Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***3-KUUMEILIJAT, VKO 36***

01.09.2008 |

Uutta viikkoa kaikille kolmosesta kuumeilijoille :)

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
05.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mp73: Onko sinulla ollut kierto yleensä tuo 28? Tikuttelun aloittaminen lassketaan lyhyimmän kierron mukaan. Eli sinun pitäisi varmaan aloittaa oviksen tikuttelu sitten kp 11. Luulisin näin. Mitä ohjeissa sanotaan? Ja mitä ovistikkuja sinulla on?

ON: Menkakkipuja on, mutta vielä ei ole tätiä ei ole näkynyt. Eilen kohdun nipukka oli jo tosi alhalla. Luulenpa, että menkat alkaa. Eipä ole ikinä raskaus alkanut näin kovilla menkkakivuilla. :/ Kuulosti niiin tutulta nuo kirjoitukset yrityksen epätoivoisuudesta. Minun piti vielä lisätä, että vieläkin minä en pysty olemaan ajattelematta tätä vauvayritystä, vaikka yli vuosi on jo yritetty. Luulen, että se auttaisi kovasti jos pystyisi "unohtamaan" koko jutun, mutta miten?? Ainakin olen koittanut kaikki apukeinot etikkatableteista helokkiöljykapseleihin. Laihduttaakin olen yrittänyt ja karppausta kokeilin( jota tosin jaksoin vain 3 vkoa). Ei kai auta kun vaan yrittää tästäkin eteenpäin.

Olen koko viikonlopun reissussa, joten koneelle pääsen vasta ensi maanantaina.

Hyvää viikonloppua! =) Ja tsemppiä kaikille! :))

Kp 27/26.30

Vierailija
22/25 |
06.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos onnitteluista. Ja omat onnitteluni plussanneille.

Nyt on duunihaastiksissa käyty, vielä olisi yksi maanantaina.

Onko kukaan testannut tuolla dBest -nimisellä erittäin herkällä kasettitestillä? Ostin eilenä sellaisen (halvin näet) ja sain siihen testiviivan kohdalle kaikkien haamujen äidin! Tuli vaan sellainen mieleen, että jos onkin viivan paikka, kun tuotesti on hyvin samanlainen paljon parjatun Aconin erittäin herkän kasettitestin kanssa, ja siihenhän välillä tulee noita viivanpaikkoja yms. No, pitää maanantaina duunihaastiksen jälkeen tulla kotiin apteekin kautta, mikäli viikonlopun aikana ei vuoto ala. Nyt kun olisi kp 33/28-35.

Pitäisi jaksaa siivota vähäsen. Tänään mulle (mulle siksi, että mies on työkeikalla Milanossa tämän viikonlopun) tulee parisen vierasta illemmalla.

Mukavaa loppuviikonloppua kaikille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
07.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoittelin touko-heinäkuussa, mutta tuli típahdettua maaliskuisista.

muutama vanha täällä vieläkin, mutta uusia tuttavuuksia kanssa tullut..

eli plussasin heinäkuussa ja maaliskuun loppupuolelle olisi ollut laskettu aika. ekassa neuvolassa kävin ja niskaturvotus-ultraan menin ja kohdussa ei ollut mitään. "sikiö" oli lopettanut kasvamisen noin 6-7 raskausviikolla, mutta vuoto ei minulla ollut itsestään alkanut. viime maanantaina viikkoja olisi pitänyt olla 11+3. siitä sitten lääkkeellnen keskeytys, joka ei meinannut toimia, mutta onneksi vuoto seuraavana päivänä alkoi.

Mieli on jotenkin ihan maassa, enkä tiedä jaksanko yrittää heti uudestaan. mies olisi heti valmis uuteen yritykseen.

en jaksa nyt ajatella yrittämistä, kun vielä keskenmenosta johtuvaa vuotoa on, mieli varmaan toinen kun tämän systeemin on saanut loppuun vietyä.

Pinossa oli muitakin keskenmenon kokeneita ja heille kaikille tasapuolisesti jaksamisia. (anteeksi en muista nickejä)

mimosakukka

Vierailija
24/25 |
07.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se täti saapui taas. :( Arvasinhan jo.

No, eikun eteenpäin on mentävä. Tai saas nähdä miten tässä käy.

En ehdi nyt muuta.

Sunnuntaita!! =)

Kp 1/26-30, yk 14

Vierailija
25/25 |
08.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jo lauantaina oli kovat kivut ja tiputtelua ja eilen alkoi sitten kunnolla. :( Kirjoitin jo eilen tänne, mutta viesti ei vaan näy.

Eli lasketaanko kp 1 alkaneeksi ensimäisestä kunnon vuotopäivästä? Väsyttää aika paljon kun oli koko viikonlopun reissussa.. Mutta hyvää se teki. :)

Vauvayrityksen suhteen en enää ole yhtä positiivisella mielellä. :/ En enää ole niin varma pitäisikö yritystä enää jatkaa ollenkaan. Vai yrittää Tjot:lla? Vai pitää taukoa? Tähän on nyt tultu. Kyllä tämä alkaa olla NIIN puuduttavaa hommaa. Kaipa pitää sitten kallistua tuohon Tjot:iin ja puuhailla silloin kun huvittaa. Tosin tärppäys mahdollisuudet ovat silloin mahdottoman pienet, mutta minkäs voi kun ei meinaa enää jaksaa. Ja miehen kanssa pitää uudestaan jutella tästä asiasta, että onko tässä mitään järkeä ja jatketaanko yritystä vai ei. Aika masis olo tällä hetkellä. :(

Hyvää alkavaa viikkoa! :)

Kp 2 tai 3/26-30, yk 14