä onkin monta!

t. Mannaryyni kp 11 / 30

Vierailija
16/25 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon plussista ja ovisplussista täältäkin! :)

Omaa napaa: Masentaa tämä yrittäminen... Oletan että menkat alkaa lauantaina. Sellainen olo on taas. :-/ Kyrsii vaan tämä että vaikka olisi juuri oviksen aikaan puuhissa, niin ei vaan tärppää. Ja mietin, että milloinkohan miehen halu yrittää loppuu... Ei nytkään ollut enää niin innokas. Kyllähän tämä varmasti alkaa väsyttää, kun on yli vuosi yritetty. Ymmärränhän minä. Laskeskelin, että tästä eteenpäin marraskuuhun asti ovis osuu alkuviikkoon (jos kierto pysyy samana) ja joulukuussa ovis luultavasti osuisi vasta sunnuntaille. Ärsyttää vaan aina vielä yrittää alkuviikostakin kun ei enää huvita, vaikka ovisplussa olisi tullut samana päivänä. Blaah... Ja kun viikonloppuna innostuu, niin sitä ei tosiaankaan tule puuhailtu joka toinen päivä ja sitten ei enää esim. maanantaina enää jaksa, vaan se on jo sitten varsinaista pakkopullaa. :( Nyt kyllä "turnauskestävyys" alkaa loppua täällä. Mietin ihan tosissani tänään, että jos sitä jatkettaisi vaan Tjot:lla. Varmaan mointa kertaa aikaisemminkin olen tätä miettinyt, mutta nyt ihan tosissaan. Ja luulenpa, että ennen ovisplussaa/oletettu ovista pitäisi olla 2-3 päivän tauko petihommissa, niin olisi enemmän siittiöitä, mutta kun se ei aina tahdo onnistua kun ovisplussa ei aina ole esim. kp 14. Kun pitäisi laittaa siittiöitä matkaan jo ennen ovisplussaakin... hankalaa. Minua kyllä tosiaan tympii tämä tällä hetkellä. No, jos sitä yrittäisi kuitenkin tuonne joulukuuhun asti. Ehkä?? Tiedä häntä...

Olipas taas valitusta, mutta tällaisia ajatuksia on tänään. Ehkä tämä syksykin vaikuttaa jonkin verran kun on niin harmaata ja sateista. Minä ainakin olen pirteämpi kun aurinko paistaa. Mutta kukapa ei.

Mutta nyt täytyy mennä laittamaan ruokaa. Kiitos jos jaksoitte lukea. :)

25/26-30, yk 13

Vierailija
17/25 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin odottaa menkkoja, sitten ovista ja sitten taas, että olisiko sitä raskaana...kauhee kierre. Minäkin oon huomannu, että olen alkanut ajattelemaan ja suunnittelemaan asioita, että mitä JOS olenkin raskaana sillon ja sillon..:/

Nyt on aika paha rasti, kun meidän työporukka lähtee Tallinkin 24h risteilylle 13.9...ja just sillon pitäis menkkojen alkaa/olla testipäivät käsillä. MITÄ, jos menkat eivät olekaan alkaneet, mutta testi näyttää negaa?? Se on just nimittäin siinä ja siinä, että mikään testi näyttäs plussaa, vaikka olisinkin raskaana...uskaltaako sitä sitten juoda?? ja mitä kerron työkavereille?? Mitkään ab-kuurit ei tode mene läpi:)

Joulusuunnitelmatkin on jäissä tämän meidän 'projektin' takia...alun perin oli tarkoitus lähteä Egyptiin, mutta en todellakaan sinne lähde, jos odotankin vauvaa. Kanarialle voisi vielä mennä, mutta ei Egyptiin. Muutenkin sitä miettii jo ensi kesää/syksyä ja lasten päiväkotikuvioita valmiiksi, vaikken siis ole edes raskaana. Miten tästä pääsis nyt irti!? Hulluksi tulee. ja pettymys on ISO, jos sitä toukovauvaa ei tulekaan.

Mulla siis nyt kp 22/31. Tuskastuttavan pitkä aika odottaa...

Vierailija
18/25 |
04.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse toistaiseksi olen vielä rauhallinen.. Tiedän että kuukauden pari korkeintaan pärjään ja sitten epätoivo valtaa mielen EIKÖ KOSKAAN...

Viine toukokuussa en bongannu ovisplussaa ollenkaan ja kun menkat alkoi niin luovutin. OK ei sitten jos kerran ei onnistu.. Kesäkuus pupuiltiin ovisplussapäivinä kerran (ja kerran ennen ovista) Mulla fiilis oli et ei onnistu joten en laskenu päiviä menkkojen alkuun ollenkaan. Hetkittäinen huono-olo yllätti.. kalenterista tarkistamalla selvisi, et menkat muutaman päivän myöhässä.. testasin plussaa.. Pettymys oli valtava kun raskaus meni kesken..

Nyt toivoa on vähän.. noin3k kkm:n jälkeen hedelmällisyyden pitäisi olla koholla.. Sen jälkeen lääkäriin tai jonnekin mun pää ei kestä!

Vatvominen on raskasta "entä jos elämää".. Sitä käy koko ajan kauppaa itsensä kanssa jos teen noin niin sitten onnistuu, jos teen näin niin sitten ei onnistu. Siis tämä strssihän vain pahentaa mahdollisuutta onnistua. Mut vaik päiviä ei laske, niin silti tietää missä mennään.. Pahaaoloa syyllisyyttä.. Ja joutuu pakottamaan/suostuttelemaan miestä puuhiin "kuule nyt olis se aika" sitten jos miestä ei huvita, ei auta itku ei huuto.. Onneksi on ovistestit niin pakkopullaa ei tiedossa kuin muutamana päivänä..

Nyt meillä mieskin tosissaan haluaa lapsen, toivottavasti pupuilu tuottaa tulosta (eilen viel vahva plussa, ennen ctrlviivaa).. Ajattelin tänään viel tikuttaa, et onko haalenemaan päin.. vai jatketaanko harjoituksia.. Ensikuussa pakkopullaa jälleen tiedossa!! Ovistestejäkin viel jäljellä..

Voimia kaikille!! Ja toivoa =) Ja sitä plusplussaaaaa!!!!!!!

=) mami kp 14

Vierailija
19/25 |
05.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tutulta kuulostaa noi haikailut ja todellinen epätoivo ja yrittäminen... No mulla on jotenkin vaan myös toivo menny, mutta kuitenkin ajattelen että josko kuitenkin. Toivossa on hyvä elää, niinkuin olen varmaan sata kertaa kirjottanu =)

Ei mulla oikeestaan asiaa ollu, kunhan ajattelin kirjottaa... Ajattelin tänään käydä ovistikkuja ostamassa, josko jo vihdoin ja viimein kokeilisin niitä!!! Ei ainakaan vielä ole kummempia tuntemuksia oviksen suuntaan. Milloin olette alkaneet tikuttelemaan yleensä? Siis kp:t??

Ovisbongailuja ja plussatuuletusta kaikille kolmosille!!!!

mp73, kp 9/n.28

Vierailija
20/25 |
05.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mp73: Minulla hyvin on ainakin toimineet nuo Fertestin tikut. Ja eivät maksakaan kovin paljon ja sellaisia paketteja olen nähnyt kaupoissa, joissa on nyt 2 ovistikkua kaupan päälle. :) Tsemppiä oviksen etsimiseen! bd bd bd! :)